Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby”
ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie następujących robót:
1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach osiedla Skarpa, Ruta, Łęgi, Widok.
Składanie ofert w siedzibie Zarządu Spółdzielni ul. Watykańska 6, pok. nr18:
– do dnia 01.03. 2018 r. do godz. 9.00
Otwarcie ofert w siedzibie Zarządu Spółdzielni przy ul. Watykańskiej 6:
– w dniu 01.03.2018 r. godz. 10.00
Wymagane wadium – termin i sposób wniesienia określa SIWZ.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zarządu Spółdzielni
przy ul.Watykańskiej 6 – pok. nr 24 w godz. 7.30-14.00 – tel. 81 464-17-20 / cena SIWZ – 50 zł /
płatne na konto Sp-ni nr 22102031760000530200111120 /
Szczegółowych informacji udzielają Kierownicy Administracji Osiedli:
Łęgi tel. 81 526-18-64
Widok tel. 81 526-04-97
Skarpa tel. 81 527-28-82
Ruta tel. 81 526-13-75
Przetarg odbędzie się na zasadach obowiązującego w Spółdzielni Regulaminu.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby”, ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin.
II. Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony.
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:
- wymiana okienek i drzwi piwnicznych w budynkach osiedla Ruta.
- wymiana okien piwnicznych w budynkach osiedla Skarpa
- wymiana okien piwnicznych w budynkach osiedla Łęgi
- wymiana stolarki – warsztaty administracji osiedla Widok
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiotem części zamówienia jest:
– pełny zakres robót w osiedlu
IV. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia:
– osiedle Ruta do 30.06.2018 r.
– osiedle Skarpa do 31.07.2018 r.
– osiedle Łęgi 16.04 – 15.06.2018 r.
– osiedle Widok do 29.06.2018 r.
Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi harmonogram wykonania robót w uzgodnieniu z Administracjami Osiedli – stanowiący załącznik do umowy.
V. Wymagane gwarancje
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi minimum 120 miesięcy.
VI . Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty należy składać w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”, 20-538 Lublin, ul. Watykańska 6, pokój nr 18.
- Termin składania ofert do dnia 01.03.2018 r. do godz. 9.00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w dniu 01.03.2018 r. o godzinie 10.00
VII. Termin związania ofertą
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
VIII. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z oferentami
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z oferentami są:
- Kierownik Adm. Os. Ruta – tel. 81 526-13-75
- Kierownik Adm. Os. Skarpa – tel. 81 527-28-82
- Kierownik Adm. Os. Łęgi – tel. 81 526-18-64
- Kierownik Adm. Os. Widok – tel. 81 526-04-97
IX. Projekt umowy
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest projekt umowy (zał. nr 5) stanowiący jej integralną część.
Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę z Zamawiającym w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.
X. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy
Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) w PLN w wysokości / 5% dla robót powyżej 100 tys.zł lub 10 % dla robót do 100 tys. zł / wartości oferty netto. Warunki i termin wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) określono w umowie w § 14 pkt.1.
XI. Wymagania dotyczące wadium
- Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.800,00 zł / dla całości robót /
Lub w przypadku składania ofert częściowych:
– wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w os Ruta w wysokości – 1 100,00 zł
– wymiana okien piwnicznych w os. Skarpa w wysokości – 700,00 zł
– wymiana okien piwnicznych w os. Łęgi w wysokości – 700,00 zł
– wymiana stolarki na ślusarkę aluminiową w warsztatach Adm.os. Widok – 300,00 zł
1.1. Wadium winno być wnoszone w PLN, które każdy z Oferentów winien wpłacić na konto Spółdzielni
nr 22102031760000530200111120 na dzień przed terminem otwarcia ofert
1.2. Wadium wniesione w PLN zamawiający przechowuje na rachunku bankowym (obrotowym).
1.3. Koszty operacji bankowych związane z wpłatą i wypłatą wadium ponosi Oferent.
1.4. Oferentowi, którego oferta została wybrana Zamawiający zaliczy wadium na poczet należytego wykonania przedmiotu umowy.
1.5. Oferent , którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
– odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
– zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta,
– oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe,
– odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
XII. Opis sposobu przygotowania ofert
- Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być czytelne i sporządzone w języku polskim.
- Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
- Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu oferenta – zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwem.
- W przypadku, gdyby oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela /przedstawicieli/ oferenta, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej względnie udzielonym pełnomocnictwem.
- Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
- Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.
Koperta powinna być zaadresowana na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ‘Czuby” 20-538 Lublin ul. Watykańska 6, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana:
OFERTA – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w osiedlu Skarpa, Ruta, Łęgi, Widok.
Nie otwierać przed przetargiem.
XIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
Dla obliczenia ceny oferty netto /bez podatku VAT/ należy wypełnić dołączony do SIWZ kosztorys ofertowy stosując wskazaną podstawę wyceny oraz podane ilości robót. Podsumowanie kosztorysu stanowi cenę oferty netto.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, niezbędne do jego wykonania, między innymi:
– koszt zaplecza, tymczasowego zasilenia placu budowy, dojazdu, składowisk
– badania i pomiary w czasie wykonywania, jak i przy odbiorze robót, jeśli są wymagane technologią robót.
XIV. Informacje o oświadczeniach, dokumentach i załącznikach, jakie ma zawierać oferta dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu i ważności oferty
- 1.Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
1.1. Formularz oferty – zał. nr 1.
1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym – zał. nr 2.
1.3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego – zał. nr 3.
1.4. Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – zał. nr 4.
1.5. Referencje dotyczące robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich trzech latach – zawierające termin i miejsce wykonania robót oraz stwierdzenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z umową. Referencje te winny potwierdzać wykonanie robót w łącznej ilości przewyższającej dwukrotnie wielkość zamówienia.
1.6. Aktualny dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie w CEIDG w formie dokumentu elektronicznego lub wydruku ze strony internetowej CEIDG.
1.7. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z Organu Podatkowego o braku zaległości podatkowych.
1.8. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami za ubezpieczenie społeczne.
1.9. Dowód wpłaty wadium.
1.10. Kosztorysy ofertowe– zał. Nr.6 / wypełnić zgodnie z wzorami zamawiającego /
XV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
cena oferty – 100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Najniższa cena
————————————- x 100 = …………. pkt
Cena oferty badanej
Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
XVI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest:
- Złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale XIV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Wykupienie specyfikacji w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o przetargu.
XVII. Unieważnienie przetargu
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Lublin dnia 12.02.2018 r. |
ZATWIERDZAM |
Załączniki:
- Formularz oferty – zał. nr 1.
- Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym – zał. nr 2.
- Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego – zał. nr 3.
- Oświadczenie oferenta o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia – zał. nr 4.
- Kosztorysy ofertowe os Ruta, Skarpa, Łęgi, Widok – zał. nr 6.
- Projekt umowy – zał. nr 5.