Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie


Na posiedzeniach w dniach 5, 11, 18, 25 października 2016 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” nabywców lokali mieszkalnych,
– przyjęcia na współczłonków,
– przyjęcia ostatecznego rozliczenia nakładów poniesionych na realizację zadania inwestycyjnego Zespół Garażowo Usługowy Osiedle Skarpa – Sympatyczna 7, 9,
– wprowadzenia „Instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych.

II. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Pracowni Projektowej Dom i Wnętrza wykonania projektu wymiany docieplenia ścian szczytowych w budynkach przy ulicy Fantastycznej 5, 7, 19, 21 , Radości 14 , Przedwiośnie 1, 3, 7 w osiedlu Skarpa,.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zakupu traktora ogrodowego typu OPTI MA LG 200 /HRTG oraz 3 kosiarek spalinowych TYPU MASTERCUT M56P za środki zgromadzone na funduszu
    eksploatacji osiedla.
  2. Zatwierdzenia protokołów z przeprowadzonych przetargów na:
    – na roboty związane z przebudową instalacji gazowej w budynkach osiedla Skarpa.
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
  4. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych za garaże
  5. Inne wnioski
    – ustalenia ceny wywoławczej na przetarg, na mieszkanie postawione do dyspozycji spółdzielni położone przy ulicy Stokrotki 1/46,
    . – ustalenia terminu przeglądu gwarancyjnego remontu balkonów w budynkach przy ulicy Fantastycznej 13, 15, 17 oraz Sympatycznej 3,
    – zatwierdzenia rozliczenia wkładu mieszkaniowego za mieszkanie położone przy ulicy Bursztynowej 10/44 oddane do dyspozycji Spółdzielni,
    – ustalenia zasad tworzenia rezerwy na zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych i czynszowych na lokalach mieszkalnych i użytkowych ,
    – rozwiązania rezerw założonych na spłatę zaległości w opłatach czynszowych na lokale użytkowe w najmie i dzierżaw terenu
    – wyprowadzenia z opłat eksploatacyjnych składnika „sprzątanie klatek schodowych” z nieruchomości Biedronki 5 kl. 1,2,3 Bociania 6 kl. 1,3,5,6,, Bociana 8 kl.1 i Bociania 10 kl.3, Kaczeńcowa 2 kl.2 , Tatarakowa 14 kl. 3 , Tatarakowa 16 kl. 6, 8, Tymiankowa 1 kl.8, Tymiankowa 3 kl. 1 i 2 .
    – założenia księgi wieczystej oraz ustanowienie hipoteki przymusowej na lokal mieszkalny ul. Watykańskiej w osiedlu Ruta
    – zatwierdzenia cenę posiłku regeneracyjnego dla pracowników ( produkcyjnego ) na okres zimowy 2016/2017 .

III . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– wystąpienia z rejestru członków ze skróceniem okresu wypowiedzenia
– zawarcia umowy na najem powierzchni wspólnej
– cofnięcie decyzji o rozwiązaniu umowy najmu

Data opublikowania: 10:54, 1 grudnia 2016

Kategorie: 2016