z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 09.03.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kieropwnik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
4. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 31.01.2011 r.
– 2 członkom w terminie do 31.03.2011 r.
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 100% –
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 5 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%
oraz od nieterminowej wpłaty normatywu
– 2 członkom w wysokości 100%
– 3 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 50% naliczonych od niedoboru wkładu mieszkaniowego
– 2 członkom nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia od niedoboru wkładu
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat czynszowych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot członkowi nadpłaty w kwocie 423,54 zł powstałej na koncie opłat eksploatacyjnych za boks garażowy w budynku przy ulicy Różanej w osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– zakup sprzętu komputerowego
Zarząd Spółdzielni zaakceptował ofertę ZETO Lublin z dnia 04.03.2010 r. na zakup sprzętu komputerowego i usługi informatyczne
– zmiany zaliczki na podgrzanie c. w.
Zarząd Spółdzielni zatwierdził od 1.04.2010 zmianę wysokości zaliczek na podgrzanie c. w. u.. w osiedlu Poręba zgodnie z załączonym wykazem.
Ad. 3 W zakresie spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
- W trybie zapytania o cenę na remont nawierzchni asfaltowej w osiedlu Skarpa i Ruta.
Prace należy wykonać w trybie pilnym ze względu na znaczne uszkodzenia nawierzchni asfaltowych ulic, chodników, ciągów pieszo – jezdnych podczas ostatniej zimy.
Zatwierdził projekt zaproszeń do przetargu. skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku. - W trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie wymiany instalacji gazowej w mieszkaniu przy ulicy Gościnnej 5/3 ( po pożarze ) w osiedlu Skarpa.
- W trybie zapytania o cenę na prześwietlenie oraz uformowanie koron drzew w osiedlu Łęgi. Zatwierdził wzór zaproszeń do przetargu oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:
– wyraził wstępną zgodę na zamianę mieszkania członkowi zam. przy ulicy Bursztynowej z osobą zam. w Brzezinach – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób zamieniających mieszkania.
– wycofał z Rady Nadzorczej 6 wnioski o wykluczenie ze Spółdzielni członków zadłużonych, którzy uregulowali zobowiązania wobec Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.
Ad. 5 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– jednomyślnie podjął uchwałę nr 5 z dnia 9.03.2010 r. w sprawie: zmiany regulaminu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych z 2.08.1996 r oraz ogłoszenia tekstu jednolitego regulaminu. – w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę oraz regulamin.
– przyjął do pracy pracownika wymiarze 3/4 etatu po powrocie z urlopu wychowawczego, powierzył w/w stanowisko referenta ds. finansowo – księgowych w dziale finansowo – księgowym – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad. 6 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni