z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 10.08.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 50%
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wywóz nieczystości oraz zimowe utrzymanie osiedla Ruta. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– wykonania remontu chodnika
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie remontu schodów wejściowych do klatek schodowych oraz schodów i nawierzchni w prześwicie przy ulicy Bursztynowej 24 w osiedlu Widok.
– zatwierdzenia protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na budowę kanalizacji deszczowej przy budynku Szmaragdowa 16 – IX klatka w osiedlu Widok oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy z wykonawcą wskazanym przez komisję.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– przyjął do pracy z dniem 9.08.2010 r. nowego pracownika na okres próbny do 9.11.2010 r. w wymiarze 1 etatu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Widok – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– zawarł umowę zlecenia z byłym pracownikiem w okresie od 16.08.2010 r. do 13.09.2010 r. na sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby Zarządu Spółdzielni przy ulicy Watykańskiej 6 w związku z urlopem wypoczynkowym zatrudnionych w SM Czuby sprzątaczek – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– przedłużył umowę o pracę na okres od 1.09.2010 r. do 31.09.2011 r. z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku instruktora ds. społeczno – wychowawczych w Domu Kultury Skarpa z zachowaniem dotychczasowych warunków umowy o pracę i płacę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika .
– przyjął do pracy na okres próbny od 1.08.2010 r. do 30.11.2010 r. pracownika na stanowisko instruktora ds. społeczno – wychowawczych w Domu Kultury Skarpa w wymiarze 1/4 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni