Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 3,6,17,24 września 2024 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia
2000 r. (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

  • wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm
  • wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
  • skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały, wydal zarządzenia w sprawach:

  • przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
  • wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Venta Spółka z o.o. modernizacji instalacji domofonowej w budynku przy ul. Tymiankowej 3. Kl. III.
    • przetargu nieograniczonego na malowanie wyznaczonej części elewacji w budynkach mieszkalnych Os. Skarpa przy ul. Fantastycznej 7 oraz przy ul. Fantastycznej 19.
    • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie GAZ-SERWIS-DWA, remontu instalacji ZW 11II strefy w budynku przy Biedronki 3 kl. III oraz instalacji C\V i cyrkulacji w budynku przy ul. Kaczeńcowej 2 kl. III (korytarz piwniczny)
  2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu
    • wyraził zgodę na uzupełnienie dokumentacji przez oferentów w przetargu na rozliczenie roczne kosztów ogrzewania na podstawie odczytów z podzielników ciepła we wszystkich osiedlach SM „Czuby”
    • unieważnił przetarg na kompleksowy remont 4 pionów loggi w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym na osiedlu „Widok” przy ul. Szmaragdowej 16.
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    • przedłużenia na 1 rok umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Sympatycznej 5B
    • przedłużenie na 3 lata umowy dzierżawy terenu przy ul. Sympatycznej 5A, w osiedlu Skarpa
    • wynajęcia lokalu przy ul. Różanej 6 Firmie ARTOM z przeznaczeniem na prowadzenie pracowni reklamy
    • wynajęcie lokalu użytkowego ul. Różanej 8 firmie BIKE TECH z przeznaczeniem na
      prowadzenie serwisu rowerowo-narciarskiego
    • umowy dzierżawy nieruchomości zabudowanych, położonych przy ul. Różanej 2, przy ul. Sasankowej 6,
      przy ul. Rucianej 9, na których znajdują się Hydrofornie, które wykorzystywane są na potrzeby statutowe
      Spółdzielni.
  4. Skierowania wniosków
    • do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    • do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski dot.
  • na finansowanie w wysokości 50% kosztów montażu instalacji klimatyzacyjnej w lokalu użytkowym przy
    ul. Tatarakowej 2 w osiedlu „Łęgi”
  • przyznania dla administracji osiedla Poręba z budżetu „mienia Spółdzielni” środków na zakup na urządzeń: dmuchawy plecakowej, dmuchawy zwykłej, sprężarki , nożyc ,wiertarki stołowej, miernika elektrycznego, w związku z brakami w sprzęcie potrzebnym do bieżącego utrzymania osiedla proszę – zgody na zabezpieczenie środków na remont pomieszczeń biurowych Domu Kultury Błonie S.M „Czuby” w Lublinie. oraz na zakup dwóch gablot do prezentacji prac z zajęć DK.
    • zgody na podpisanie aneksu do umowy w zakresie zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy na dzień 30 czerwca 2025 roku. Koszt remont dla nieruchomości EW 15 ul. Bursztynowa 19 i EW 20 Bursztynowa 25 przekracza środki funduszu remontowego w/w nieruchomości. Przedstawiciele nieruchomości wyrażają zgodę na przesunięcie terminu zakończenia robót
      • wypowiedzenia umowy, zgodnie z Aneksem nr. l/EB/2024 z firmą „SG DOM” na sprzątanie 4 klatka III
        klatki schodowej w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej 4 w osiedlu Błonie. z zachowaniem okresu
        wypowiedzenia – niewywiązywanie się z obowiązków
      • rozszerzenie zakresu sprzątania w osiedlu Błonie w budynku Kawaleryjskiej 4 klatka III oraz
        budynku przy ul; Rycerskiej 5 klatka V – podpisania aneksu do umowy z firmą EFZON.
    • braku zgody na sfinansowanie ze środków „mienia spółdzielni” 2 wiat śmietnikowych przy
      budynkach Bursztynowa 6 i 8 w os. „Poręba”.
    • sfinansowania zakupu i zaszczepienie pracowników szczepionką przeciw Grypie przez WOMP
      w Lublinie.
    • sfinansowania ze środków „mienia Spółdzielni” remont biura ADM „Poręba”. Biura ADM nie były
      odnawiane ponad 20 lat.

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

  • zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
  • przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
  • rozłożenia na raty dopłaty do centralnego ogrzewania za 2023 rok.
  • odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat,
  • zwrotu nadpłaty figurującej na koncie opłat eksploatacyjnych,
  • umorzenia postępowania egzekucyjnego,
  • zmianę wysokości zaliczki na CO,
  • zwrotu mylnie dokonanej wpłaty,
  • odstąpienia o egzekucji kosztów sądowych.

V. Inne działania.

Zarząd zatwierdził:

  • ustalenia Procedur zgłoszeń wewnętrznych w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie.
  • 2 projekty ogólnomiejskie i 2 projekty dzielnicowe zgłoszone do realizacji.  w ramach Budżetu  Obywatelski na 2025 r.

Zarząd

Data opublikowania: 11:36, 1 października 2024

Kategorie: 2024Protokoły, Uchwały z zebrańZarządu