Protokół Nr 37/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 25
.09.2007 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu eksploatacyjno-technicznego – Wojciech Byzdra
– protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 2 członkom w wysokości 50%, 3 członkom w wysokości 100%, 2 członkom w wysokości 40 %. oraz 3 członkom w wysokości 30%.

spłaty zadłużenia czynszowego w miesięcznych ratach zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd: oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana jest do Zarządu po raz pierwszy, czy też kolejny, czy przeprowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty; postanowił wyrazić zgodę na spłatę zadłużenia przez 2 członkom Spółdzielni w terminie do .31.07.2008r, przez 1 członka w terminie do 31.12.2007r.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 członkowi na rozłożenie na 10 rat po 146,50 zł do zapłaty koszty postępowania sądowego – począwszy od października 2007r.

zwrotu nadpłaty z tytułu rozliczenia energii cieplnej za okres od 01.07.2006 do 30.06.2007r.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty wynikłej z rozliczenia zużycia energii cieplnej za okres 01.07.2006r.- 01.07.2007r. 6 osobom wymienionym w załączonym wniosku , które sprzedały zajmowane lokale a w aktach notarialnych został zawarty zapis że ” ewentualna nadpłata należy się sprzedającemu” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty wynikłej z rozliczenia zużycia energii cieplnej 5 osobom wymienionym w załączony wykazie , które wnoszą opłaty eksploatacyjne terminowo i nie posiadają zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozliczenie kwoty 519,36zł – niedopłaty z tytułu rozliczenia zużycia energii cieplnej z konta wolnych środków nieruchomości w której członek nabył mieszkanie w drodze przetargu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

zmiany wysokości opłat czynszowych od 01.10.2007r.w osiedlu ” Widok ” i ” Błonie”

Zarząd Spółdzielni postanowił dokonać zmiany wysokości stawek opłat czynszowych
– w Osiedlu ” Widok ” w pozycji ” wywóz nieczystości ” zgodnie z uchwałą Rady Osiedla nr.4/2007 z dnia 19.09.2007r.
– w Osiedlu ” Błonie ” w pozycji ” odpis na docieplenia ” ze stawki 0,73zł/m2 na 1,20zł/m2 oraz wprowadzić nowy składnik opłat eksploatacyjnych na budynkach : Kawaleryjska 4 , 6 ,8 i Rycerska 5 ” odpis na docieplenie ” w wysokości 1,20zł/m2

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

podpisania aneksu do umowy umożliwiającego wykonanie dodatkowego remontu ciągu pieszego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksu do umowy z Zakładem Usługowo- Handlowym „EKSAM – wykonawcą robót brukarskich w osiedlu ” Łęgi ” na wykonanie dodatkowego remontu ciągu pieszego w ilości 150 m2
– Rada Osiedla w uchwale nr.11/09/07 wyraziła zgodę na rozszerzenie zakresu robót .

zatwierdzenia protokółu z przetargu na montaż urządzeń zabawowych

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie ,dostawę i montaż urządzeń zabawowych placów zabaw w Osiedlu ” Ruta”. I zaakceptował wniosek komisji przetargowej o wyborze oferty nr.1 – firma ” AVIS- Ekologiczne Place Zabaw
Rada Osiedla wyraziła zgodę na dokonanie korekty planu gospodarczego przeznaczając na ten cel kwotę 56.00zł – uchwała nr.38/07 z dnia 13.09.2007r

zwiększenia zakresu robót remontowych balkonów

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwiększenie zakresu robót remontowych balkonów w budynku przy ulicy Radości 4 w Osiedlu ” Skarpa”
Dodatkowy koszt rozszerzenia robót wyniesie 3964,34zł /netto/. Powyższa kwota znajduje pokrycie w planie funduszu remontowego na 2007r.

zatwierdzenia protokółu z otwarcia ofert i z przetargu na konserwację dźwigów , hydroforni , zestawów hydroforowych

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z otwarcia ofert i z przetargu na konserwację dźwigów ,hydroforni, zestawów hydroforowych w budynkach osiedli ” Skarpa”, „Ruta” ,”Łęgi” ” Błonie” „Widok” ” Poręba”.. Zatwierdził wniosek komisji przetargowej dot. wyboru oferty nr.3 – Inwestprojekt -Dźwig Spółka z .o o
w Lublinie.

regulacji granic osiedli w drodze zamiany działek z Gminą Lublin

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przejęcie umowy dzierżawy terenu zawartą pomiędzy użytkownikiem kiosku a Urzędem Miasta Lublin – w związku z przeprowadzonymi uzgodnieniami o zamiarze przekazania przez Urząd Miasta Lublin dla Spółdzielni m.in. działki Nr.34/50 przy ulicy Kaczeńcowej , na której znajduje się kiosk.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru 2 członków z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

wycofania wniosku skierowanego do Rady Nadzorczej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wycofanie wniosku skierowanego do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwały o wykluczeniu z rejestru 1 członka Spółdzielni w związku ze spłatą zadłużenia bieżącego.
Wyraził zgodę na spłatę odsetek od nieterminowych opłat czynszowych w wysokości 315,49 oraz odsetek z tytułu normatywu w wysokości 2.266,76zł w miesięcznych ratach – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe
członka.

wynajmu pomieszczeń gospodarczych usytuowanych w budynku przy ulicy Sympatycznej 3 i Radości 11.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wynajem wolnego pomieszczenia w budynku przy ulicy Sympatyczna 3 – pow. 8,00m2 i w budynku przy ulicy Radości 11- pow. 6,1m2 ujętych w inwentaryzacjach budynków jak pomieszczenia gospodarcze Spółdzielnia- na czas nieokreślony , wg umowy i z opłatą za najem zgodną z załączoną do wniosku kalkulacją – w tym miejscu umieszczono dane osobowe wynajmujących lokale..

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– zmienił z dniem 01.10.2007r.do dnia 31.12.2007r. wymiar czasu pracy z 1/2 na 3/4 etatu pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku referenta ds. ekonomicznych w Osiedlu „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– zmienił z dniem 01.10.2007r. do dnia 31.12.2007r. wymiar czasu pracy z 1/4 na 1/2 etatu pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku insp. ds. finansowych w Zarządzie Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni postanowił zwołać zebrania grup członkowskich zgodnie z poniżej przedstawionym harmonogramem:

H A R M O N O G R A M
zebrań grup członkowskich – październik 2007 – zmiana Statutu

– Zarząd Spółdzielni zwołał wspólne zebrania dla grup działających na terenie jednego osiedla, w celu omówienia proponowanych zmian statutu z następującym porządkiem obrad :

1. Otwarcie zebrania, wybór Prezydium zebrania.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Wybór Komisji Wnioskowej i Skrutacyjnej.
4. Przedstawienie propozycji zmian do Statutu.
5. Rozpatrzenie spraw, które mają być przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli i zgłaszanie wniosków w tych sprawach.
6. Dyskusja.
7. Zgłaszanie wniosków.
9. Przyjęcie zgłoszonych w toku zebrania wniosków.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 20:44, 15 maja 2016

Kategorie: 2007