Protokół Nr 12/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 23.03.2010 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne
4. Sprawy pracownicze
5. Sprawy wniesione.


Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 30.04.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować pozew do sądu
oraz
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2011 r. z tytułu bieżących rat normatywu

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 4 członkom w wysokości 40%

wypłaty wkładu mieszkaniowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłatę spadkobiercom zwaloryzowanego wkładu w za mieszkanie w osiedlu Skarpa postawione do dyspozycji spółdzielni i sprzedane na przetargu zgodnie z przedłożonym wyliczeniem – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu oraz kwotę wkładu.

Ad 3. W zakresie spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:

  1. W trybie zamówienia z wolnej ręki Firmie Biuro Projektów i Usług Technicznych „HADRO” opracowanie projektu dokumentacji na powiększenie parkingu ogrodzonego przy ulicy Bursztynowej 25.
  2. Przetargu nieograniczonego na wykonanie robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na klatkach schodowych w budynkach osiedla Skarpa, Ruta, Błonie, Widok . Zatwierdził specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

podpisanie umowy

Zarząd Spółdzielni podpisał umowę z Firmą Multimedia Polska S.A. na budowę przyłącza telekomunikacyjnego na działce 42/5 przy ulicy Dziewanny 14.

wypowiedzenia umowy najmu

Zarząd Spółdzielni realizując uchwałę Rady Osiedla „Skarpa” nr 11/2010 na podstawie § 10 pkt 1 i 2 umowy rozwiązał umowę najmu lokalu użytkowego przy ulicy Fantastycznej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– przyjął do pracy na stanowisko administratora osiedla Skarpa od dnia 25.03.2010 r. na czas pełnienia obowiązków kierownika administracji osiedla Skarpa przez innego oddelegowanego pracownika – nie dłużej niż do 16.06.2010 r. nowego pracownika w wymiarze 1/2 etatu.

– z dniem 01.02.2010 r. dokonał regulacji płac pracowników do wysokości – w tym miejscu w protokole umieszczono wykaz pracowników i wysokość ich wynagrodzenia.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni zatwierdził:


H A R M O N O G R A M
zebrań grup członkowskich – 2010 rok

Lp.

Nazwa ulic

Ilość
Członków
w grupie

Ilość man-
datów przedsta-
wicieli

Ilość
man-
datów
na czł. RN

Ilość czł.
Rady
Osiedla

Termin i miejsce zebrania

1.
„Skarpa”

I. Gościnna 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15
Radości 10, 12, 14

518

5

1

3

04.05.10 g. 17:30
Dom Akcji Katolickiej

II. Sympatyczna 1, 2, 3, 4, 8, 10, 12, 14, 16
Radości 2, 4

588

5

1

3

05.05.10 g. 17:30
Dom Akcji Katolickiej

III. Fantastyczna 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21

596

5

1

4

06.05.10 g. 17:30
Dom Akcji Katolickiej

IV. Radości 1, 3, 5, 9, 11
Romantyczna 9, 15, 17, 19

422

4

1

2

07.05.10 g. 17:30
Dom Akcji Katolickiej

V. Przedwiośnie 1, 2, 3, 7
Romantyczna 6, 8, 10, 12

535

5

1

3

10.05.10 g. 17:30
Dom Akcji Katolickiej

2.
Niska
Skarpa

Przytulna, Gościnna,
Uśmiechu, Szczęśliwa

37

1

1

7

19.04.10 g. 17:30
Zarząd Spółdzielni

3.
„Ruta”

I. Różana 12, 14, 16, 18, 20, 22
Dziewanny 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14

669

6

1

4

26.04.10 g. 17:30
Dom Akcji Katolickiej

II. Watykańska 6, 8, 10
Różana 7
Jutrzenki 10,
Jana Pawła II 9

568

5

1

3

27.04.10 g. 17:30
Dom Akcji Katolickiej

III. Różana 1, 3, 17, 21, 27
Sasankowa 1, 3, 4, 5, 8

577

5

1

4

28.04.10 g. 17:30
Dom Akcji Katolickiej

IV. Stokrotki 1, 3, 5, 7, 8
Różana 6
Dziewanny 11, 13, 15

592

5

1

4

29.04.10 g. 17:30
Dom Akcji Katolickiej

4.
„Łęgi”

I. Tymiankowa, Bociania

649

6

1

5

20.04.10 g. 17:30
Dom Kultury „Łęgi”

II. Tatarakowa, Wiklinowa

562

5

1

5

21.04.10 g. 17:30
Dom Kultury „Łęgi”

III. Biedronki, Kaczeńcowa

626

6

1

5

22.04.10 g. 17:30
Dom Kultury „Łęgi”

5.
„Błonie”

I. Rycerska 5
Kawaleryjska 2, 4, 6, 8, 14, 16, 18, 20, 4 A

473

4

1

4

12.04.10 g. 17:30,
Dom Kultury „Błonie”

II. Rycerska 2, 4, 6, 8
Dragonów 3, 3 B, 14
Szaserów 1, 9, 11
Ułanów 10

475

4

1

5

13.04.10 g. 17:30,
Dom Kultury „Błonie”

III. Ułanów 14, 16, 22
Husarska 2, 6, 8
Hetmańska 6, 8, 10, 12, 14, 16

680

6

1

6

14.04.10 g. 17:30,
Dom Kultury „Błonie”

6.
„Widok”

I. Szmaragdowa 4, 16, 30, 34, 36, 46

611

6

1

4

15.04.10 g. 17:30,
Szkoła Podstawowa Nr 51

II. Bursztynowa 17, 19, 21, 23, 24, 25, 29, 29 A, 30, 31, 32, 34, 35, 36, 37, 41
Topazowa 4, 6

931

9

1

7

16.04.10 g. 17:30,
Szkoła Podstawowa Nr 51

7.
„Poręba”

Bursztynowa 1, 1C, 3, 6, 8, 10, 12, 14
Szafirowa 3, 5
Turkusowa 1, 3
Perłowa 4, 8
Agatowa 12, 14, 16, 18

1325

13

2

11

23.04.10 g. 17:30,
Szkoła Podstawowa Nr 51

8.
Człon-
kowie oczekujący

262

2

1

19.04.10 g. 17:30
Zarząd Spółdzielni

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 20:11, 11 maja 2016

Kategorie: 2010