Protokół Nr 6/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 12
.02.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu organizacyjno – administracyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r. po 170,52 zł miesięcznie
– 1 członkowi w terminie do 10.03.2008 r. – termin ostateczny.
Polecił podjąć działania w celu uzyskania wyroku eksmisyjnego na przyznany lokal socjalny.

zwrotu nadpłaty z tytułu opłat za dzierżawę terenu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot byłemu dzierżawcy nadpłaty z tytułu opłaty za dzierżawę terenu w Osiedlu „Błonie” – dzierżawiona działka została przejęta przez Gminę Lublin.

zwrotu kwoty wpłaconej na konto lokalu przy ulicy Bursztynowej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot kwoty 400 zł wpłaconej przez matkę byłego członka na konto lokalu przy ulicy Bursztynowej, który został opróżniony w wyniku eksmisji

skierowania na drogę postępowania sądowego spraw o zapłatę należności

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. skierowania na drogę postępowania sądowego spraw o zapłatę opłat czynszowych za garaże wobec niżej wymienionych 2 dłużników , którzy pomimo kierowanych wezwań o zapłatę nie spłacają zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

skierowania do komornika wniosków o wszczęcie postępowania komorniczego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. wystąpienia do komornika o wszczęcie postępowania komorniczego wobec 6 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 3 członkom w wysokości 100%, 5 członkom w wysokości 50%, 3 członkom w wysokości 40%, 1 członkowi w wysokości 30%.

– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek 1 członkowi w wysokości 70%.
Nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek zasądzonych sądowym nakazem zapłaty.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dot.:

wykonania projektu dociepleń ścian szczytowych w Osiedlu „Łęgi”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie aneksu do umowy z Pracownią Projektową Dom i Wnętrza na wykonanie projektu dociepleń ścian szczytowych budynków Tymiankowa 54, 56, 58, Biedronki 5, 7, 9, 11, Kaczeńcowa 6, 8, Tatarakowa 6.

przeprowadzenie przetargu na roboty brukarskie

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w dniu 10.03.2008 r. w trybie „przetargu nieograniczonego” na wykonanie robót brukarskich w Osiedlu „Łęgi”, „Błonie”, „Skarpa”, „Ruta”.
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

przeprowadzenia przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie w dniu 29.02.2008 r. w trybie „zapytania o cenę” na opracowanie dokumentacji projektowej zatoki parkingowej przy ulicy Rycerskiej 5. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

przeprowadzenia przetargu na wymianę stolarki okiennej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w dniu 10.03.2008 r. w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Osiedla „Skarpa” i „Ruta”.
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia i skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– zaakceptował wniosek w sprawie ustalenia cen wywoławczych na przetarg na mieszkanie:
przy ulicy Różana 21/72 – 135.253 zł

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– podjął uchwałę nr 6/08 w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie – w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę w pełnym brzmieniu.

– Zarząd Spółdzielni w okresie 14.02.2008 r. do 13.02.2009 r. udziela urlop bezpłatny pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku konserwatora ogólnobudowlanego w Administracji Osiedla „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Zarząd Spółdzielni przyjął do pracy z dniem 04.02.2008 r. na czas zastępstwa nieobecnego w pracy pracownika zatrudnionego na stanowisku dozorcy mienia – w tym miejscu umieszczono dane osobowe pracowników.

– Zarząd Spółdzielni z dniem 10.02.2008 r. rozwiązał umowę o pracę z pracownikiem na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na emeryturę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Zarząd Spółdzielni z dniem 01.02.2008 r. powierza kierownikowi działu finansowego stanowisko zastępcy głównego księgowego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

 

Ad 6. Zarząd Spółdzielni rozpatrując wniosek działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej postanowił , że zapis dot. zwrotu 95% bonifikaty udzielonej przy przekształceniu spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego na spółdzielcze własnościowe prawo – przed upływem okresu 5 lat, nie będzie umieszczany w aktach notarialnych sporządzanych w przypadku przeniesienia własności lokalu lub jego zbycia.
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył pisma skierowane przez 3 członków Spółdzielni dot. umieszczania w sporządzanych aktach notarialnych zapisu dot. zwrotu 95% bonifikaty udzielonej przy przekształceniu spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego na spółdzielcze własnościowe prawo – przed upływem okresu 5 lat – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
W odpowiedzi na powyższe pisma, Zarząd poinformuje, że w akcie notarialnym nie będzie umieszczona informacja na temat zastosowanej bonifikaty przy przekształceniu.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 16:41, 15 maja 2016

Kategorie: 2008