SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby”, ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin.
II. Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony.
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:
- Przegląd instalacji elektrycznej w osiedlu Ruta – wraz z wywieszeniem ogłoszeń o przeglądzie na klatkach schodowych , sporządzeniem protokółu przeglądu podpisanego przez lokatora i pełnej zbiorczej dokumentacji z przeglądu.
- Pomiary instalacji elektrycznej w mieszkaniach budynku przy ul. Topazowej 4 wraz z pomiarem instalacji odgromowej w budynku , pomiary instalacji elektrycznej w lokalach użytkowych i garażach w osiedlu Widok. – wraz z wywieszeniem ogłoszeń o przeglądzie na klatkach schodowych , sporządzeniem protokółu przeglądu podpisanego przez lokatora i pełnej zbiorczej dokumentacji z przeglądu.
- Przegląd instalacji odgromowej w 14 budynkach osiedla Skarpa – wraz ze sporządzeniem protokółu i pełnej zbiorczej dokumentacji z przeglądu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiotem części zamówienia jest:
– pełny zakres robót w osiedlu.
IV. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia – zgodnie z terminami podanymi w kosztorysach ofertowych Osiedli.
V. Wymagane gwarancje
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na przegląd inst. elektrycznej wynosi minimum 12 m-cy
VI . Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty należy składać w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”, 20-538 Lublin, ul. Watykańska 6, pokój nr 18.
- Termin składania ofert – do dnia 22.02 .2017r do godz. 8 00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w dniu 22.02. 2017 r. o godzinie 1100
VII. Termin związania ofertą
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
VIII. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z oferentami
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z oferentami są:
- Kierownik Adm. os. Ruta – tel. 81 / 526-13-75
- Kierownik Adm. os. Widok – tel. 81/ 526-04-97
- Kierownik Adm. os. Skarpa – tel. 81/ 527- 28-82
IX. Projekt umowy
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest projekt umowy (zał. nr6) stanowiący jej integralną część.
Oferent , którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę z Zamawiającym w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.
X. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy
Oferent ,którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) w PLN w wysokości 5% dla robót powyżej 100 tys .zł lub 10 % dla robót do 100 tys. zł wartości oferty netto. Warunki i termin wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) określono w umowie w § 14 pkt.1.
XI. Wymagania dotyczące wadium
- Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł w PLN./dla całości robót/
lub w przypadku składania ofert częściowych:
– przegląd inst. elektrycznej w os. Widok w wysokości – 100,00 zł.
– przegląd inst. elektrycznej w os. Ruta w wysokości – 1200,00 zł
– przegląd inst. elektrycznej w os. Skarpa w wysokości – 200,00 zł
1.1. Wadium winno być wnoszone w PLN , które każdy z Oferentów winien wpłacić na konto Spółdzielni nr 22102031760000530200111120 na dzień
przed terminem otwarcia ofert.
1.2. Wadium wniesione w PLN zamawiający przechowuje na rachunku bankowym (obrotowym).
1.3. Koszty operacji bankowych związane z wpłatą i wypłatą wadium ponosi Oferent.
1.4. Oferentowi, którego oferta została wybrana Zamawiający zaliczy wadium na poczet należytego wykonania przedmiotu umowy.
1.5. Oferent , którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
– odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
– zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta,
– oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe,
– odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
XII. Opis sposobu przygotowania ofert
- Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być czytelne i sporządzone w języku polskim.
- Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
- Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu oferenta – zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwem.
- W przypadku, gdyby oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela /przedstawicieli/ oferenta, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej względnie udzielonym pełnomocnictwem.
- Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
- Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.
Koperta powinna być zaadresowana na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ‘Czuby” 20-538 Lublin ul. Watykańska 6, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana:
OFERTA – roboty związane z przeglądem instalacji elektrycznej w osiedlu Skarpa, Ruta , Widok .
Nie otwierać przed przetargiem.
XIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
Dla obliczenia ceny oferty netto /bez podatku VAT/ należy wypełnić dołączony do SIWZ kosztorys ofertowy stosując wskazaną podstawę wyceny oraz podane ilości robót. Podsumowanie kosztorysu stanowi cenę oferty netto.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, niezbędne do jego wykonania, między innymi:
– koszt zaplecza, tymczasowego zasilenia placu budowy, dojazdu, składowisk
– badania i pomiary w czasie wykonywania, jak i przy odbiorze robót, jeśli są wymagane technologią robót.
XIV. Informacje o oświadczeniach, dokumentach i załącznikach, jakie ma zawierać oferta dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu i ważności oferty
- Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
1.1. Formularz oferty – zał. nr 1.
1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym –zał. nr 2.
1.3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego – zał. nr 3.
1.4. Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – zał. nr 4.
1.5. Referencje dotyczące robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich trzech latach – zawierające termin i miejsce wykonania robót oraz stwierdzenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z umową. Referencje te winny potwierdzać wykonanie robót w łącznej ilości min. 4800 mieszkań.
1.6. Aktualny dokument /do trzech miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający/ dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia /odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie w CEIDG w formie dokumentu elektronicznego lub wydruku ze strony internetowej CEIDG/.
1.7. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z Organu Podatkowego o braku zaległości podatkowych.
1.8. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami za ubezpieczenie społeczne.
1.9. Dowód wpłaty wadium.
1.10.Kosztorys ofertowy – zał. nr 5. / wypełnić zgodnie z wzorami Zamawiającego /
XV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
cena oferty – 100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Najniższa cena
————————————- x 100 = …………. pkt
Cena oferty badanej
Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
XVI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
- Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale XIV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Wykupienie specyfikacji w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o przetargu.
XVII. Unieważnienie przetargu
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Lublin dnia 06.02.2017 r. ZATWIERDZAM
Załączniki:
- Formularz oferty – zał. nr 1.
- Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym – zał. nr 2.
- Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego – zał. nr 3.
- Oświadczenie oferenta o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia – zał. nr 4.
- Kosztorys ofertowy os. Skarpa , Ruta, Widok – zał. nr 5
- Projekt umowy – zał. nr 6.