z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 15.07.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2011 r.
oraz zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu:
– 1 członkowi w terminie do 15.08.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 05.10.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2011 r.
– 2 członkom w terminie do 31.05.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2011 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 5 członkom w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczenia odsetek za nieterminowe wpłaty normatywu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek naliczonych od nieterminowych wpłat bieżących rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%
oraz
– 1 członkowi w wysokości 100% z tytułu nieterminowego uregulowania dopłaty do zaliczki na wkład
– korekty planu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wprowadzenie nowego składnika opłat czynszowych „sprzątanie klatek schodowych ” w budynkach Bursztynowa 25 z dniem 01.11.2010 r. oraz na sporządzenie aneksu na sprzątanie do umowy nr EW/12/2009 z dnia 14.12.2009 r.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
- W trybie zapytania o cenę na budowę kanalizacji deszczowej ulica Szmaragdowa 16 , zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- W trybie zapytania o cenę na wymianę elementów odwodnienia połaci dachowej – rynny ulica Bursztynowa 29, zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- W trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót związanych z wymianą wodomierzy w mieszkaniach osiedla „Widok” ul Szmaragdowa 4, 16, 30, 34, 36, 46 i Bursztynowa 24, 29, 30, 31, 32, 35, 37, 41.
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– zmiana zakresu prac
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę zakresu prac (dodatkowego wykonania uziemienia otokowego wokół budynku) związanych z wymianą instalacji odgromowej na budynkach przy ulicy Romantycznej 10 realizowanych w oparciu o umowę nr 4 /OD/ES/2010
– zatwierdzenie protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
- Na koszenie trawników w osiedlu „Błonie” oraz wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie prac z oferentem wskazanym przez komisję.
- Na malowanie klatek schodowych w osiedlu „Błonie” i wyraził zgodę na propozycję: Szaserów 8 i 11, Kawaleryjska 2, 4, 6 unieważnić przetarg na Dragonów 3 i 14 z uwagi na brak środków.
– akceptacja oferty na ekspertyzę
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie Politechnice Lubelskiej wykonanie ekspertyzy w sprawie powstania rys i odpadania tynku budynków Bursztynowa 19 – 25.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
– wycofanie z Rady Nadzorczej wniosków o wykluczenie ze Spółdzielni 2 członków zam. przy ulicy Dziewanny oraz 1 członka zam. przy ulicy Szmaragdowej w związku ze spłatą zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– z dniem 15.07.2010 r. rozwiązał umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym w administracji osiedla Widok na zasadzie porozumienia stron – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.
– z dniem 14.07.2010 r. do 01.08.2010 r. zmienił wymiar czasu pracy z 1/2 na cały etat pracownikowi zatrudnionemu w osiedlu „Skarpa” na czas zastępstwa przebywającego na zwolnieniu lekarskim gospodarza rejonu mieszkalnego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni