SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby”, ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony.
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w osiedlu „Łęgi”:

  1. Remontu balkonów w budynkach mieszkalnych:

    * Biedronki 7 – 60 szt.
    * Tymiankowa 52 – 24 szt.
    * Bociania 10 – 60 szt.
    * Tatarakowa 8 – 60 szt.
    * Tatarakowa 10 – 40 szt.
    * Tatarakowa 12 – 39 szt.
    * Tymiankowa 1 – 79 szt.
    * Wiklinowa 6 – 92 szt.
    * Kaczeńcowa 2 – 58 szt.

    Razem 512 szt.

    polegający na: demontażu osłonowych ekranów betonowych/blaszanych, montażu ekranów z blachy powlekanej, malowaniu balustrady, malowaniu płyt balkonowych, wymianie części balustrady i przegród międzybalkonowyc, reperacji uszkodzeń płyty balkonowej i zbrojenia, wykonanie hydroizolacji i obróbek blacharskich, wykonanie posadzki z gresu (w.g. przedmiaru).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oferta częściowa Nr 1:

  • Biedronki 7, Tymiankowa 52, Bociania 10 – 144szt.

Oferta częściowa Nr 2:

  • Tatarakowa 8,10-12, Tymiankowa 1 – 218szt.

Oferta częściowa Nr 3:

  • Wiklinowa 6, Kaczeńcowa 2 – 150szt.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia – w ciągu 250 dni od daty zawarcia umowy (maksymalnie do 30.11.2017r.)

V. WYMAGANE GWARANCJE
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi min.60 miesięcy.

VI . MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Oferty należy składać w Spółdzielni Mieszkaniowej Czuby, 20-538 Lublin, ul. Watykańska 6.
  2. Termin składania ofert – do dnia 02.03.2017 r. do godz. 10.oo w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej Czuby Lublin ul. Watykańska 6.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Administracji osiedla Łęgi, Lublin ul. Tatarakowa 28 w dniu 02.03.2017r. o godzinie 11.oo.

VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.

VIII. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z oferentami są:

  1. Jacek Kanios tel. 81 526 18 64
  2. Sławomir Powol tel. 81 526 18 64

IX. PROJEKT UMOWY
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest projekt umowy (zał. nr 7) stanowiący jej integralną część. Oferent , którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę z Zamawiającym w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.

X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY
Oferent ,którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) w PLN w wysokości 5% wartości oferty netto . Warunki i termin wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) określono w umowie w § 14 pkt.1.

XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

  1. Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości – całość 32.500 zł w PLN Oferta Nr 1- 9.000 zł, Oferta Nr 2 – 14.000 zł, Oferta Nr 3 – 9.500 zł
    1.1. Wadium winno być wnoszone w PLN , które każdy z Oferentów winien wpłacić na konto Spółdzielni nr 22102031760000530200111120 na dzień przed terminem otwarcia ofert.
    1.2. Wadium wniesione w PLN zamawiający przechowuje na rachunku bankowym (obrotowym)
    1.3. Koszty operacji bankowych związane z wpłatą i wypłatą wadium ponosi Oferent
    1.4. Oferentowi, którego oferta została wybrana Zamawiający zaliczy wadium na poczet należytego wykonania przedmiotu umowy.
    1.5. Oferent , którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
    – odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
    – zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta
    – oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe,
    – odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.

XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

  1. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być czytelne i sporządzone w języku polskim.
  2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
  3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu oferenta – zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwem.
  4. W przypadku, gdyby oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela /przedstawicieli/ oferenta , zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej względnie udzielonym pełnomocnictwem.
  5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
  6. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
  7. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.
    Koperta powinna być zaadresowana na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ‘Czuby” 20-538 Lublin
    ul. Watykańska 6, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana:
    OFERTA – Remont balkonów w osiedlu „Łęgi”.
    Nie otwierać przed przetargiem.

XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Dla obliczenia ceny oferty netto /bez podatku VAT/ należy wypełnić dołączony do SIWZ kosztorys ofertowy stosując wskazaną podstawę wyceny oraz podane ilości robót. Podsumowanie kosztorysu stanowi cenę oferty netto.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, niezbędne do jego wykonania, między innymi:
– koszt zaplecza, tymczasowego zasilenia placu budowy, dojazdu, składowisk
– badania i pomiary w czasie wykonywania, jak i przy odbiorze robót, jeśli są wymagane technologią robót.

XIV. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH, DOKUMENTACH I ZAŁĄCZNIKACH, JAKIE MA ZAWIERAĆ OFERTA DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU I WAŻNOŚCI OFERTY

  1. Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
    1.1. Formularz oferty – zał. nr 1.
    1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym –
    zał. nr 2.
    1.3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego –
    zał. nr 3.
    1.4. Oświadczenie oferenta o zastosowaniu materiałów spełniających warunki techniczne Zamawiającego posiadających atesty lub aprobaty techniczne –zał. nr 4.
    1.5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – zał. nr 5.
    1.6. Referencje dotyczące robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich trzech latach – zawierające termin i miejsce wykonania robót oraz stwierdzenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z umową. Referencje te winny potwierdzać wykonanie robót w łącznej ilości przewyższającej dwukrotnie wielkość zamówienia
    – remont balkonów w budynkach mieszkalnych:
    wymagane dla całości – 1024 szt.
    Oferta Nr 1 – 288 szt., Oferta Nr 2 – 436 szt., Oferta Nr 3 – 300 szt.
    1.7. Aktualny dokument /do trzech miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający/ dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia /odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie w CEIDG w formie dokumentu elektronicznego lub wydruku ze strony internetowej CEIDG/.
    1.8. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z Organu Podatkowego o braku zaległości podatkowych.
    1.9. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami za ubezpieczenie społeczne.
    1.10. Dowód wpłaty wadium.
    1.11. Kosztorys ofertowy – zał. nr 6./wypełnić zgodnie z wzorami zamawiającego/.
    1.12. Certyfikat autoryzacji dla firmy Oferenta od przedstawiciela systemu PCI.

XV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
CENA OFERTY – 100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:

Najniższa cena
————————————- x 100 = …………. pkt
Cena oferty badanej
Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

XVI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest:

  1. Złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale XIV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2. Wykupienie specyfikacji w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o przetargu.

XVII. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Lublin dnia 14.02.2017 r.

ZATWIERDZAM

Załączniki:

  1. Formularz oferty – zał. nr 1.
  2. Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym – zał. nr 2.
  3. Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego – zał. nr 3.
  4. Oświadczenie oferenta o zastosowaniu materiałów spełniających warunki techniczne Zamawiającego – zał. nr 4.
  5. Oświadczenie oferenta o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia – zał. nr 5.
  6. Kosztorys ofertowy – zał. nr 6.1-6.9
  7. Projekt umowy – zał. nr 7.

Data opublikowania: 19:42, 15 lutego 2017

Kategorie: Przetargi