Protokół Nr 20/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 18.05.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 40 %
– 3 członkom w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczenia odsetek za nieterminowe wpłaty normatywu
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 50%
oraz
– 1 członkowi w wysokości 100% od nieterminowej dopłaty do zaliczki na wkład pod warunkiem wpłaty kwoty 734,85 zł.
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę byłemu członkowi, byłej właścicielce lokalu w osiedlu Poręba na zwrot kwot 86,53 zł występującej na koncie opłat eksploatacyjnych, gdyż w żadnym dokumencie akcie notarialnym ani „porozumieniu stron” nie ma zapisu o sposobie rozliczenia kwot jakie wynikną po rozliczeniu mediów – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i adres byłego członka.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenie protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
1. Na roboty związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w osiedlu Skarpa,
2. Na wykonanie remontów balkonów w osiedlu Skarpa.
– podpisanie aneksu do umowy
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksów:
- Nr 1/2010- do umowy z dnia 02.02.2010 r. z firma „Frajda” s.c. o dostawę i montaż urządzeń placu zabaw przy budynku Dziewanny 14 w osiedlu Ruta
- Nr 1/2010 do umowy z dnia 07.12.2009 r. z firmą „Ogrody” o wykonanie zieleni przy budynku Dziewanny 14 w osiedlu Ruta.
– umowy na dzierżawę terenu
Zarząd Spółdzielni termin protokólarnego przejęcia terenu położonego przy ulicy Radości, dzierżawionego przez Spółkę Jawną podejmie po zapoznaniu się z opinią Rady Osiedla Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dot. spółki.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i nowego członka.
Zarząd Spółdzielni wyraził wstępną zgodę członkowi spółdzielni na wzajemną zamianę lokalu mieszkalnego w osiedlu Poręba z osobą posiadająca nieruchomość w miejscowości Tuchla gmina Laszki w województwie podkarpackim – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób zamieniających lokale.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– zawarł na okres od 17.07.2010 r. do 15.06.2010 r.( na czas urlopu wypoczynkowego pracowników ), umowę – zlecenie z osobą z zewnątrz na sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby Zarządu i Administracji Ogólnej przy ulicy Watykańskiej 6 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników i osoby zatrudnionej na zastępstwo.
– wyraził zgodę na odbycie praktyki w administracji osiedla Ruta w wymiarze 20 dni roboczych w maju i czerwcu br. studentowi Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe praktykanta.
– przedłużył umowę o pracę na czas określony od 31.05.2010 r. do 31.12.2011 r. z pracownikiem zatrudnionym w wymiarze 1 etatu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Błonie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wezwanie do udziału w sprawie w charakterze pozwanych grupę mieszkańców – właścicieli lokali przy ulicy Bursztynowej 29, 31, 37 i Topazowej 4 i 6 w celu umożliwienia im ochrony sądowej nabytego prawa służebności drogowej.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni