Protokół Nr 38/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 21.09.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech- ekspl. Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.10.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 01.04.2011 r.
– 4 członkom w terminie do 30.09.2011 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 50%
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot członkowi zamieszkałemu w osiedlu Skarpa z konta opłat czynszowych nadpłaty w wysokości 1 370,64 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– sprzedaży używanych płyt drogowych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na sprzedaż 72 szt. używanych płyt drogowych o wym. 100 x300 x15 stanowiących byłą drogę budowlaną do budynku przy ulicy Topazowej w osiedlu Widok firmie SANITEX zgodnie ze złożoną ofertą zakupu.
– zlecenie wykonania:
- docieplenia stropodachu firmie MARBUD Korporacja Budowlano – remontowa docieplenie stropodachu nad mieszkaniem przy ulicy Stokrotki – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.
- Zakładowi Remontowo Budowlanemu prac związanych z remontem podestów przed wejściami do V i VI klatki schodowej budynku przy ulicy Różanej 12.
- Firmie Gaz Serwis wykonanie robót sanitarnych – budowę odcinka kanalizacji deszczowej w osiedlu Widok – X klatka schodowa budynku przy ulicy Szmaragdowej 16.
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
- w trybie zapytania o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z kolorystyką docieplenia ścian metodą lekko – mokrą budynków w osiedlu Skarpa i Błonie. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- w trybie zapytania o cenę na wymianę oświetlenia w klatkach schodowych w budynku przy ulicy Fantastycznej 12 w osiedlu Skarpa. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku oraz wykaz firm do których należy skierować zapytanie.
- Nieograniczonego na wykonanie remontu ciągów pieszych i remontu podestów przed wejściami do klatek schodowych w osiedlu Skarpa. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku oraz Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.
– zmiany najemcy lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Bursztynowej 17/11 – podstawa § 1 pkt 4 lit.b regulaminu.
Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 5 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
– postanowił wycofać z Rady Nadzorczej wnioski o podjęcie uchwały o wykluczeniu wobec 3 członków zadłużonych, którzy spłacili zadłużenie wobec spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– postanowił skierować do Rady Nadzorczej wniosek o pozbawienie członkostwa przez wykreślenie na podstawie § 67 statutu 2 członków którzy zbyli mieszkanie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– rozwiązał umowę o pracę:
- z dniem 30.09.2010 r. rozwiązał umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron z gospodarzem rejonu mieszkalnego osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
- z dniem 30.09.2010 r. rozwiązał umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem osiedla Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– w okresie od 1.10.2010 r. do 31.12.2010 r. powierzył pracownikowi administracji pełnienie obowiązków kierownika administracji osiedla Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 1.10.2010 r. przedłużył umowę o pracę z gospodarzem rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 21.09.2010 r. przyjął do pracy nowego pracownika na czas zastępstwa za przybywającego na długotrwałym zwolnieniu lekarskim pracownika w charakterze konserwatora ogólnobudowlanego w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni