z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 31.08.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech- eksp. – pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w ratach po 555 zł miesięcznie / należność zasądzoną nakazem zapłaty /
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r.
– 1 najemcy w terminie do 31.08.2011 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– przeksięgowania w koszty administracji
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeksięgowanie w koszty administracji osiedli i nie przekazywanie do radców prawnych o sądowe wyegzekwowanie należności – niewielkich dopłat powstałych na koncie opłat eksploatacyjnych zdanych lokali użytkowych, które pomimo wielu wezwań o zapłatę nie zostały uregulowane.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
- Przeprowadzonego w „trybie zapytania o cenę” na usprawnienie wentylacji w osiedlu „Błonie” i wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac przez oferenta wskazanego przez komisję.
- Na wykonanie remontu ciągów pieszych przy ulicy Radości 1, 3, 5, 9, 11, Romantycznej 15, 17, 19, remontu podestów w osiedlu Skarpa. Polecił wystąpić o opinię do Rady Osiedla Skarpa w sprawie realizacji wniosku.
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie:
- Dokumentacji projektowej zatok postojowych przy ulicy Rycerskiej i parkingu przy ulicy Dragonów 3 w osiedlu „Błonie”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- Ogrodzenia piaskownic na placach zabaw w osiedlu „Błonie”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– lokalu użytkowego przy ulicy Dziewanny 14
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. umieszczenia w prasie ogłoszenia lokalu w nowo oddanym do użytku budynku przy ulicy Dziewanny 14 / lokal nie wykończony /.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– wycofał z Rady Nadzorczej wniosek o wykluczenie ze Spółdzielni członka zamieszkałego w osiedlu „Skarpa” związku z częściową spłatą zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni