Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

 

Na posiedzeniach w dniach 5, 12, 19, 26 lipca 2022 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu
art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– zatwierdzenia planu gospod –finansowy na 2023 r dla budynków Przytulna 8-30 i Uśmiechu 8, 23.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
– w trybie „zamówienia wolnej ręki” zlecenia firmie Zakład Remontowo – Budowlany mycie posadzki gresowej w altanie śmietnikowej zlokalizowanej przy ul. Ułanów 14-16 w Osiedlu Błonie
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie „CENTRUS” Centrum Usług Sanitarnych DDD odkomarzania terenów zielonych znajdujących się w osiedlu Błonie, ,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie: AB TRANS uszczelnienia spoin łączenia płyt osłonowych w budynku Hetmańska 12 w osiedlu Błonie,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręk” zlecenia i firmie AB TRANS uszczelnienia dylatacji budynku Rycerska 2 w osiedlu Błonie,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie „VIANO SPÓŁKA CYWILNA” zakupu elektronicznych odstraszaczy ptaków w budynkach Hetmańska 6, 8, 10 Husarska 2, 6, 8, Ułanów 22,
Szaserów 1, 9, 11,Hetmańska 12, 14, 16 w osiedlu Błonie ,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki zlecenie firmie AB TRANS, zmycia ścian skażonych mikrobiologicznie oraz zabrudzonych powierzchniowo (elewacja północna kl. I-IV) budynku Topazowej 6 w osiedlu Widok,
– w trybie „zapytania o cenę” na malowanie klatki schodowej w budynku Szaserów 1 w os. Błonie,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Budownictwo Drogowe wykonania utwardzenia terenu pod wiatę śmietnikową przy ul. Sasankowej w osiedlu Ruta,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki zlecenia firmie VENTA Sp. z o.o., wymianę domofonów analogowych na cyfrowe w budynku Bursztynowej 29 w osiedlu Widok
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Firmie AB TRANS, zmycia ścian skażonych mikrobiologicznie oraz zabrudzonych powierzchniowo budynku mieszkalnego przy ul. Szmaragdowej 4 (elewacja północna – kl. III-VI i kl. IX w osiedlu Widok,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Gaz-Serwis-Dwa wykonania robót związanych z podłączeniem wody z pomieszczeń wodomierzy do węzłów c.o. w budynkach Różanej 17, 21, 27 w osiedlu Ruta.
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie: Inwestprojekt-Dźwig Sp. z o.o. wykonania remontu dźwigu osobowo-towarowego w budynku Bursztynowa 6 w osiedlu Poręba,
– w trybie zamówienia z wolnej ręki zlecenie firmie Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazowych wykonania obudów kominów wentylacyjnych i montażu turbowentów. w budynkach Bursztynowa 1, 1C, 8, 14. Turkusowa 1, Agatowa 18 w osiedlu Poręba,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie VENTA wykonanie modernizacji instalacji domofonowej w postaci wymiany istniejących urządzeń domofonowych na cyfrowe w budynku Stokrotki 1, 3, 5, 7 w osiedlu Ruta,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Gaz-Serwis-Dwa wykonania robót związanych z montażem indywidualnych zestawów hydroforowych wraz z przebudową instalacji wodociągowej w budynkach Sasankowej 4 i 5 w osiedlu Ruta,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Budownictwo Drogowe wykonania wraz z utwardzeniem jednego wspólnego miejsca do gromadzenia odpadów – frakcji suchej i szkła dla
nieruchomości . Różanej 3, 6, 8 w osiedlu Ruta

2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu
– na malowanie klatki schodowej w budynku przy ul. Szaserów 1 w osiedlu Błonie
– na wykonanie remontu pokrycia dachowego budynków Romantycznej 8,10, Radości 9,11 w os. osiedlu Skarpa.
– unieważnienie przetarg na wymianę dźwigów w budynkach przy ul. Romantycznej 10 kl. 2, Romantycznej 12 ki. 1 oraz Fantastycznej 11 ki. 2 w osiedlu Skarpa,

3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
– wyrażenia zgody firmie „Salony Optyczne WRZOS na zawarcie umowy najmu na umieszczenie banera reklamowego, na zachodniej ścianie garażowej przy ul. Biedronki 2a w osiedlu Łęgi,
– wynajęcia lokalu użytkowego przy ul. Tymiankowa 48 z przeznaczeniem na gabinet kosmetyczny

4. Skierowania wniosków
– do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
– do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.

5. Inne wnioski dot.
– wypłaty kaucji gwarancyjnych firmie PROSPECTIV dot. umów na malowanie klatek w budynku Gościnnej 11, ułożenie płytek i malowanie kondygnacji technicznej w budynkach Sympatycznej 1 i 3 ( pierwszej połowa kaucji) oraz wcześniejszej wypłaty kaucji gwarancyjnych wynikających z 6 umów (pozostałe 50%)
– sporządzenia aneksu do umowy zawartej pomiędzy SM „Czuby” a Multimedia Polska S.A. obejmującego zmianę stawek za pakiet podstawowy w całym osiedlu Widok na kwotę 7,20 zł
netto/mieszkanie/m-c z terminem obowiązywania od 1.10.2022 r.
– zmiany od 1.08.2022 r. stawek za gaz i energię elektryczną w lokalach mieszkalnych w os Błonie, Widok, Ruta, Łęgi, Skarpa, oraz w budynkach ze zbiorczymi gazomierzami w osiedlu „Poręba”
– sporządzenia aneksu do umowy zawartej z firmą Projektowanie i Realizacja Inwestycji „PROFAL” przedłużającego termin wykonania prac związanych z opracowaniem dokumentacji
technicznej modernizacji instalacji wodociągowej w budynkach Różanej 3, 6, 12, 16, 17, 21, 27, Stokrotki 8 i pawilonach Różanej 1, 8 i Sasankowej 8 w osiedlu Ruta,
– wystąpienia do oferenta o uzupełnienie oferty do przetargu na wykonanie wymiany dźwigów osobowych w budynkach Romantycznej 10,12, Fantastycznej 11 w osiedlu Skarpa,
– zwrotu nadpłaconych środków przez Zarządcę Wspólnoty Mieszkaniowej Różana 20 w os. Ruta
– sporządzenia aneksu do umowy zawartej na sprzątanie klatki schodowej w budynku Rycerskiej 5 kl. II w os. Błonie w związku ze zmianą nazwy firmy sprzątającej,
– wyrażenia zgody na wystosowanie pism do oferentów o uzupełnienie ofert o brakujące dokumenty w przetargu na malowanie klatki schodowej budynku Szaserów 1 w oś. Błonie,
– wyrażenia zgody na kontynuację akcji promocyjnej zdrowego stylu życia przez najemcą lokalu użytkowego przy ul. Kaczeńcowej 5 (w miesiąc sierpień-październik , w każdy wtorek i sobotę w godzinach 8:00-12:30 w osiedlach Skarpa i Widok,

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.

V. Przygotowanie dokumentacji dla Rady Nadzorczej:

  1. Wykaz wniosków przedstawionych w uchwałach RPNO oraz Domach Kultury SM Czuby dot. umieszczenia w planach remontów na 2023 r.( mienia spółdzielni ) wskazanych we wnioskach prac,
  2. Stanowisko prawne dotyczące możliwości zwołania Walnego Zgromadzenia członków SM Czuby.
  3. Informacja o podjętych przez Zarząd działaniach w II kwartale 2022 r.
  4. Wniosek o ustaleni przez RN liczby mandatów członków RN dla poszczególnych części Walnego Zgromadzenia
  5. Projekt uchwały w sprawie podziału Walnego Zgromadzenia na poszczególne części.
  6. Wniosek o zwołanie 19 lipca 2022 r posiedzenia RN w sprawie podjęcia uchwały w sprawie podziału WZ na poszczególne części.

 

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:49, 3 września 2022

Kategorie: 2022