Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

 

Na posiedzeniach w dniach 7, 14, 22, 29 sierpnia 2018 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wstępnego zatwierdzenia plan inwestycyjny na 2019 r.
– wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2019 r.
– zatwierdzenia planu utrzymania mienia na rok 2019

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Trade Projekt wykonanie podcinki drzew na terenie nieruchomości ES 19 w osiedlu Skarpa,
    – w trybie „zapytania o cenę” wykonanie remontu wejść do klatek schodowych w budynkach przy ul. Dziewanny 11, 13, 15, wymianę pochwytów na barierkach klatek schodowych w
    budynkach przy ul. Dziewanny 7, 9, docieplenia stropodachu w budynku przy ul. Różanej 7.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Trade Projekt wykonania podcinki drzew na parkingu strzeżonym przy ul. Romantycznej 14 w osiedlu Skarpa (mienie).
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie MARKA wykonanie dojść do parkingu na działce Nr 14/5 będącej w zasobach mienia SM „CZUBY” oraz sfinansowanie w/w prac ze
    środków mienia S M CZUBY.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie KPRD remontu fragmentu nawierzchni asfaltowej na działce nr 19/15 przy ul. Tatarakowej w osiedlu Łęgi,.
    – w trybie „zapytania o cenę” wykonanie naprawy elewacji budynku handlowo-usługowego przy ul. Szmaragdowej 4a w osiedlu Widok (mienie Spółdzielni),
    – w trybie „zapytania o cenę” naprawę elewacji (ściany szczytowe) budynków mieszkalnych przy ul. Szmaragdowej 36 i 46 w osiedlu Widok,
    – w trybie „zlecenia z wolnej ręki” firmie P.P.H.U „ANBUD” wykonanie miejsc parkingowych o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych przyległych do ciągu pieszo-jezdnego obsługującego Nieruchomości przy ul. Bursztynowej 24, 30, 32 i 34 w Osiedlu „Widok”
    – w trybie „zlecenia z wolnej ręki” firmie REM-BUD wymianę stolarki okiennej w budynku hydroforni przy ul. Biedronki 4 w osiedlu Łęgi (mienie spółdzielni).
    – w trybie „zlecenia z wolnej ręki” firmie KPRD remontu nawierzchni asfaltowej na działce Nr 52, podczas przebudowy ulicy Kawaleryjskiej w osiedlu Błonie w ramach Budżetu Obywatelskiego UM.
  2. Zatwierdzenia protokołów z przetargu
    – na wykonanie miejsc postojowych przed budynkiem przy ul. Romantycznej 6 w os. Skarpa – unieważnił przetarg
    – na wykonanie włazów dachowych w budynkach mieszkalnych w osiedlu Łęgi,
    – na wykonanie remontu wejść do klatek schodowych w budynkach przy ul. Dziewanny 11, 13, 15.
    – na wymianę pochwytów na barierkach klatek schodowych w budynkach przy ul. Dziewanny 7, 9 w osiedlu Ruta,
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – na najem lokalu użytkowego położonego przy ul. Radości w osiedlu Skarpa z przeznaczeniem na magazyn – o powierzchni użytkowej lokalu 29,4 m2,
    – na najem lokalu użytkowego położonego przy ul. Kaczeńcowej Łęgi z przeznaczeniem na magazyn – o powierzchni użytkowej 24,7 m2
    – na najem lokalu użytkowego położonego przy ul. Radości z przeznaczeniem na działalność usługowo-gastronomiczna (kawiarenka z możliwością zamawiania ciast i tortów) o powierzchni 63,5 m2 (powstałego po podziale lokalu o powierzchni 86,1 m2)
    – na najem lokalu użytkowego położonego przy ul. Radości z przeznaczeniem na działalność usługowo-gastronomiczna (kawiarenka z możliwością zamawiania ciast i tortów) – o powierzchni 22,6 m2 (powstałego po podziale lokalu o powierzchni 86,1 m2).
    – na najem lokalu użytkowego położonego przy ul. Romantycznej z przeznaczeniem na Zakład kosmetyczny – o powierzchni 11,1 m2
    – dzierżawę terenu z firmą Premium Outdoor Sp. z o. o na reklamę wolnostojącą przy ul. Bocianiej 1 w osiedlu Łęgi – na działce nr 26
    – umowę na umieszczenie tablicy reklamowej na działce nr 5/8 przy ul. Bocianiej 1 w os. Łęgi,
    – na wynajem powierzchni 8,50 m2 zabudowy korytarza w budynku przy ul. Radości w os. Skarpa.
  4. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski
    – zawarcia umowy cesji do umów nr EŁ/05/13 z dnia 22.10.2013r, EŁ/06/13 z dnia 26.11.2013r., EŁ/07/13 z dnia 26.11.2013r, EŁ/08/13 z dnia 31.12.2013r. związanych z kompleksowym
    sprzątaniem klatek schodowych na terenie Osiedla „Łęgi”.
    – uzupełnienia brakujących dokumentów przez oferenta ,który złożył ofertę na dzierżawę urządzeń drukujących w Spółdzielni.
    – docieplenia ścian i stropodachu pawilonu handlowo-usługowego przy ul. Dziewanny 3, przeznaczenie na ten cel środków z funduszu „mienia Spółdzielni” .
    – zawarcia aneksu do umowy nr 05/EŁ/18 z dnia 10.05.2018 r. z firmą „BUDREX BP” Spółka Jawna przedłużającego termin wykonania robót remontowych balkonów w osiedlu „Łęgi”
    w budynkach Biedronki 11 z dnia 30.08.2018 na dzień 20.09.2018r. , Kaczeńcowa 6 z dnia 31.10.2018r. nadzień 15.11.2018r.
    – zawarcia aneksu do umowy nr 08/EB/2018 z dnia 16.04.2018r, z firmą Zakład Remontowo Budowlany wydłużający termin wykonania zamówienia z 31.07.2018 r na 31.08.2018r.
    – zawarcia aneksu do umowy nr 3/EŁ/18 z dnia 10.04.2018r. z firmą „PABLOBUD” Usługi Remontowo-Budowlane na malowanie klatek schodowych w budynkach przy ul. Wiklinowej 6
    i ul. Biedronki 3 przedłużającego termin wykonania w/w robót z dnia 31.08.2018. na dzień 21.09.2018r.
    – zawarcia aneksu do umowy Nr 7/EW/R/ 2018 z dn. 14.06.2018 r. z firmą ZAKŁAD REM-BUD na realizacji remontu ścian szczytowych budynku mieszkalnego przy ul.Szmaragdowej 36, na przedłużenie terminu realizacji z 13.08.2018 r. na 31.08.2018 r.
    – zakupu regału biurowego zgodnie z ofertą nr 57/18 z dnia 13.08.2018r firmy Jamon na potrzeby administracji osiedla Łęgi
    – wprowadzenia do czynszu z dniem 01.09.2018 r. poz. „sprzątanie klatek schodowych” w wysokości 8,92 zł/m-c/lokal (brutto) w nieruchomości ul. Bursztynowa 24/ V kl. schodowa mieszkania od 33-40.
    – zabezpieczenia środków finansowych z „mienia spółdzielni” na wykonanie remontu zatoki parkingowej wraz z jej pogłębieniem usytuowanej na działce nr 19/9 będącej mieniem spółdzielni w osiedlu Łęgi.
    – wystąpienia do wykonawców o uzupełnienie brakujących dokumentów oferty na wykonanie docieplenia stropodachów w budynku przy ul. Różanej 1 w os. Ruta,
    – ujęcia w planie remontów „mienia Spółdzielni” wymiany asfaltowej nawierzchni będącego w złym stanie technicznym chodnika zlokalizowanego w rejonie boiska przy ul. Stokrotki, ul. Rucianej w osiedlu Ruta,
    – ujęcia w planie remontów „mienia Spółdzielni” docieplenia ścian pawilonu handlowo-usługowego przy ul. Dziewanny 3 w osiedlu Ruta,
    – zawarcie umowy na usługę utrzymywanie czystości i porządku w nieruchomościach przy ul. Dziewanny 4, 6 , 8 z firmą EZON Spotka z o.o. na okres od 20.08.2018 r. do 31.10.2018 r.
    – podpisania aneksu z firmą EKOTRADE Sp. z o.o. – zatwierdzenia nowej od dnia 1.09.2018r. miesięcznej stawki abonamentu za instalację alarmową w budynku ADM BŁONIE.

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:52, 2 października 2018

Kategorie: 2018