Protokół Nr 34/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 24.08.2010 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
5. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.


Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.


Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 25.09.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2011 r.
– 1 członkowie w terminie do 30.06.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r.

skierowania spraw na drogę postępowania sądowego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. skierowania 93 pozwów przeciwko wymienionym w załączniku dłużnikom o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych. Podejmowane przez Spółdzielnię działania (wezwania do zapłaty, rozkładanie spłaty zadłużenia na raty) okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

wystąpienia do Rady Nadzorczej o wykluczenie ze Spółdzielni

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie do Rady Nadzorczej 15 wniosków o wykluczenie ze Spółdzielni, członków wyszczególnionych w załączniku.
Działania podejmowane przez Spółdzielnię mające na celu spłatę zadłużenia okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków skierowanych do wykluczenia.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 30%
– 2 członkom w wysokości 40%
– 4 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych od nieterminowej wpłaty normatywu, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%

kosztów eksploatacji mienia

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wg załączników stawki eksploatacji dla wyodrębnionych pawilonów wolnostojących, których właściciele zrezygnowali z administrowania przez SM „Czuby”.

planu gospodarczego na 2011 r. osiedle Niska Skarpa.

Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan gospodarczy na 2011 r. dla nieruchomości Gościnna 60 – 76, Przytulna 8 – 30 oraz dla budynków w nieruchomościach wyodrębnionych ul. Uśmiechu, których właściciele są członkami spółdzielni.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

rozszerzenie zakresu prac remontowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na na zawarcie aneksu do umowy nr15/ER/2010 z dnia 19.05.2010 r. zwiększającego zakres robót związanych z remontem tarasu przy ul. Watykańskiej 8 tj. zamurowanie okienek piwnicznych, wstawienie kratki wentylacyjne, rozebranie ścianki koszy podokiennych, wykonanie izolację oraz ułożyć
kostkę brukową.Wartość robót dodatkowych nie przekracza wartości robót podstawowych.

podpisania aneksu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu zakończenia robót do dnia 17.09.2010 r. oraz podpisanie aneksu do umowy nr 1/57/ES/2010 z dnia 28.05.2010 r. na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w części usługowej budynków przy ulicy Radości 9,11 Romantyczna 15 w osiedlu „Skarpa”.

wykonanie remontu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie remontu:

  1. daszku budynek Różana 27 – zlecenie firmie ZRB „TOPOL” naprawę przeciekającego daszku nad wejściem do VII klatki schodowej w budynku przy ulicy Różanej 27.
  2. polegającego na uszczelnieniu, naprawie i regulacji spadków rynien, uszczelnieniu rur spustowych i pasów podrynnowych w 11 nieruchomościach osiedla Ruta.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– przedłużył umowę o pracę z pracownikiem i zatrudnił w/w na czas określony od 25.08.2010 r. do 28.02 2011 r. w charakterze konserwatora ogólnobudowlanego w administracji osiedla Widok – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 19:54, 11 maja 2016

Kategorie: 2010