Konkursy z okazji 25-lecia SM „Czuby”
Konkurs prac fotograficznych
ukazujących 25-letnią historię Dzielnicy „Czuby”
Przedmiot konkursu:
Oczekujemy na prace ukazujące związki mieszkańców Dzielnicy z miejscem, w którym przyszło im żyć.
Cel konkursu:
Tworzenie dokumentacji fotograficznej dotyczącej losów mieszkańców Dzielnicy.
Kto może wziąć udział?
Konkurs adresowany jest do byłych i obecnych mieszkańców Dzielnicy „Czuby”.
Przebieg konkursu:
Prace mogą być przygotowywane
– indywidualnie,
– zespołowo.
Mogą im towarzyszyć zapiski dziennikarskie.
Gdzie dostarczyć prace?
Klub Osiedlowy „Błonie” ul. Dragonów 2, 20-554 Lublin tel. 5274700
Dla zwycięzców cenne nagrody
Ważne!
Najlepsze prace będą prezentowane w formie wystaw m.in. w Galerii Zarządu SM „Czuby”, w Klubie Osiedlowym „Błonie”
oraz w witrynie Zakładu Fotograficznego przy ul. Armii Krajowej.
———————————————————————————————————————————-
Klub Osiedlowy „Łęgi”
Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
zaprasza do udziału w konkursie plastycznym
pt. „Dom moich marzeń” lub
„Moja rodziliBy przedszkole, szkoła osiedle – mój codzienny świat”
zorganizowanym z okazji 25-lecia Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”
Konkurs adresowany jest do dzieci i młodzieży szkół, przedszkoli oraz klubów osiedlowych działających w dzielnicy „Czuby”.
Warunki konkursu:
* Technika prac dowolna.
* Format prac A4 lub A3.
* Każdy autor może zgłosić do konkursu max. 2 prace.
* Rysunki powinny być oprawione oraz od przodu czytelnie podpisane: imię, nazwisko i wiek autora oraz nazwa placówki patronującej.
* Na odwrocie powinna znajdować się pieczątka placówki oraz imię i nazwisk nauczyciela prowadzącego
* Do prac należy dołączyć czytelnie wypełniony formularz zgłoszeniowy.
Prace prosimy dostarczyć do dnia 23 kwietnia 2004 r. na adres:
Klub Osiedlowy „Lęgi”, Lublin, ul. Tatarakowa 28.
Rozstrzygnięcie konkursu połączone z wernisażem i rozdaniem nagród odbędzie się w maju podczas festynu z okazji 25-lecia SM „CZUBY” o terminie którego zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie.
Dodatkowych informacji udzielamy pod numerem telefonu 527-95-55
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie.
———————————————————————————————————————————
Klub „Między Nami”, ul. Przytulna 4, tel. 527 46 48
zaprasza mieszkańców osiedla „Skarpa”
do udziału w konkursie plastycznym
z okazfi XXV-lecia SM „Czuby”
pt. Moje osiedle
Warunki konkursu:
. Technika i wymiary prac – dowolne
. Kategorie wiekowe: do 6 lat, 7-10 lat, 11-14 lat, 15-18 lat, dorośli twórcy nieprofesjonalni
Prace należy składać w Klubie do dnia 31.03.2004
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 7.05.2004 r. o godz. 17.
Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wykorzystania prac w materiałach reklamowych spółdzielni
———————————————————————————————————————————
TURNIEJ WIEDZY O „CZUBACH”
Rok 2004 jest rokiem 25-lecia Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w związku z jubileuszem zostanie zorganizowany turniej wiedzy o Czubach jako dzielnicy miasta Lublina i Spółdzielni Mieszkaniowej.
I. ORGANIZATORZY:
* Komitet obchodów jubileuszowych
* Zarząd SM „Czuby”
* Kluby osiedlowe Spółdziełni
II. ZAŁOŻENIA TURNIEJU:
* Przybliżenie tematyki i ważności dzielnicy „Czuby” w mieście Lublin
* Popularyzacja Spółdzielni Mieszkaniowej wśród jej członków, zwłaszcza młodego pokolenia.
* Wartości edukacyjne poprzez popularyzację wiedzy o miejscu zamieszkania.
III. ZASADA UCZESTNICTWA.
W turnieju wiedzy mogą uczestniczyć dzieci i młodzież zamiesz-kała we wszystkich osiedlach Spółdzielni.
* dzieci od lat 10 do 15
* młodzież od lat 15 do 18.
IV. ZASADY ORGANIZACYJNE
Turniej składa się z trzech etapów:
* etap pierwszy: eliminacje do turnieju w klubach osiedlowych do 31 marca 2004.
* etap drugi: eliminacje ogólnospółdzielcze wyłonionych w pierwszym etapie 3-osobowych grup z poszczególnych osiedli, które odbędą się w Klubie „Między Nami” Lublin, ul. Przytulna 4 dnia 30 kwietnia 2004 r. godz. 18:00.
* etap trzeci: wyłonione dwa zespoły z etapu ogólnospółdzielczego przystąpią do finału podczas jubileuszowego festynu dnia 29 maja 2004 r.
Organizatorzy powołają kompetentne Jury w drugim i trzecim etapie, które po właściwej ocenie uczestników turnieju przyzna nagrody.
W sprawach organizacyjnych odnośnie organizacji i przebiegu turnieju należy kontaktować się telefonicznie pod nr 527-46-48 Klub „Między Nami”.
——————————————————————————————————————————————
Turniej drużyn dziecięcych z okazji XXV-lecia Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”
W dniach 6-26.05.2004 zostanie rozegrany turniej piłki nożnej „Majówka z piłką”, będzie to turniej drużyn dziecięcych z okazji XXV-lecia SM „Czuby”.
Zgłoszenia drużyn będą przyjmowane w Klubie Osiedlowym „Między Nami” mieszczącym się przy ul. Przytulnej 4 do 4 maja 2004 r.
W zgłoszeniu drużyn ma być podana: nazwa drużyny, nazwisko i imię, adres zamieszkania oraz data urodzenia zawodników.
Wiek uczestników turnieju od 12 do 15 lat, w rozgrywkach będą brały udział zespoły 10-osobowe (7 grających + 3 rezerwowych).
Regulamin turnieju piłkarskiego będzie do wglądu w Klubie”Między Nami”. Rozgrywki będą przeprowadzone systemem grupowym i pucharowym.
W pierwszej części turnieju odbędzie się losowanie i podział drużyn na grupy, w których będą rywalizowały. Awans do dalszychrozgrywek uzyskają zespoły z pierwszego i drugiego miejsca
W dalszej części turnieju nastąpi rozstawienie drużyn, którebędą rozgrywały mecze systemem pucharowym, przegrane drużyny odpadną, wygrane awansują do dalszej części rozgrywek, gdzie będą rozgrywały następne mecze, aż do wyłonienia zwycięzcy turnieju.
Omówienie regulaminu turnieju oraz losowanie grup odbędzie się w Klubie „Między Nami” dnia 5.05.2004 r. o godz. 17.00.
Turniej jest skierowany do dzieci z osiedli SM „Czuby”.
Regulamin Turnieju
1. W rozgrywkach biorą udział zespoły 10 osobowe (7 grających + 5 rezerwowych)
2. Wiek uczestników turnieju 12-15 lat (skład drużyny może być przemieszany wiekowe)
3. Czas rozgrywania meczu wynosi 2 x 20 min. z przerwą 5 min.
4. Drużyny powinny stawić się 15 min. przed rozpoczęciem meczu (wypełnienie protokółu)
5. Przepisy obowiązują jak do piłki nożnej z pominięciem przepisu o spalonym.
6. Zmiany zawodników dokonujemy przy środkowej linii boiska (kpt. zgłasza zmianę sędziemu) liczba zmian tzw. lotne.
7. W trakcie turnieju zabronione są transfery (przechodzenie z jednej drużyny do drugiej)
8. Kary – niestawienie się drużyny walkower 3:0, niesportowe zachowanie, fauł (wykluczenie 2-5 min.), wybitnie niesportowe zachowanie, brutalny fauł (wykluczenie zawodnika do końca meczu)
9. Przy zgłoszeniu musi być podana
– nazwa drużyny,
– nazwisko i imię,
– adres zamieszkania,
– data urodzenia.
10. Obuwie obowiązuje tylko miękkie (trampki, korkotrampki lub buty piłkarskie lane)
11. Turniej rozgrywany będzie systemem Grupowym i Pucharowym.
I część turnieju losowanie grup, zwycięstwo 3 pkt., remis 1 pkt., przy równej ilości pkt. zwycięża drużyna, która jest bezpośrednio lepsza w pojedynku między zainteresowanymi drużynami, jeżeli padł remis liczy się lepszy bilans bramek.
II część turnieju System Pucharowy. Przegrana drużyna odpada. W przypadku uzyskania wyniku remisowego zostanie rozegrana dogrywka 2×5 min., jeżeli nie będzie rozstrzygnięcia nastąpi seria rzutów karnych (po 3 zawodników danej drużyny, gdy nie nastąpi rozstrzygnięcie 1 za 1).
12. Król strzelców zostanie wyłoniony liczbą zdobytych bramek podczas rozegranych meczów, jeżeli po dogrywce są rzuty karne, zdobyte bramki nie są liczone do klasyfikacji najskuteczniejszego zawodnika.
———————————————————————————————————————————–
Klub „Ruta”
1. Galeria w Klubie – malarstwo, grafika, rzeźba; twórczość członków SM Czuby „poznajemy swoich mieszkańców”.
2. Wystawa modelarska, pokaz modeli latających, konkurs na najlepszy model.
3. Turniej ping-ponga o Puchar Prezesa spółdzielni.
4. Występy zespołów tanecznych, taekwondo.
5. Konkursy plastyczne na asfalcie dla najmłodszych
Zgłoszenia i informacje w Klubie Osiedlowym „Ruta”