Protokół Nr 41/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 12.10.2010 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech- ekspl. Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r. z tytułu bieżących rat normatywu
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2012 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 2 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 2 członkom nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia odsetek

spisanie w pozostałe przychody

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę spisanie w przychody operacyjne osiedli kwot wskazanych w załączniku – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dotyczące lokalu i najemcy.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zlecenie wykonania:

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie:
* firmie P.H.U. „Marbud” remontu przeciekających balkonów w mieszkaniach przy ulicy Dziewanny 9/49 i Dziewanny 13/74

* w trybie „zamówienia z wolnej ręki” Zakładowi Urządzeń i Utrzymania Zieleńców wykonanie cięcia drzew pielęgnacyjnego i technicznego na ulicy Przytulnej 4 – mienie spółdzielni.

uzupełnienie oferty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie do firmy Martom biorącej udział w przetargu na wykonanie wymiany oświetlenia klatek schodowych w budynku przy ulicy Fantastycznej 11 w osiedlu Skarpa, o uzupełnienie oferty o niżej wymienione dokumenty:
1. kosztorys ofertowy
2. pisemną deklarację dot. terminu realizacji zamówienia

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej docieplenia:
* ścian zewnętrznych budynku przy ulicy Hetmańskiej 16 w osiedlu Błonie ścian szczytowych budynków przy ulicy Romantycznej 15, 17, Radości 1, 4, 9, Gościnnej 5 w osiedlu Skarpa.
Wyraził zgodę na wykonanie w/w prac przez Pracownię Projektową „Dom i Wnętrze”.

* z przeglądu ofert na remont izolacji poziomej boksów garażowych przy ulicy Tatarakowej 5.
Wyraził zgodę na zlecenie Usługowemu Zakładowi Remontowo – Budowlanemu remontu 2 boksów.

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w „trybie zapytania o cenę” na prace projektowe związane z wykonaniem dokumentacji technicznej na zmniejszenie otworów okiennych w budynkach przy ulicy Sasankowej 1, 3, 4, 5, i Stokrotki 1, 3, 5, 7.
Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

unieważnienie przetargu

Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg nieograniczony na wykonanie remontu ciągów pieszych i remontów podestów przed wejściami do klatek schodowych w osiedlu Skarpa – nie wpłynęło żadna oferta.

podpisania aneksu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na anektowanie umów:
* nr 3/BA/ES/2010 r. z dnia 25.05.2010 r. i 4/BA/ES/2010 z dnia 25.05.2010 r. zawartych z MATERN – BUD na remont balkonów w budynku przy ulicy Sympatycznej 16, Sympatycznej 3 w osiedlu Skarpa – przesunięcie terminu
zakończenia prac do 30.11.2010 r.

* nr10/2010/EW z dnia 17.08.2010 zawartą z firmą ISTA na wymianę wodomierzy w osiedlu Widok – przedłużenie terminu do 30.10.2010 r.

* nr EW/6/2010 z dnia 14.04.2010 r. zawartej z Zakładem remontowo – Budowlanym Bekoniarstwo i Brukarstwo na wykonanie robót dociepleniowych w osiedlu Widok – przedłużenie terminu do 31.10.2010 r.

zawarcie umowy na najem lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy o najem lokalu użytkowego przy ulicy Różanej 6/1a na okres 3 miesięcy.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego członka.

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członkowi zam. w osiedlu Poręba z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia w związku z przepisaniem mieszkania na córkę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i nowego członka.

– przyjął rezygnację członka zam. w osiedlu Poręba z lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego, jednocześnie uznając roszczenia osoby ubiegającej się o w/w prawo – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– zaakceptował wnioski komisji socjalnej – w tym miejscu w protokole umieszczono wnioski

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 19:48, 11 maja 2016

Kategorie: 2010