Protokół Nr 16/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 20.04.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
3. Kierownik działu opłat i windykacji – Marta Rusinowicz
3 Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo – księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.
Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– skierowanie do komornika wniosków o wszczęcie egzekucji
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie do komornika wniosków o wszczęcie egzekucji przeciwko 11 wymienionym w załączniku dłużnikom. Podejmowane działania okazały się nieskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.
– zwrotu kwoty nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty w wysokości 139,09 zł występującej na koncie opłat eksploatacyjnym na lokalu przy ulicy Agatowej w osiedlu Poręba, zbywcy mieszkania wyliczonej na dzień 9.09.2009 r.tj. objęcia mieszkania przez nabywcę – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.
– zakupu kserokopiarki
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup na podstawie § 46 regulaminu:
a) w trybie „zamówienia z wolnej ręki” kserokopiarki KONIKA 7145 w firmie VTE „Kserotechnika”,
b) w trybie zapytania o cenę zestawu komputerowego dla Domu Kultury „Łęgi”.
Ad. 3 W zakresie spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– częściowe odbiory i płatności robót dociepleniowych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na częściowe odbiory i płatności robót dociepleniowych:
a) budynku Dragonów 3 w osiedlu Błonie,
b) budynku perłowa 8 i Bursztynowa 12 w osiedlu Poręba.
– rozszerzenie umowy na wymianę stolarki okiennej
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie umowy na wymianę stolarki okiennej w osiedlu Błonie o budynek Kawaleryjska 2 zgodnie z uchwałą Rady osiedla nr 02/09/2010 z dnia 29.03.2010 r.
– nieodpłatne przejęcie na majątek spółdzielni
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na nieodpłatne przyjęcie na majątek spółdzielni kiosku typu RUCH zlokalizowanego na terenie spółdzielni przy ulicy Dragonów, zgodnie z decyzją Rady Osiedla Błonie z dnia 22.02.2010 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy.
– przeniesienia pomieszczeń przynależnych (piwnic) do innych pomieszczeń w budynkach przy ul. Fantastycznej w osiedlu Skarpa
Zarząd Spółdzielni w związku z koniecznością powiększenia pomieszczeń węzłów cieplnych RCO i pomieszczeń wodomierzy o piwnice lokatorskie wyraził zgodę na przeniesienie niżej wymienionych piwnic:
- Fantastyczna 11/51 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wspólnego usytuowanej na kondygnacji technicznej budynku.
- Fantastyczna 11/120 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wspólnego usytuowanej na kondygnacji technicznej budynku.
- Fantastyczna 19/12 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wózkowni usytuowanej w podpiwniczeniu budynku.
- Fantastyczna 21/13 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wózkowni usytuowanej w podpiwniczeniu budynku.
- Fantastyczna 21/17 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej zpomieszczenia wózkowni usytuowanej w podpiwniczeniu budynku.
- Fantastyczna 21/66 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wózkowni usytuowanej w podpiwniczeniu budynku.
Powyższe działania nie zmieni udziałów poszczególnych współwłaścicieli nieruchomości, a będzie wymagało jedynie wykonania nowych inwentaryzacji uproszczonych budynków w celu naniesienia tych zmian. Administracja os Skarpa posiada pisemne zgody właścicieli w/w mieszkań na przeniesienie ich piwnic.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na roboty związane z koszeniem trawników w osiedlu Ruta, Łęgi i Błonie. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac przez Firmę Usługowo- Handlową w osiedlu Ruta. Nie wpłynęły oferty na koszenie w osiedlu Łęgi i Błonie.
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu na prace remontowe w osiedlu Ruta.tj.
- Docieplenie części stropodachu w budynku przy ulicy Stokrotki 3,
- Remontu 5 szt. balkono-tarasów i uszczelnienie 6 szt. gazonów w budynkach przy ulicy Różanej 12, 20, 22.
- Remontu 15 szt. balkonów w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla,
- Remontu pasa elewacji w budynku przy ulicy Jutrzenki 10.
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad. 5 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni