REGULAMINY, ZASADY
obowiązujące w Spółdzielni Mieszkaniowej “Czuby” w Lublinie
REGULAMIN:
- Walnego Zgromadzenia
- Rady Nadzorczej
- Komisji Rewizyjnej Rady Nadzorczej
- Komisji Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi i Inwestycji Rady Nadzorczej
- Komisji Kulturalno – Oświatowej Rady Nadzorczej
- Pracy Zarządu
- Wyboru członków Zarządu
- Odwoływania członków Zarządu
- Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli
- Gospodarki Finansowej
- Porządku domowego obowiązującego w osiedlach
- Rozliczania zużycia wody wodociągowej w lokalach i budynkach Spółdzielni oraz użytkowania indywidualnych wodomierzy i ustalania opłat za wodę
- Rozliczania kosztów dostawy ciepła do budynków z użytkownikami lokali za centralne ogrzewanie oraz za podgrzewanie wody
- Rozliczania kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi i ustalenia (kalkulacji) opłat za używanie lokali
- Tworzenia i wykorzystywania funduszu remontowego
- Nabycia członkostwa, ustanawiania praw do lokali i zamiany mieszkań
- Najmu lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym
- Wynajmu pomieszczeń wspólnych nieruchomości
- Wynajmu lokali oraz dzierżawy terenu
- Przetargu na ustanowienie odrębnej własności
- Udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane, inwestycyjne, konserwacyjne oraz usługi i dostawy przeprowadzane w zasobach SM „Czuby” finansowane ze środków spółdzielczych
- Dotyczący zasad, warunków oraz trybu udostępniania dokumentów członkom SM “Czuby”
- Monitoringu budynku, nieruchomości wraz z otoczeniem obowiązujący w zasobach S.M „Czuby”
- Działalności kulturalno – oświatowej
- Rozliczania kosztów inwestycji i ustalania wartości początkowej lokali
- Regulamin Komisji Statutowo Regulaminowej
- Wynagradzania członków Zarządu
ZASADY: