SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

I. Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby”, ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin.

II. Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony.
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.

III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:

  1. Przegląd instalacji elektrycznej w osiedlu Ruta – wraz z wywieszeniem ogłoszeń o przeglądzie na klatkach schodowych , sporządzeniem protokółu przeglądu podpisanego przez lokatora i pełnej zbiorczej dokumentacji z przeglądu.
  2. Pomiary instalacji elektrycznej w mieszkaniach budynku przy ul. Topazowej 4 wraz z pomiarem instalacji odgromowej w budynku , pomiary instalacji elektrycznej w lokalach użytkowych i garażach w osiedlu Widok. – wraz z wywieszeniem ogłoszeń o przeglądzie na klatkach schodowych , sporządzeniem protokółu przeglądu podpisanego przez lokatora i pełnej zbiorczej dokumentacji z przeglądu.
  3. Przegląd instalacji odgromowej w 14 budynkach osiedla Skarpa – wraz ze sporządzeniem protokółu i pełnej zbiorczej dokumentacji z przeglądu.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiotem części zamówienia jest:
– pełny zakres robót w osiedlu.

IV. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia – zgodnie z terminami podanymi w kosztorysach ofertowych Osiedli.

V. Wymagane gwarancje
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na przegląd inst. elektrycznej wynosi minimum 12 m-cy

VI . Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Oferty należy składać w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”, 20-538 Lublin, ul. Watykańska 6, pokój nr 18.
  2. Termin składania ofert – do dnia 22.02 .2017r do godz. 8 00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w dniu 22.02. 2017 r. o godzinie 1100

VII. Termin związania ofertą
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.

VIII. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z oferentami
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z oferentami są:

  1. Kierownik Adm. os. Ruta – tel. 81 / 526-13-75
  2. Kierownik Adm. os. Widok – tel. 81/ 526-04-97
  3. Kierownik Adm. os. Skarpa – tel. 81/ 527- 28-82

IX. Projekt umowy
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest projekt umowy (zał. nr6) stanowiący jej integralną część.
Oferent , którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę z Zamawiającym w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.

X. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy
Oferent ,którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) w PLN w wysokości 5% dla robót powyżej 100 tys .zł lub 10 % dla robót do 100 tys. zł wartości oferty netto. Warunki i termin wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) określono w umowie w § 14 pkt.1.

XI. Wymagania dotyczące wadium

  1. Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł w PLN./dla całości robót/
    lub w przypadku składania ofert częściowych:

– przegląd inst. elektrycznej w os. Widok w wysokości – 100,00 zł.
– przegląd inst. elektrycznej w os. Ruta w wysokości – 1200,00 zł
– przegląd inst. elektrycznej w os. Skarpa w wysokości – 200,00 zł

1.1. Wadium winno być wnoszone w PLN , które każdy z Oferentów winien wpłacić na konto Spółdzielni nr 22102031760000530200111120 na dzień
przed terminem otwarcia ofert.
1.2. Wadium wniesione w PLN zamawiający przechowuje na rachunku bankowym (obrotowym).
1.3. Koszty operacji bankowych związane z wpłatą i wypłatą wadium ponosi Oferent.
1.4. Oferentowi, którego oferta została wybrana Zamawiający zaliczy wadium na poczet należytego wykonania przedmiotu umowy.
1.5. Oferent , którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
– odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
– zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta,
– oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe,
– odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.

XII. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być czytelne i sporządzone w języku polskim.
  2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
  3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu oferenta – zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwem.
  4. W przypadku, gdyby oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela /przedstawicieli/ oferenta, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej względnie udzielonym pełnomocnictwem.
  5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
  6. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
  7. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.
    Koperta powinna być zaadresowana na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ‘Czuby” 20-538 Lublin ul. Watykańska 6, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana:
    OFERTA – roboty związane z przeglądem instalacji elektrycznej w osiedlu Skarpa, Ruta , Widok .
    Nie otwierać przed przetargiem.

XIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
Dla obliczenia ceny oferty netto /bez podatku VAT/ należy wypełnić dołączony do SIWZ kosztorys ofertowy stosując wskazaną podstawę wyceny oraz podane ilości robót. Podsumowanie kosztorysu stanowi cenę oferty netto.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, niezbędne do jego wykonania, między innymi:
– koszt zaplecza, tymczasowego zasilenia placu budowy, dojazdu, składowisk
– badania i pomiary w czasie wykonywania, jak i przy odbiorze robót, jeśli są wymagane technologią robót.

XIV. Informacje o oświadczeniach, dokumentach i załącznikach, jakie ma zawierać oferta dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu i ważności oferty

  1. Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
    1.1. Formularz oferty – zał. nr 1.
    1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym –zał. nr 2.
    1.3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego – zał. nr 3.
    1.4. Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – zał. nr 4.
    1.5. Referencje dotyczące robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich trzech latach – zawierające termin i miejsce wykonania robót oraz stwierdzenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z umową. Referencje te winny potwierdzać wykonanie robót w łącznej ilości min. 4800 mieszkań.
    1.6. Aktualny dokument /do trzech miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający/ dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia /odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie w CEIDG w formie dokumentu elektronicznego lub wydruku ze strony internetowej CEIDG/.
    1.7. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z Organu Podatkowego o braku zaległości podatkowych.
    1.8. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami za ubezpieczenie społeczne.
    1.9. Dowód wpłaty wadium.
    1.10.Kosztorys ofertowy – zał. nr 5. / wypełnić zgodnie z wzorami Zamawiającego /

XV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
cena oferty – 100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Najniższa cena
————————————- x 100 = …………. pkt
Cena oferty badanej

Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

XVI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

  1. Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale XIV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2. Wykupienie specyfikacji w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o przetargu.

XVII. Unieważnienie przetargu
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Lublin dnia 06.02.2017 r. ZATWIERDZAM

Załączniki:

  1. Formularz oferty – zał. nr 1.
  2. Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym – zał. nr 2.
  3. Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego – zał. nr 3.
  4. Oświadczenie oferenta o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia – zał. nr 4.
  5. Kosztorys ofertowy os. Skarpa , Ruta, Widok – zał. nr 5
  6. Projekt umowy – zał. nr 6.

Data opublikowania: 11:20, 8 lutego 2017

Kategorie: Przetargi