Protokół Nr 16/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 22.04.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 2 członkom w terminie do 31.07.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r. – termin ostateczny,
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2009 r.
Nie wyraził zgody na przedłużenie terminy spłaty kwoty 10.810,04 zł – 1 członkowi i polecił skierować wniosek do komornika o egzekucję należności.
– skierowanie wniosków do komornika
– zakończenia postępowania komorniczego
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek naliczonych z tytułu od nieterminowo wpłacanych rat normatywu
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
– przeprowadzenia referendum w nieruchomości ER – 18/24
– wyrażenia zgody na przeprowadzenie przetargu
– zmiany udziałowców spółki cywilnej RODAN – najemcy lokalu użytkowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie aneksów do umów najmu lokali użytkowych położonych przy ulicy Dragonów 2 w związku ze zmianą udziałowców spółki RODAN.
– zlecenia opracowania dokumentacji technicznej remontu garaży przy ulicy Bocianiej
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie Pracowni Projektowej „ARCHKON” wykonania Dokumentacji Technicznej remontu budynku i kanalizacji deszczowej przy ulicy Bocianiej 1 .(Organizowane przetargi w trybie nieograniczonym nie przyniosły zainteresowania innych biur projektowych.)
– wynajmu pomieszczenia w podpiwniczeniu przy ulicy Watykańskiej 4
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę obecnemu najemcy na wynajem pomieszczenia toalety w podpiwniczeniu budynku przy ulicy Watykańskiej 4 dla potrzeb siłowni.
Toaleta wykonana z pomieszczeń archiwum oc zostanie udostępniona pracownikom myjni samochodowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.
– obciążenia członka zam. przy ulicy Różanej
– projektu uchwały w sprawie odrębnej własności lokali
Zarząd Spółdzielni podpisał projekty uchwał w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w nieruchomościach:
– nr 30/2008 ulica Bursztynowa 6, 8, 10 | – działki 53/2 i 104/8 |
– nr 31/2008 ulica Bursztynowa 1 | – działki 67/13 i 105/42 |
– nr 32/2008 ulica Bursztynowa 1 C | – działki 67/14 i 12/10 |
– nr 33/2008 ulica Agatowa 12 | – działki 67/6 i8 71/6 |
– nr 34/2008 ulica Agatowa 14 | – działki 67/9 , 12/11 i 19/7 |
– nr 35/2008 ulica Agatowa 16 | – działki 67/12, 67/10, 12/12 i 19/8 |
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru 1 członka Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka;
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– z dniem 01.05.2008 r. zmienia wymiar czasu pracy pracownikowi Osiedla „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;
– z dniem 01.05.2008 r. przedłuża umowę o pracę do dnia 13.02.2009 r. z konserwatorem ogólnobudowlanym w osiedlu „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;
– z dniem 01.05.2008 r. przedłuża umowę o pracę na czas nieokreślony z inspektorem ds. finansowo – księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;
– przekazał do konsultacji związkom zawodowym – zmiany do Układu Zbiorowego Pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie zawarte w Protokole nr 10.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni