Protokół Nr 01/2009
z posiedzenia plenarnego Rady Nadzorczej
Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 20.01.2009 r.
Obecni:
Przewodniczący Rady Nadzorczej – Marek Szymański,
Z- cy przewodniczącego Rady – Edmund Sak, Stanisław Robak,
Sekretarz Rady Nadzorczej – Waldemar Żak,
Członkowie:
Stefania Chodkiewicz, Jan Biss, Zbigniew Dyguś, Zbigniew Ulanowski,
Jerzy Kutyła, Elżbieta Betka, Michał Kołczewski, Jerzy Kaczmarski,
Elżbieta Misztal, Grzegorz Zgierski, Helena Hułyk, Tadeusz Mazurek,
Danuta Przybyś – Ziemba, Teresa Panas, Hipolit Dziaduszek.
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
– Prezes Zarządu Spółdzielni – Ryszard Burski,
– Z- ca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek,
– Z – ca Prezesa ds. finansowych – Główny Księgowy – Adam Ziółek,
– Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Ad.1
Przewodniczący przypomniał , że porządek obrad posiedzenia plenarnego Rady przedstawia się następująco:
- Zatwierdzenie porządku obrad.
- Informacja na temat przeprowadzanej przez Regionalny Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych w Lublinie lustracji ustawowej obejmującej działalność Spółdzielni w latach 2006 – 2008
- Dyskusja i podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w Regulaminie wypłat świadczeń związanych z pracami statutowych i regulaminowych organów samorządowych działających w SM „Czuby” w Lublinie.
b) ustalenia wysokości wynagrodzenia członkom Zarządu
c) zatwierdzenie zasad dofinansowania z funduszu celowego działań związanych z utrzymaniem stanu technicznego i porządku na osiedlach. - Zatwierdzenie planu pracy na 2009 r. Komisji Rewizyjnej i plenum Rady
- Rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Nadzorczej
- Przyjecie protokółu z posiedzenia odbytego w dniu 30.12.2008 r.
- Składanie propozycji do porządku obrad kolejnego posiedzenia
- Sprawy wniesione.
Członkowie Rady Nadzorcze jednomyślnie 19 za, przyjęli do realizacji przedstawiony powyżej porządek posiedzenia.
Ad. 2
Prezes Zarządu poinformował, że Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby” w Lublinie w oparciu o art. 91 – 93 ustawy Prawo spółdzielcze zleciła Regionalnemu Związku Rewizyjnemu Spółdzielni Mieszkaniowych w Lublinie przeprowadzenie lustracji, pełnej obejmującej działalność Spółdzielni za okres od 1.01.2006 r. do 31.12.2008 r.
Przedstawił przybyłych na posiedzenie : Jerzego Furtaka – członka Zarządu i Jerzego Wójcickiego – lustratora.
W/w poinformowali że lustracja w SM „Czuby” przeprowadzona zostanie w dniach 5 lutego 2009 r. do 25 kwietnia 2009 r. oraz udzielili odpowiedzi na pytania zgłoszone przez członków Rady Nadzorczej.
Ad. 3
A/
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej poinformował, że członkowie komisji której przewodniczy po zapoznaniu się na posiedzeniu w dniu 19.01.2009 r. z poniżej przedstawionymi materiałami:
– Załącznik do Uchwały Nr 64/1/04 Rady Nadzorczej SM „Czuby” w Lublinie z dnia 6.04.2004 r.
REGULAMIN
wypłaty świadczeń związanych z udziałem w pracach statutowych i regulaminowych
organów samorządowych działających w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
(Tekst jednolity)
§ 1
Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
1) „członkach organów samorządowych” – należy przez to rozumieć przedstawicieli na Zebranie Przedstawicieli Członków SM „Czuby” w Lublinie, osoby wchodzące w skład Rady Nadzorczej, Rad Osiedlowych.
2) „posiedzeniu organu” – należy przez to rozumieć zwołane w regulaminowym trybie i przez uprawniony podmiot zgromadzenie członków danego organu, w liczbie umożliwiającej obradowanie i podejmowanie uchwał /quorum/, realizujące przyjęty porządek obrad.
3) „udział w posiedzeniu” – należy przez to rozumieć obecność członków obradującego organu w czasie dyskusji i głosowaniach zgodnie z porządkiem obrad.
§ 2
- Za udział w posiedzeniu organów samorządowych przyznawane będą świadczenia członkom tych organów. Świadczenie nie przysługuje w przypadku braku quorum koniecznego do rozpoczęcia i kontynuowania posiedzenia.
- Świadczenie, o którym mowa w ust. l przyznawane będzie według następujących zasad:
1/ za udział w Zebraniu Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie:
– 100 zł dla przewodniczącego zebrania
– 60 zł dla pozostałych przedstawicieli.
2/ za udział w posiedzeniach plenum, prezydium, komisjach strukturalnych Rady Nadzorczej:
– 100 zł dla przewodniczącego Rady Nadzorczej
– 70 zł dla przewodniczącego posiedzenia komisji 60 zł dla pozostałych członków Rady Nadzorczej.
3/ za udział w posiedzeniu plenum, prezydium i komisjach Rad Osiedlowych:
– 60 zł dla przewodniczącego posiedzenia
– 60 zł dla przewodniczącego posiedzenia komisji
– 50 zł dla pozostałych członków Rady Osiedla. - Świadczenie nie przysługuje:
1/ pracownikowi, którego udział w posiedzeniu jest czynnością służbową wchodzące w zakres czynności,
2/ członkom innych organów SM „Czuby” w Lublinie,
3/ przedstawicielom organizacji państwowych, społecznych i spółdzielczych uczestniczących w posiedzeniu.
§ 3
- Koszty wypłat za posiedzenia Rad Osiedlowych oraz koszty wypłat za uczestniczenie w Zebraniach Przedstawicieli obciążają koszty eksploatacji poszczególnych Osiedli.
- Koszty wypłat za posiedzenia Rady Nadzorczej obciążają koszty Administracji Ogólnej.
§ 4
Niniejszy regulamin został uchwalony w dniu 2 października 1998 r. na plenarnym posiedzeniu Rady Nadzorczej, a następnie zmieniony Uchwałę Nr 64/28/2000 z dnia 20 czerwca 2000 r. Uchwałę Nr 18/1/01 z dnia 20 lutego 2001 r. Uchwałę Nr 129/5/02 z dnia 8 października 2002 r. Uchwałę Nr 50/1/2003 z dnia 8 lipca 2003 r. oraz Uchwałę Nr 64/1/2004 r. z dnia 6.04.2004 r.
§ 5
Regulamin wchodzi w życie z dniem podjęcia.
po zapoznaniu się z poniżej przedstawionymi propozycjami zmiany kwot zawartych w § 2 ust. 2 regulaminu:
1/ za udział w Zebraniu Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie:
– 160 zł dla przewodniczącego zebrania / dot. brutto 125 zł/
– 100 zł dla pozostałych przedstawicieli. / dot. brutto 74 zł/
2/ za udział w posiedzeniach plenum, prezydium, komisjach strukturalnych Rady Nadzorczej:
– 150 zł dla przewodniczącego Rady Nadzorczej / dot. brutto 125 zł/
– 100 zł dla przewodniczącego posiedzenia komisji / dot. brutto 87.50 zł/ zł/
– 90 zł dla pozostałych członków Rady Nadzorczej/ dot. brutto 75 zł/
3/ za udział w posiedzeniu plenum, prezydium i komisjach Rad Osiedlowych:
– 100 zł dla przewodniczącego posiedzenia/ dot. brutto 74
– 90 zł dla przewodniczącego posiedzenia komisji/ dot. brutto 74 zł/
– 80 zł dla pozostałych członków Rady Osiedla./ dot. brutto 62 zł /
oraz po dyskusji postanowili zgłosić do Rady Nadzorczej wniosek następującej treści:
B/
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej poinformował, że członkowie komisji której przewodniczy po zapoznaniu się na posiedzeniu w dniu 19.01.2009 r. z poniżej przedstawionymi materiałami:
– Zasadami wynagradzania Członków Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 20.03.2007 r.
– wysokością wynagrodzenia otrzymywanego przez członków Zarządu
– informacją dot. zatwierdzenia planu kosztów zarządzania na 2009 r. przez Radę Nadzorczą na posiedzeniu w dniu 02.12.2008 r., w tym wysokości osobowego i bezosobowego funduszu płac pracowników zatrudnionych w Zarządzie i Administracji Ogólnej na rok 2009.
– przedłożone propozycje zmiany wysokości wynagrodzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono informację dot. wynagrodzenia otrzymywanego przez członków Zarządu oraz propozycje zmiany
– informacją przedstawionego przez przewodniczącego komisji
- bardzo dobra ocena organów kontrolujących: PKO BP, Regionalnego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych w Lublinie, biegłego rewidenta, Urzędu Skarbowego, Inspekcji Pracy,
- dobre wyniki finansowe Spółdzielni za poszczególne kwartały 2008 r.
- zgodna z harmonogramem , spłata kolejnych rat ugody
- pozyskanie środków unijnych na dwa projekty,
- wprowadzenie kont wirtualnych- zmniejszenie opłat ,
- wprowadzenie indywidualnych zaliczek za co,
- korzystne rozstrzygnięcia spraw sądowych,
- bardzo dobre wyniki finansowe na działalności eksploatacyjnej, inwestycyjnej i społeczno – wychowawczej / tylko SM „Czuby” prowadzi te rodzaje działalności/
- kończymy proces dociepleń w związku z tym opracowujemy program oszczędnościowy na kolejne lata,
- opracowanie regulaminu celowego z przeznaczeniem na wymianę kostki brukowej,
- nie zaciąganie pożyczek bankowych – udzielanie pożyczek wewnętrznych osiedlom,
po wysłuchaniu dodatkowych informacji przedstawionych przez prezesa Zarządu i zastępcę prezesa ds. eksploatacyjnych oraz po dyskusji postanowili zgłosić do Rady Nadzorczej wniosek by od 01.01.2009 r. przyznała członkom Zarządu wynagrodzenie – w tym miejscu w protokole umieszczono propozycje wysokości wynagrodzenia dla członków Zarządu
Rada Nadzorcza po wysłuchaniu dodatkowych informacji przedstawionych przez prezesa i zastępcę prezesa ds. finansowych oraz po dyskusji, jednomyślnie – 19 za podjęła uchwały następującej treści – w tym miejscu w protokole umieszczono uchwały:
– Nr 1/9/09 w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Prezesa Zarządu,
– Nr 2/10/09 w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla zastępcy prezesa ds. eksploatacyjnych,
– Nr 3/11/09 w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla zastępcy prezesa ds. finansowych – głównego księgowego.
C/
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej poinformował, że członkowie komisji której przewodniczy po zapoznaniu się na posiedzeniu w dniu 19.01.2009 r. z poniżej przedstawionym projektem
PROJEKT
Uchwała Nr ….
Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej ” Czuby ” w Lublinie
z dnia ……. r.
w sprawie: zatwierdzenia Zasad dofinansowania z funduszu celowego działań związanych z utrzymaniem stanu technicznego i porządku na osiedlach.
Na podstawie § 87 ust.1 pkt 9 litera l Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, Rada Nadzorcza uchwala, co następuje:
§ 1
Zatwierdza się Zasady dofinansowania z funduszu celowego działań związanych z
utrzymaniem stanu technicznego i porządku na osiedlach stanowiące załącznik nr 1 do
niniejszej uchwały.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób określony w § 89 ust. 3 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie.
Załącznik
do uchwały Nr ….
Rady Nadzorczej SM „Czuby”
w Lublinie z dnia ….. r.
Zasady dofinansowania z funduszu celowego działań związanych z utrzymaniem
stanu technicznego i porządku na osiedlach
§ 1
Dofinansowanie może zostać udzielane na podstawie uchwały Rady Osiedla, zawierającej rzeczowy zakres robót oraz kalkulację kosztów, oraz decyzji Zarządu uznającej jego celowość.
§ 2
Kwota udzielonego dofinansowania powinna być umieszczona jako składnik opłat eksploatacyjnych i rozłożona do spłaty na okres nie dłuższy niż 3 lata.
§ 3
Spłata kwoty dofinansowania rozpoczynać się będzie od 1 stycznia następnego roku po uruchomieniu dofinansowania.
§ 4
Niespłacona kwota udzielonego dofinansowania po upływie 3 lat będzie obciążona odsetkami w wysokości 10% rocznie.
§ 5
Gwarantem spłaty kwoty dofinansowania będzie fundusz celowy (osiedla, nieruchomości).
§ 6
Przekazanie środków odbywać się będzie na pokrycie faktur za wykonane roboty zgodnie z protokołem odbioru robót.
po wysłuchaniu dodatkowych informacji i wyjaśnień przedstawionych przez prezesa i zastępcę prezesa ds. finansowych oraz po dyskusji postanowili zgłosić do Rady Nadzorczej wniosek by podjęła uchwałę w sprawie zatwierdzenia zasad dofinansowania z funduszu celowego działań związanych z utrzymaniem stanu technicznego i porządku na osiedlach w wersji przekazanej do zaopiniowania przez komisję.
Rada Nadzorcza po uzyskaniu odpowiedzi na zgłoszone pytania i dodatkowych informacji na temat zasad spłaty uzyskanej kwoty dofinansowania oraz po dyskusji, jednomyślnie – 19 za, podjęła uchwałę Nr 4/1/2009 z dnia 20.01.2009 r. w sprawie zatwierdzenia Zasad dofinansowania z funduszu celowego działań związanych z utrzymaniem stanu technicznego i porządku na osiedlach w wersji przedstawionej powyżej w protokole.
Ad. 4
Przewodniczący Rady Nadzorczej zwrócił się z zapytaniem, kto z członków Rady ma uwagi do przedstawionych poniżej planów pracy:
PLAN PRACY
Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
na rok 2009
Termin realizacji |
Temat |
Odpowiedzialny |
Uwagi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I, II, III, IV kwartał |
Tematy rozpatrywane okresowo – Analiza windykacji należności czynszowych i zobowiązań finansowych Spółdzielni. |
Komisja Rewizyjna |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I, II, III, IV |
– Ocena działalności Administracji Osiedli w zakresie obsługi członków Spółdzielni. |
GZM |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I, II, III, IV |
– Ocena pracy Zarządu Spółdzielni – rozpatrzenie wniosków o przyznanie premii za dany kwartał. |
Komisja |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I, II, III, IV |
– Informacja o realizacji zadań gospodarczych w SM „Czuby” – po zakończeniu kwartału. |
Komisja |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I, II, III, IV |
– Rozpatrzenie informacji Zarządu o realizacji harmonogramu wdrażania przez SM „Czuby” przepisów ustawy z dnia 15.12.2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych znowelizowanych ustawą z dnia 14 czerwca 2007r. |
Komisja |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na lata 2008-2009 |
Program działania SM „Czuby” – Aktualny stan spraw Spółdzielni na 31.12.2008 r. – raport stanu wyjściowego. – Założenia działalności Spółdzielni w zakresie: – Działań w zakresie zachowania płynności finansowej: – Poprawy funkcjonowania organów Spółdzielni i samorządności członków Spółdzielni – w związku z podziałem Spółdzielni na nieruchomości. – Działań w zakresie działalności społeczno- wychowawczych w tym określenia sposobów jej finansowania |
Rada Nadzorcza |
Plan pracy został zatwierdzony na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu —– ——–
PLAN
pracy Komisji Rewizyjnej Rady Nadzorczej SM „Czuby” w Lublinie
na rok 2009
Lp. |
Temat |
Termin |
Uwagi |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. | Analiza i ocena całokształtu sytuacji finansowej Spółdzielni po realizacji zadań gospodarczych w 2008 r. |
I kwartał |
|
2. | Kontrola: a/ zasadności ustalania wysokości stawek czynszowych., b/ umów długoterminowych. c/ wdrażania przez SM „Czuby” przepisów ustawy z dnia z dnia 15.12.200r. o spółdzielniach mieszkaniowych znowelizowanych ustawą z dnia 14 czerwca 2007r. d/ realizacji harmonogramu spłat zadłużenia kredytowego zgodnie z zawartą ugodą podpisaną w dniu 31.03.2000r. z PKO Bank Polski SA Oddział 4 w Lublinie. |
II kwartał II, IV kwartał I., II, III, IVkwartał |
|
3. | Dokonywanie okresowej oceny działalności Spółdzielni z: – wykonania planu gospodarczo-finansowego, – zatrudnienia i funduszu płac. |
I, II, III, IV kwartał |
|
4. | Ocena pracy Zarządu – rozpatrzenie wniosków o przyznanie premii za dany kwartał. |
I, II, III, IV kwartał |
|
5. | Ocena realizacji zaleceń pokontrolnych z kontroli przeprowadzonych w Spółdzielni |
II, IV kwartał |
|
6. | Ocena sytuacji finansowej Spółdzielni. |
I, II, III, IV kwartał |
|
7. | Opiniowanie projektów struktury organizacyjnej i liczby etatów Zarządu i Administracji Ogólnej. |
IV kwartał |
|
8. | Analiza windykacji należności czynszowych i zobowiązań Spółdzielni. |
I, II, III, IV kwartał |
|
9. | Opiniowanie: – rocznych sprawozdań składanych Zebraniu Przedstawicieli – sposobu realizacji wniosków z lustracji przeprowadzonych w Spółdzielni |
I kwartał |
|
10. | Ocena realizacji wniosków zgłoszonych na zebraniach grup członkowskich w 2009r. |
I kwartał |
|
11. | Ocena realizacji wniosków zgłoszonych na Zebraniach Przedstawicieli w 2009r. |
II kwartał |
|
12. | Dostosowanie obowiązujących w Spółdzielni regulaminów do znowelizowanej ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych oraz innych ustaw. |
na bieżąco |
|
13. | Rozpatrywanie odwołań członków Spółdzielni od decyzji Zarządu,od uchwał Rad Osiedli oraz rozpatrywanie skarg na ich działalność |
na bieżąco |
|
14. | Rozpatrywanie wniosków Zarządu dot. – uchylenia uchwał Rad Osiedli, – innych zgodnie z potrzebami Spółdzielni |
na bieżąco |
Plan pracy został zatwierdzony na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu ———–
PLAN PRACY
KOMISJI GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI
NA ROK 2009
Lp. |
Temat |
Termin |
Uwagi |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. | Opiniowanie: – projektów regulaminów – przepisów wewnętrznych Spółdzielni z zakresu gospodarki mieszkaniowej, – zasad używania lokali. – struktury organizacyjnej pionu GZM – planów gospodarczych – przedsięwzięć związanych z realizacją harmonogramu wdrażania przepisów ustawy z dnia15.12./2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych, znowelizowanych |
Na bieżąco IV kwartał |
|
2. | Analiza: – programu docieplania zasobów SM „Czuby” w Lublinie. – gospodarki lokalami użytkowymi – gospodarki parkingami – dzierżawy terenu – gospodarki zasobów mieszkaniowych – mienia Spółdzielni |
Na bieżąco |
|
3. | Ocena: – realizacji planu remontów za rok 200 i 2009. – realizacji ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych – stanu technicznego i porządkowego zasobów Spółdzielni – osiągniętych oszczędności energii cieplnej i finansowych – realizacji przeglądów gazowych, elektrycznych, legalizacji urządzeń – realizacji wniosków organów Spółdzielni mieszczących się w zakresie działań komisji – realizacji zaleceń pokontrolnych z kontroli przeprowadzanych w SM „Czuby” – działalności Administracji Osiedli w zakresie obsługi członków Spółdzielni |
I i IV kw. IV kwartał II i IV kw. |
|
4. | Rozpatrywanie: – pism skierowanych do Rady Nadzorczej mieszczących się w zakresie działania komisji – spraw związanych z gospodarką zasobami mieszkaniowymi. – wniosków kierowanych przez Rady Osiedlowe – wniosków Zarządu – skarg na działalność organów Spółdzielni dot. zakresu działania komisji – innych zagadnień i tematów wynikłych z bieżącej pracy |
Na bieżąco |
Plan pracy został zatwierdzony na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu ———–
Żadnych uwag ani propozycji zmian do przedstawionych planów pracy na 2009 r. plenum i komisji Rady nie zgłoszono.
Rada Nadzorcza po dyskusji, jednomyślnie – 19 za, przedstawione powyżej plany pracy na 2009 r. zatwierdziła.
Ad. 5
– członka zamieszkałego w Osiedlu „Poręba” z dnia 29.12.2008 r. dot. rozliczania kosztów ogrzewania lokalu w którym zamieszkuje.Rada Nadzorcza po przeanalizowaniu powyższego pisma, zapoznaniu się z informacją przedstawioną przez kierownika Administracji Osiedla oraz po wysłuchaniu dodatkowych wyjaśnień przedstawionych przez zastępcę prezesa ds. eksploatacyjnych oraz po dyskusji, jednomyślnie – 19 za, postanowiła do w/w wystosować odpowiedz następującej treści – w tym miejscu w protokole umieszczono odpowiedz na pismo z dnia 29.12.2008 r.
– członka zamieszkałego w Osiedlu „Ruta” z dnia 23.12.2008 r. dot. prośba o wyjaśnienie zastosowanych zasad kwalifikowania balkonów do przeprowadzenia ich remontu w budynku zamieszkałym przez w/w.
Rada Nadzorcza po przeanalizowaniu powyższego pisma, zapoznaniu się z informacją przedstawioną przez kierownika Administracji Osiedla oraz po wysłuchaniu dodatkowych wyjaśnień przedstawionych przez zastępcę prezesa ds. eksploatacyjnych oraz po dyskusji, jednomyślnie – 19 za, postanowiła do w/w wystosować odpowiedz następującej treści – w tym miejscu w protokole umieszczono odpowiedz na pismo z dnia 23.12.2008 r.
– członka zamieszkałego w Osiedlu „Łęgi” z dnia 02.01.2009 r. dot. prośba o powołanie komisji w celu sprawdzenia stanu mieszkania zajmowanego przez w/w po dokonanym dociepleniu budynku.
Rada Nadzorcza po przeanalizowaniu powyższego pisma, zapoznaniu się z informacją przedstawioną przez kierownika Administracji Osiedla oraz po wysłuchaniu dodatkowych wyjaśnień przedstawionych przez zastępcę prezesa ds. eksploatacyjnych oraz po dyskusji, jednomyślnie – 19 za, postanowiła do w/w wystosować odpowiedz następującej treści – w tym miejscu w protokole umieszczono odpowiedz na pismo z dnia 02.01.2009 r.
Ad. 6
Protokół z posiedzenia plenarnego Rady Nadzorczej odbytego w dniu 30.12.2008 r. przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 19 za.
Ad. 7
Ustalono, że kolejne posiedzenie Rady Nadzorczej zostanie zwołane w dniu 24.02.2009 r., a w porządku obrad tego posiedzenia zostaną umieszczone między innymi punkty:
– zatwierdzenie planów pracy komisji Ekonomiczno – inwestycyjnej i Komisji Społeczno – samorządowej,
– uchylenie uchwał o wykluczeniu ze Spółdzielni w związku ze spłatą zadłużenia.
Ad. 8
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Sekretarz Waldemar Żak |
Przewodniczący Marek Szymański |