Protokół Nr 18/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 04
.05.2010 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
5. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
6. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2011 r.

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 40%
oraz
– 1 członkowi w wysokości 100% z tytułu nieterminowej dopłaty zaliczki na wkład budowlany

Ad. 3
W zakresie spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdził protokół

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół:

a) z przetargu na roboty dekarskie w osiedlu Ruta Łęgi Widok. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac ze wskazaną w protokole firma CROM w osiedlu Łęgi i ofertę Firmy Remontowo – Budowlanej w osiedlu Ruta. Nie wybrano oferty dla osiedla Widok.

b) z przetargu nieograniczonego na roboty związane z malowaniem klatek schodowych w osiedlu Ruta i Błonie. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w z firmą Z.P.U.H. E-B-M w osiedlu Ruta. Nie wybrano firmy do wykonania robót w osiedlu Błonie.

c) z przetargu na wykonanie remontu nawierzchni asfaltowych w osiedlu Skarpa i Łęgi.

uzupełnienie oferty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na uzupełnienie brakujących dokumentów przez oferentów, którzy złożyli oferty na wykonanie robót brukarskich w osiedlu Skarpa, Ruta, Łęgi i Błonie w terminie 7 dni zgodnie z regulaminem.

zmiana projektu

Zarząd Spółdzielni z uwagi na znaczne zainteresowanie członków Spółdzielni budową lokali w zespole garażowo-usługowym przy ul. Filaretów w osiedlu Skarpa postanowił zorganizować spotkanie z projektantem na którym zostanie omówione:
– Zakres zmian w projekcie
– opracowania aneksu do projektu.

zwiększenie zakresu robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwiększenie zakresu robót remontowych instalacji odgromowej przy ulicy Bursztynowej 30 w osiedlu Widok zgodnie z protokołem konieczności.

Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia członkowi zam. przy ulicy Turkusowej w związku z przepisaniem mieszkania na córkę wspólnie zamieszkałą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad. 5 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– przyjął do pracy niżej wymienione osoby:

  1. z dniem 4.05.2010 r. na czas zastępstwa za przebywającego na zwolnieniu lekarskim pracownika nowego pracownika w charakterze gospodarz rejonu mieszkalnego w osiedlu Skarpa w wymiarze 1 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
  2. z dniem 6.05.2010 r. na czas zastępstwa za przebywającego na zwolnieniu lekarskim pracownika nowego pracownika w charakterze konserwatora hydraulika w osiedlu Widok w wymiarze 1 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

Ad. 6 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 20:06, 11 maja 2016

Kategorie: 2010