z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 06.04.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
3 Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
4. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy techniczno – eksploatacyjne
3. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
4. Sprawy pracownicze
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. W zakresie spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie zapytania o cenę na remont nawierzchni asfaltowych w osiedlu Skarpa i Łęgi. Zatwierdził projekt zaproszenia do udziału w przetargu oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej i wykonanie remontu instalacji odgromowej w budynkach osiedla Widok.
– odwieszenia postępowania
Zarząd Spółdzielni w wyniku przeprowadzonych konsultacji wyraził zgodę na odwieszenie postępowania w sprawie uzyskania pozwolenia na budowę budynku przy ulicy Wiklinowej 2.
– zawarcia umowy
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy – zlecenia z inspektorem nadzoru ds. zieleni na okres od 15.04.2010 r. do 30.06.2010 r. na wykonanie zieleni wokół realizowanego budynku przy ulicy Dziewanny 14 oraz załatwienia spraw usunięcia lub przesadzani drzew kolidujacych z projektowanym zespołem garażowym w osiedlu Skarpa.
Ad 3. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– wyraził zgodę na wzajemną zamianę mieszkania członkowi zam. w osiedlu Łęgi z osobą zam. w Lublinie przy ulicy Narutowicza – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób zamieniających mieszkania.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– zmienił pracownikowi osiedla Błonie w okresie od 1.04.2010 r. do 31.10.2010 r. wymiar czasu pracy z 3/4 etatu na 1 etat – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni