REGULAMINY, ZASADY, UMOWY obowiązujące w Spółdzielni Mieszkaniowej “Czuby” w Lublinie

REGULAMINY:

  1. Regulamin Walnego Zgromadzenia
  2. Regulamin Rady Nadzorczej
  3. Regulamin Komisji Rewizyjnej Rady Nadzorczej
  4. Regulamin Komisji Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi  i Inwestycji Rady Nadzorczej
  5. Regulamin Komisji Kulturalno – Oświatowej Rady Nadzorczej
  6. Regulamin Pracy Zarządu
  7. Regulamin Wyboru członków Zarządu
  8. Regulamin Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli i zasad ich wynagradzania
  9. Regulamin Gospodarki Finansowej
  10. Regulamin Porządku domowego obowiązującego w osiedlach
  11. Regulamin Rozliczania zużycia wody wodociągowej w lokalach i budynkach Spółdzielni  oraz użytkowania indywidualnych wodomierzy i ustalania opłat za wodę
  12. Regulamin Rozliczania kosztów dostawy energii cieplnej do budynków i dokonywania rozliczeń z użytkownikami lokali za centralne ogrzewanie oraz za podgrzewanie wody
  13. Regulamin Rozliczania kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi i ustalenia (kalkulacji) opłat za używanie lokali
  14. Regulamin Tworzenia i wykorzystywania funduszu remontowego
  15. Regulamin Nabycia członkostwa, ustanawiania praw do lokali i zamiany mieszkań
  16. Regulamin Najmu lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym
  17. Regulamin Wynajmu pomieszczeń wspólnych nieruchomości
  18. Regulamin Wynajmu lokali oraz dzierżawy terenu
  19. Regulamin Przetargu na ustanowienie odrębnej własności
  20. Regulamin Udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane, inwestycyjne, konserwacyjne oraz usługi i dostawy przeprowadzane w zasobach SM „Czuby” finansowane ze środków spółdzielczych
  21. Regulamin Dotyczący zasad, warunków oraz trybu udostępniania dokumentów członkom SM “Czuby”
  22. Regulamin Monitoringu budynku, nieruchomości wraz z otoczeniem obowiązujący w zasobach S.M „Czuby”
  23. Regulamin Działalności kulturalno – oświatowej
  24. Regulamin Rozliczania kosztów inwestycji i ustalania wartości początkowej lokali

ZASADY:

  1. Zasady Wynagradzania Członków Zarządu
  2. Zasady Dofinansowania z funduszu celowego działań związanych z utrzymaniem stanu technicznego i porządku na osiedlach
  3. Zasady Ochrony danych osobowych
  4. Zasady i tryb przeprowadzania referendum

UMOWY:

  1. Umowa Najmu
  2. Umowa O dzierżawę terenu
**********************************************************
REGULAMINY, ZASADY, UMOWY
obowiązujące w Spółdzielni Mieszkaniowej “Czuby” w Lublinie

REGULAMIN:

  1. Walnego Zgromadzenia
  2. Rady Nadzorczej
  3. Komisji Rewizyjnej Rady Nadzorczej
  4. Komisji Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi  i Inwestycji Rady Nadzorczej
  5. Komisji Kulturalno – Oświatowej Rady Nadzorczej
  6. Pracy Zarządu
  7. Wyboru członków Zarządu
  8. Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli i zasad ich wynagradzania
  9. Gospodarki Finansowej
  10. Porządku domowego obowiązującego w osiedlach
  11. Rozliczania zużycia wody wodociągowej w lokalach i budynkach Spółdzielni oraz użytkowania indywidualnych wodomierzy i ustalania opłat za wodę
  12. Rozliczania kosztów dostawy energii cieplnej do budynków i dokonywania rozliczeń z użytkownikami lokali za centralne ogrzewanie oraz za podgrzewanie wody
  13. Rozliczania kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi i ustalenia (kalkulacji) opłat za używanie lokali
  14. Tworzenia i wykorzystywania funduszu remontowego
  15. Nabycia członkostwa, ustanawiania praw do lokali i zamiany mieszkań
  16. Najmu lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym
  17. Wynajmu pomieszczeń wspólnych nieruchomości
  18. Wynajmu lokali oraz dzierżawy terenu
  19. Przetargu na ustanowienie odrębnej własności
  20. Udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane, inwestycyjne, konserwacyjne oraz usługi i dostawy przeprowadzane w zasobach SM „Czuby” finansowane ze środków spółdzielczych
  21. Dotyczący zasad, warunków oraz trybu udostępniania dokumentów członkom SM “Czuby”
  22. Monitoringu budynku, nieruchomości wraz z otoczeniem obowiązujący w zasobach S.M „Czuby”
  23. Działalności kulturalno – oświatowej
  24. Rozliczania kosztów inwestycji i ustalania wartości początkowej lokali

ZASADY:

  1. Wynagradzania Członków Zarządu
  2. Dofinansowania z funduszu celowego działań związanych z utrzymaniem stanu technicznego i porządku na osiedlach
  3. Ochrony danych osobowych
  4. Zasady i tryb przeprowadzania referendum

UMOWA:

  1. Najmu
  2. O dzierżawę terenu

 

Data opublikowania: 13:49, 10 grudnia 2020

Kategorie: O Spółdzielni