z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
Obecni:
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
5. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 30.04.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 31.10.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2011 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek do sądu o wydanie nakazu zapłaty.
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%
oraz od nieterminowej wpłaty normatywu
– 2 członkom w wysokości 50%
– 2 członkowi w wysokości 100%
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zlecenie w trybie zamówienia z wolnej ręki
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie zamówienia z wolnej ręki (§ 46 pkt i 6 Regulaminu):
1. Opracowanie świadectwa energetycznego dla budynku przy ulicy Dziewanny 14.
2. Podcięcie i prześwietlenie koron drzew zlokalizowanych na terenie osiedla Poręba oraz wywozu podciętych gałęzi.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– przyjął do pracy z dniem 11.01.2010 r. na trzymiesięczny okres próbny pracownika w wymiarze 1 etatu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Błonie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni