Uchwała Nr 2 / 14 / 2019
Rady Nadzorczej

Spółdzielni Mieszkaniowej “Czuby” w Lublinie
z dnia 26.02.2019 r.

w sprawie: zmiany Regulaminu udzielania zamówień na roboty remontowo budowlane, inwestycyjne, konserwacyjne oraz usługi i dostawy przeprowadzane w zasobach SM „Czuby” finansowane ze środków spółdzielczych.

Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej “Czuby” w Lublinie, działając na podstawie § 87 ust. 1 pkt. 20 Statutu Spółdzielni, uchwala co następuje:

§ 1

W Regulaminie udzielania zamówień na roboty remontowo-budowlane, inwestycyjne, konserwacyjne oraz usługi i dostawy przeprowadzane w zasobach SM “Czuby” finansowanych ze środków spółdzielczych, stanowiącym załącznik do uchwały Nr 33/13/2018 Rady Nadzorczej SM Czuby z dnia 19.12.2018 r. wprowadza się następującą zmianę:
§ 30 ust.2 otrzymuje brzmienie:

„2. Oferent zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w SIWZ”.

§ 2

Wydaje się tekst jednolity Regulaminu udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane, inwestycyjne, konserwacyjne oraz usługi i dostawy przeprowadzane w zasobach SM “Czuby” finansowane ze środków spółdzielczych z uwzględnieniem zmian zawartych w niniejszej uchwale.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób określony w § 89 ust.3 Statutu.

Data opublikowania: 20:47, 6 marca 2019

Kategorie: Regulaminy