z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 28.10.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech- ekspl. Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2011 r.
oraz
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2011 r. z tytułu bieżących rat normatywu
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2011 r. z tytułu bieżących rat normatywu
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczania odsetek ustawowych od nieterminowych wpłat normatywu zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkom w wysokości 50%
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– wynajmu pomieszczenia gospodarczego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wynajem wolnego pomieszczenia gospodarczego usytuowanego na kondygnacji technicznej w budynku przy ulicy Romantycznej 12- w tym miejscu w protokole umieszczono adres i dane osobowe najemcy.
– zlecenia w trybie „zamówienia z wolnej ręki”
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki”
* Zakup w Agencji Handlowo – Usługowej Widok komputera na potrzeby administracji osiedla Skarpa (§ 46 pkt 2 ppkt 6 regulaminu).
* Zakładowi Urządzeń i Utrzymania Zieleni wykonanie cięcia drzew pielęgnacyjnego i technicznego (sanitarnego, prześwietlającego i korygującego) na ulicy Romantycznej 9 w Osiedlu Skarpa (§ 46 pkt 6 regulaminu).
* Zakładowi Usług Wysokościowych „ALPA – MARK” uszczelnienia spoin płyt elewacyjnych w budynku przy ulicy Hetmańskiej 12 z uwagi na przeciek wody opadowej.
* KAM..DACH..USL REM..BUD. naprawę przeciekającego daszka nad wejściem do IV klatki schodowej w budynku przy ulicy Różanej 18 w osiedlu Ruta.
* Zakładowi Instalacji Sanitarnych wykonanie usprawnienia wentylacji grawitacyjnej (pion kuchenny i łazienkowy) w budynku przy ulicy Jana Pawła II 9.
* Usługowemu Zakładowi Instalacji Sanitarnych c. o. i Gazowych wykonanie usprawnienia działania grawitacyjnej instalacji wentylacyjnej w zasobach osiedla Poręba.
– wyegzekwowanie likwidacji anten gsm
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wszczęcie postępowania sądowego wobec Polskiej Telefonii Cyfrowej celem ostatecznego i skutecznego wyegzekwowania likwidacji anten gsm na dachu budynku przy ulicy Watykańskiej 10 po zakończeniu umowy dzierżawy dachu.
– wymiana ślusarki drzwiowej
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie wymiany ślusarki stalowej drzwi wejściowych do wiatrołapu klatki X w budynku przy ulicy Szmaragdowej 36 w osiedlu Widok.
– zatwierdzenie protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na montaż kratek wentylacyjnych w osiedlu „Łęgi”.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– z dniem 01.11.2010 r. przedłużył umowę o prace na czas nieokreślony z pracownikiem zatrudnionym w osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 27.10.2010 r. rozwiązał umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem Domu Kultury Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 9.11.2010 r. rozwiąże umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem osiedla Widok – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– zawarł umowę – zlecenia z inspektorem nadzoru ds. zieleni w okresie od 25.10.2010 r. do 25.11.2010 r. na wykonanie nasadzeń żywopłotu przy ulicy Dziewanny 14 oraz dokonanie przeglądu gwarancyjnego zieleni przy ulicy Topazowej 4 i 6 i wyegzekwowania od wykonawcy nasadzeń uzupełniających- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– podjął uchwały następującej treści:
Uchwała nr 12/10
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 28.10.2010 r.
w sprawie: zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego grupy dozorców mienia, parkingów strzeżonych Spółdzielni
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie działając na podstawie uchwały nr 63/21/2010 Rady Nadzorczej SM „Czuby” w Lublinie z dnia 21.09.2010 r. w sprawie zatwierdzenia planu gospodarczo- finansowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2011 r. uchwala co następuje:
§ 1
Zatwierdza się regulamin organizacyjny grupy dozorców mienia parkingów strzeżonych działających w ramach struktury organizacyjnej działu gospodarki zasobami mieszkaniowymi Spółdzielni stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2
Traci moc regulamin organizacyjny grupy dozorców parkingów strzeżonych działających w ramach struktury organizacyjnej Administracji Osiedla „Skarpa”.
§ 3
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.01.2011 r.
– w tym miejscu w protokole umieszczono Zał. Nr 1 do uchwały Zarządu SM „Czuby” w Lublinie nr 12/10 z dnia 28.10.2010 r.
Uchwała nr 13/2010
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”
w Lublinie z dnia 28.10.2010 r.
w sprawie: zmiany regulaminu organizacyjnego Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 12.02.2008 r. oraz ogłoszenia tekstu jednolitego.
Zarząd Spółdzielni działając na podstawie uchwały nr 63/21/2010 Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 21.09.2010 r. w sprawie zatwierdzenia planu gospodarczo – finansowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2011 r. uchwala co następuje:
§ 1
W regulaminie organizacyjnym Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 12.02.2008 r. ze zmianami z dnia 8.12.2008 r. – uchwała nr 54 Zarządu Spółdzielni oraz z dnia 15.12.2009 r. – uchwała nr 10/2009 Zarządu Spółdzielni, wprowadza następujące zmiany:
* W rozdziale III- Organizacja i kierownictwo, w pkt V – Obowiązki, uprawnienia i odpowiedzialność pracownika – dodaje się pkt 5 o brzmieniu:
„Pracownik obowiązany jest do rozliczenia się z tworzonej na jego stanowisku pracy dokumentacji oraz uporządkowania spraw zakończonych zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz jednolitym wykazem akt i przekazanie ich do archiwum”.
* W rozdziale IV w części II – Pion Z-cy Prezesa ds. eksploatacyjnych komórka o nazwie „dział techniczno-eksploatacyjny – ET podległy Z-cy Prezesa ds. eksploatacyjnych” otrzymuje nazwę „Dział Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi – EE podległy Z-cy Prezesa ds. eksploatacyjnych.
* Po zdaniu pierwszym w zakresie zadań działu gospodarki zasobami mieszkaniowymi , dodaje się zdanie drugie o następującym brzmieniu:
„Komórka prowadzi parkingi zlokalizowane w osiedlu „Skarpa” zgodnie z zatwierdzoną strukturą organizacyjną na zasadach określonych regulaminem organizacyjnym grupy dozorców mienia parkingów strzeżonych.”
§ 2
Wydaje się tekst jednolity regulaminu organizacyjnego Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 12.02.2008 r. ze zmianami obejmującymi:
1. powyższą uchwałę,
2. uchwałę nr 54 Zarządu Sp-ni z dnia 8.12.2008 r.,
3. uchwałę nr 10 Zarządu Sp-ni z dnia 15.12.2009 r. stanowiący załącznik do niniejszego regulaminu.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1.01.2011 r.
– w tym miejscu w protokole umieszczono Załącznik nr 1 do Uch wały nr13/10 Zarządu SM „Czuby” w Lublinie z dnia 28.10.2010 r.
Ad 6. Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu zmian do Regulaminu rozliczania kosztów dostawy energii do budynków i dokonywania rozliczeń z użytkownikami lokali za centralne ogrzewanie oraz podgrzanie wody zgłoszonych przez kierowników administracji i dział techniczno – eksploatacyjny polecił skierować je do rozpatrzenia do Rady Nadzorczej.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni