Zakończyła się 3 – letnia kadencja przedstawicieli wybranych w 2016 r. do Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli.
Członkowie spółdzielni zamieszkali w poszczególnych nieruchomościach od września do listopada br. wybierali spośród członków posiadających tytuł prawny do lokalu mieszalnego, użytkowego lub garażu – swoich przedstawicieli do Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli.
Pozytywna ocena pracy przedstawicieli działających w RPNO w latach 2016 – 2019 spowodowała, że w wielu nieruchomościach członkowie przybyli na zebrania głosowali za wyborem tych samych przedstawicieli, na następną kadencję.
Głosowali za wyborem ludzi aktywnych, zaangażowanych w sprawy osiedla oraz Spółdzielni, potrafiących współpracować, a nie dzielić. Nie chcieli w radach przedstawicieli dbających tylko o własne interesy, konfliktowych, których działania prowadziłyby jedynie do promocji własnej osoby i wywoływania sporów między mieszkańcami.
Zgodnie z Regulaminem Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli i zasad ich wynagradzanie oraz w trosce o ochronę danych osobowych wynikających z RODO, wykazy osób wybranych do RPNO na lata 2019 – 2022 wraz z danymi kontaktowymi, dostępne są dla członków spółdzielni w siedzibach poszczególnych administracji osiedli.
Rada Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla, zgodnie z postanowieniami § 103 b Statutu, w ramach planów gospodarczo – finansowych nieruchomości i osiedla jest dysponentem funduszu remontowo-budowlanego i kulturalno – oświatowego.
Oznacza to, że ustala koszty gospodarki zasobami mieszkaniowymi i pozostałej działalności gospodarczej w osiedlach – planuje wysokość stawek na fundusz remontowy nieruchomości wnoszonych przez mieszkańców w ramach opłat eksploatacyjnych oraz ustala harmonogram koniecznych do wykonania remontów, uzależnionych od wysokości zgromadzonych środków.
Lublin 14.11.2019 r.
Zarząd Spółdzielni