z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 23.03.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne
4. Sprawy pracownicze
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować pozew do sądu
oraz
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2011 r. z tytułu bieżących rat normatywu
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 4 członkom w wysokości 40%
– wypłaty wkładu mieszkaniowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłatę spadkobiercom zwaloryzowanego wkładu w za mieszkanie w osiedlu Skarpa postawione do dyspozycji spółdzielni i sprzedane na przetargu zgodnie z przedłożonym wyliczeniem – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu oraz kwotę wkładu.
Ad 3. W zakresie spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
- W trybie zamówienia z wolnej ręki Firmie Biuro Projektów i Usług Technicznych „HADRO” opracowanie projektu dokumentacji na powiększenie parkingu ogrodzonego przy ulicy Bursztynowej 25.
- Przetargu nieograniczonego na wykonanie robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na klatkach schodowych w budynkach osiedla Skarpa, Ruta, Błonie, Widok . Zatwierdził specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– podpisanie umowy
Zarząd Spółdzielni podpisał umowę z Firmą Multimedia Polska S.A. na budowę przyłącza telekomunikacyjnego na działce 42/5 przy ulicy Dziewanny 14.
– wypowiedzenia umowy najmu
Zarząd Spółdzielni realizując uchwałę Rady Osiedla „Skarpa” nr 11/2010 na podstawie § 10 pkt 1 i 2 umowy rozwiązał umowę najmu lokalu użytkowego przy ulicy Fantastycznej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– przyjął do pracy na stanowisko administratora osiedla Skarpa od dnia 25.03.2010 r. na czas pełnienia obowiązków kierownika administracji osiedla Skarpa przez innego oddelegowanego pracownika – nie dłużej niż do 16.06.2010 r. nowego pracownika w wymiarze 1/2 etatu.
– z dniem 01.02.2010 r. dokonał regulacji płac pracowników do wysokości – w tym miejscu w protokole umieszczono wykaz pracowników i wysokość ich wynagrodzenia.
Ad 6. Zarząd Spółdzielni zatwierdził:
H A R M O N O G R A M
zebrań grup członkowskich – 2010 rok
Lp. |
Nazwa ulic |
Ilość |
Ilość man- |
Ilość |
Ilość czł. |
Termin i miejsce zebrania |
1. |
I. Gościnna 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15 |
518 |
5 |
1 |
3 |
04.05.10 g. 17:30 |
II. Sympatyczna 1, 2, 3, 4, 8, 10, 12, 14, 16 |
588 |
5 |
1 |
3 |
05.05.10 g. 17:30 Dom Akcji Katolickiej |
|
III. Fantastyczna 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21 |
596 |
5 |
1 |
4 |
06.05.10 g. 17:30 Dom Akcji Katolickiej |
|
IV. Radości 1, 3, 5, 9, 11 |
422 |
4 |
1 |
2 |
07.05.10 g. 17:30 Dom Akcji Katolickiej |
|
V. Przedwiośnie 1, 2, 3, 7 |
535 |
5 |
1 |
3 |
10.05.10 g. 17:30 Dom Akcji Katolickiej |
|
2. |
Przytulna, Gościnna, |
37 |
1 |
1 |
7 |
19.04.10 g. 17:30 Zarząd Spółdzielni |
3. |
I. Różana 12, 14, 16, 18, 20, 22 |
669 |
6 |
1 |
4 |
26.04.10 g. 17:30 Dom Akcji Katolickiej |
II. Watykańska 6, 8, 10 |
568 |
5 |
1 |
3 |
27.04.10 g. 17:30 Dom Akcji Katolickiej |
|
III. Różana 1, 3, 17, 21, 27 |
577 |
5 |
1 |
4 |
28.04.10 g. 17:30 Dom Akcji Katolickiej |
|
IV. Stokrotki 1, 3, 5, 7, 8 |
592 |
5 |
1 |
4 |
29.04.10 g. 17:30 Dom Akcji Katolickiej |
|
4. |
I. Tymiankowa, Bociania |
649 |
6 |
1 |
5 |
20.04.10 g. 17:30 Dom Kultury „Łęgi” |
II. Tatarakowa, Wiklinowa |
562 |
5 |
1 |
5 |
21.04.10 g. 17:30 Dom Kultury „Łęgi” |
|
III. Biedronki, Kaczeńcowa |
626 |
6 |
1 |
5 |
22.04.10 g. 17:30 Dom Kultury „Łęgi” |
|
5. |
I. Rycerska 5 |
473 |
4 |
1 |
4 |
12.04.10 g. 17:30, Dom Kultury „Błonie” |
II. Rycerska 2, 4, 6, 8 |
475 |
4 |
1 |
5 |
13.04.10 g. 17:30, Dom Kultury „Błonie” |
|
III. Ułanów 14, 16, 22 |
680 |
6 |
1 |
6 |
14.04.10 g. 17:30, Dom Kultury „Błonie” |
|
6. |
I. Szmaragdowa 4, 16, 30, 34, 36, 46 |
611 |
6 |
1 |
4 |
15.04.10 g. 17:30, Szkoła Podstawowa Nr 51 |
II. Bursztynowa 17, 19, 21, 23, 24, 25, 29, 29 A, 30, 31, 32, 34, 35, 36, 37, 41 |
931 |
9 |
1 |
7 |
16.04.10 g. 17:30, Szkoła Podstawowa Nr 51 |
|
7. |
Bursztynowa 1, 1C, 3, 6, 8, 10, 12, 14 |
1325 |
13 |
2 |
11 |
23.04.10 g. 17:30, Szkoła Podstawowa Nr 51 |
8. |
262 |
2 |
1 |
– |
19.04.10 g. 17:30 Zarząd Spółdzielni |
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni