SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby”, ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony.
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w osiedlu „Łęgi”:
- Remontu balkonów w budynkach mieszkalnych:
* Biedronki 7 – 60 szt. * Tymiankowa 52 – 24 szt. * Bociania 10 – 60 szt. * Tatarakowa 8 – 60 szt. * Tatarakowa 10 – 40 szt. * Tatarakowa 12 – 39 szt. * Tymiankowa 1 – 79 szt. * Wiklinowa 6 – 92 szt. * Kaczeńcowa 2 – 58 szt. Razem 512 szt.
polegający na: demontażu osłonowych ekranów betonowych/blaszanych, montażu ekranów z blachy powlekanej, malowaniu balustrady, malowaniu płyt balkonowych, wymianie części balustrady i przegród międzybalkonowyc, reperacji uszkodzeń płyty balkonowej i zbrojenia, wykonanie hydroizolacji i obróbek blacharskich, wykonanie posadzki z gresu (w.g. przedmiaru).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oferta częściowa Nr 1:
- Biedronki 7, Tymiankowa 52, Bociania 10 – 144szt.
Oferta częściowa Nr 2:
- Tatarakowa 8,10-12, Tymiankowa 1 – 218szt.
Oferta częściowa Nr 3:
- Wiklinowa 6, Kaczeńcowa 2 – 150szt.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia – w ciągu 250 dni od daty zawarcia umowy (maksymalnie do 30.11.2017r.)
V. WYMAGANE GWARANCJE
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi min.60 miesięcy.
VI . MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Oferty należy składać w Spółdzielni Mieszkaniowej Czuby, 20-538 Lublin, ul. Watykańska 6.
- Termin składania ofert – do dnia 02.03.2017 r. do godz. 10.oo w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej Czuby Lublin ul. Watykańska 6.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Administracji osiedla Łęgi, Lublin ul. Tatarakowa 28 w dniu 02.03.2017r. o godzinie 11.oo.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
VIII. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z oferentami są:
- Jacek Kanios tel. 81 526 18 64
- Sławomir Powol tel. 81 526 18 64
IX. PROJEKT UMOWY
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest projekt umowy (zał. nr 7) stanowiący jej integralną część. Oferent , którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę z Zamawiającym w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.
X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY
Oferent ,którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) w PLN w wysokości 5% wartości oferty netto . Warunki i termin wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) określono w umowie w § 14 pkt.1.
XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
- Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości – całość 32.500 zł w PLN Oferta Nr 1- 9.000 zł, Oferta Nr 2 – 14.000 zł, Oferta Nr 3 – 9.500 zł
1.1. Wadium winno być wnoszone w PLN , które każdy z Oferentów winien wpłacić na konto Spółdzielni nr 22102031760000530200111120 na dzień przed terminem otwarcia ofert.
1.2. Wadium wniesione w PLN zamawiający przechowuje na rachunku bankowym (obrotowym)
1.3. Koszty operacji bankowych związane z wpłatą i wypłatą wadium ponosi Oferent
1.4. Oferentowi, którego oferta została wybrana Zamawiający zaliczy wadium na poczet należytego wykonania przedmiotu umowy.
1.5. Oferent , którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
– odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
– zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta
– oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe,
– odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być czytelne i sporządzone w języku polskim.
- Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
- Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu oferenta – zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwem.
- W przypadku, gdyby oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela /przedstawicieli/ oferenta , zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej względnie udzielonym pełnomocnictwem.
- Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
- Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.
Koperta powinna być zaadresowana na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ‘Czuby” 20-538 Lublin
ul. Watykańska 6, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana:
OFERTA – Remont balkonów w osiedlu „Łęgi”.
Nie otwierać przed przetargiem.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Dla obliczenia ceny oferty netto /bez podatku VAT/ należy wypełnić dołączony do SIWZ kosztorys ofertowy stosując wskazaną podstawę wyceny oraz podane ilości robót. Podsumowanie kosztorysu stanowi cenę oferty netto.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, niezbędne do jego wykonania, między innymi:
– koszt zaplecza, tymczasowego zasilenia placu budowy, dojazdu, składowisk
– badania i pomiary w czasie wykonywania, jak i przy odbiorze robót, jeśli są wymagane technologią robót.
XIV. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH, DOKUMENTACH I ZAŁĄCZNIKACH, JAKIE MA ZAWIERAĆ OFERTA DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU I WAŻNOŚCI OFERTY
- Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
1.1. Formularz oferty – zał. nr 1.
1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym –
zał. nr 2.
1.3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego –
zał. nr 3.
1.4. Oświadczenie oferenta o zastosowaniu materiałów spełniających warunki techniczne Zamawiającego posiadających atesty lub aprobaty techniczne –zał. nr 4.
1.5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – zał. nr 5.
1.6. Referencje dotyczące robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich trzech latach – zawierające termin i miejsce wykonania robót oraz stwierdzenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z umową. Referencje te winny potwierdzać wykonanie robót w łącznej ilości przewyższającej dwukrotnie wielkość zamówienia
– remont balkonów w budynkach mieszkalnych:
wymagane dla całości – 1024 szt.
Oferta Nr 1 – 288 szt., Oferta Nr 2 – 436 szt., Oferta Nr 3 – 300 szt.
1.7. Aktualny dokument /do trzech miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający/ dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia /odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie w CEIDG w formie dokumentu elektronicznego lub wydruku ze strony internetowej CEIDG/.
1.8. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z Organu Podatkowego o braku zaległości podatkowych.
1.9. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami za ubezpieczenie społeczne.
1.10. Dowód wpłaty wadium.
1.11. Kosztorys ofertowy – zał. nr 6./wypełnić zgodnie z wzorami zamawiającego/.
1.12. Certyfikat autoryzacji dla firmy Oferenta od przedstawiciela systemu PCI.
XV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
CENA OFERTY – 100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Najniższa cena
————————————- x 100 = …………. pkt
Cena oferty badanej
Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
XVI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest:
- Złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale XIV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Wykupienie specyfikacji w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o przetargu.
XVII. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Lublin dnia 14.02.2017 r. |
ZATWIERDZAM |
Załączniki:
- Formularz oferty – zał. nr 1.
- Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym – zał. nr 2.
- Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego – zał. nr 3.
- Oświadczenie oferenta o zastosowaniu materiałów spełniających warunki techniczne Zamawiającego – zał. nr 4.
- Oświadczenie oferenta o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia – zał. nr 5.
- Kosztorys ofertowy – zał. nr 6.1-6.9
- Projekt umowy – zał. nr 7.