Protokół Nr 17/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 27.04.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
5. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
6. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– skierowanie spraw na drogę postepowania sądowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie pozwów przeciwko wymienionym w załączniku 45 dłużnikom o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych. Podejmowane przez Spółdzielnię działania okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%
Oraz
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia odsetek z tytułu nieterminowej wpłaty wkładu budowlanego, wyraził zgodę na spłatę naliczonych odsetek w 6 miesięcznych ratach.
Ad. 3 W zakresie spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) nieograniczonego na wykonanie robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w osiedlu Skarpa. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
b) Zlecenie w trybie ” zamówienia z wolnej ręki” na podstawie § 46 regulaminu koszenia trawników w osiedlu Łęgi Firmie P.P.H.U. „ASKOP” zgodnie ze złożoną ofertą z dnia 27.04.2010 r.
– zawarcia aneksu
Zarząd spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie Aneksu nr 5 z dnia 12.04.2010 r. z Ista Polska Sp. z o.o. do umów rozliczeniowej ciepła w osiedlach Ruta, Skarpa, Łęgi i Błonie.
Aneks dotyczy zmiany stawek usług rozliczeniowych.
Powyższe jest zgodne z § 4 pkt. 2 przedmiotowej umowy rozliczeniowej tj. waloryzacja usług następuje za zgodą Zamawiającego o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni rok kalendarzowy (2009 r.) który wyniósł 3,5% (komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z 14.01.2010 r.)
Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad. 5 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– zatrudnił na czas określony od 4.05.2010 r. na czas zastępstwo za przebywającego na zwolnieniu lekarskim pracownika – nowego pracownika w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
Ad. 6 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni