Protokół Nr 25/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 24.06.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2009 r.
– przesunięcia terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania w budynku przy ulicy Topazowej 4:
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2009 r.
– zaprzestania naliczania opłat w poz. wieczyste użytkowanie gruntu
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu:
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wykonanie izolacji:
– garaży przy ulicy Bocianiej 1,
– Biedronki 5/21 Biedronki 5/38
– Tymiankowa 1/8, Tymiankowa 58/17
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i nowego członka Spółdzielni.
– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków 1 osobie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– zatrudnił z dniem 01.07.2008 r. do 31.07.2008 r. w wymiarze 3/4 etatu pracownika na stanowisku instruktora ds. społ. – wych. w klubie Osiedla „Łęgi”- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 01.07.2008 r. przeniósł pracownika zatrudnionego w dziale eksploatacyjno – technicznym na stanowisko inspektora nadzoru robót sanitarnych z zachowaniem dotychczasowych warunków umowy o pracę i płacę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 01.07.2008 r. zmienił wynagrodzenie zasadnicze pracownikom Administracji Osiedla „Błonie”- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni