Protokół Nr 26/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 29.06.2010 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne
4. Sprawy pracownicze
5. Sprawy wniesione.


Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.


Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 3 członkom w terminie do 30.06.2011 r.

zawieszenia postępowania komorniczego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę członkowi zam. w osiedlu Ruta na zawieszenie postępowania komorniczego i przedłużenie terminu spłaty zaległości z tytułu opłat eksploatacyjnych w wysokości 9 650,56 w 12 miesięcznych ratach po 1 000,- (do 30.06.2011 r.) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

korekty planu gospodarczo – finansowego na 2010 r. dla osiedla Widok

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wprowadzenie z dniem 01.11.2010 r. nowego składnika opłat czynszowych „sprzątanie klatek schodowych” w budynku przy ulicy Bursztynowej 30 oraz sporządzenie aneksu do umowy z firmą „INPROF” na wykonywanie powyższych prac.


Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zlecenie wykonania naprawy tynku

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie Zakładowi Remontowo – Budowlanemu wykonanie naprawy tynku w ilości ok. 5,50 m2 na suficie pokoju wraz z jego odmalowaniem w mieszkaniu przy ulicy Różanej 12/2. Odparzony tynk na suficie zagraża bezpieczeństwu osobom w nim przebywającym.

wyrażenia zgody na uzupełnienie ofert

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na uzupełnienie brakujących dokumentów przez oferentów, którzy złożyli oferty na wykonanie robót związanych z malowaniem klatek schodowych w osiedlu Błonie w terminie do 7 dni zgodnie z regulaminem udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane.

zlecenie wykonania podcięcia drzew

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” (zgodnie z § 46 pkt 6 regulaminu) firmie Zakład Urządzania i Utrzymania Zieleńców wykonanie cięcia drzew pielęgnacyjnego i technicznego (sanitarnego, prześwietlającego, korygującego) 10 szt. na ulicy Gościnnej w osiedlu Skarpa.

rozszerzenia zakresu robót dekarskich

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie robót dekarskich na budynku Tymiankowa 3 i 8 zgodnie z załączonym protokołem konieczności.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– Zarząd Spółdzielni jednomyślnie – 2 za, podjął uchwałę następującej treści:

Uchwała nr 7/2010
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 29 czerwca 2010 r.

w sprawie: udzielenia Kierownikowi Działu Techniczno-Eksploatacyjnego Pani Bożenie Zielińskiej pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością gospodarczą Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, działając na podstawie art. 55 § 1 ustawy Prawo spółdzielcze i § 95 Statutu Spółdzielni, uchwala co następuje:

§ 1

Udziela się Kierownikowi Działu Techniczno-Eksploatacyjnego Pani Bożenie Zielińskiej pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością gospodarczą Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie. Zakres pełnomocnictwa stanowi załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik do Uchwały nr 7/2010
Zarządu SM „Czuby” w Lublinie
z dnia 29 czerwca 2010 r.

Zakres pełnomocnictwa

  1. Reprezentowanie Spółdzielni na zewnątrz.
  2. Zawieranie umów sprzedaży, dostawy, o świadczenie usług oraz robót budowlano- montażowych do wysokości środków przeznaczonych na ten cel w planach gospodarczych osiedla na dany rok, wspólnie z Członkiem Zarządu Spółdzielni.
  3. Zawieranie umów na usługi komunalne, wspólnie z Członkiem Zarządu.
  4. Zatwierdzanie dokumentów do zapłaty.

– powierzył na zasadzie porozumienia stron na okres od 01.07.2010 r. do 30.09.2010 r. Grażynie Bogan pełnienie funkcji kierownika administracji osiedla Skarpa.

– oddelegował pracownika w okresie od 01.07.2010 r. do 30.09.2010 r. do pracy na stanowisko administratora w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– rozwiązał umowę o pracę z dniem 30.06.2010 r. z pracownikiem zatrudnionym w charakterze administratora w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przedłużył na czas określony od 01.07.2010 r. do 21.08.2010 r. umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Błonie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.07.2010 r. podwyższył wynagrodzenie pracownikowi powracającemu z urlopu bezpłatnego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przedłużył umowę o pracę na czas określony od 01.07.2010 do 30.06.2010 r. z pracownikiem z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy.

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 20:00, 11 maja 2016

Kategorie: 2010