Protokół Nr 42/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 28.10.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 2 członkom w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty z tytułu rozliczenia zużycia energii cieplnej 1 osobie, która sprzedała mieszkania w zasobach SM „Czuby” i zwróciła się z prośbą o zwrot nadpłaty, (akt notarialny zawiera stosowny zapis).
– zatwierdzenia planu gospodarczego na 2009 r. osiedla „Niska Skarpa”
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził:
– protokół z przetargu na świadczenie usług pogotowia technicznego w instalacjach wodociągowo – kanalizacyjnych, sieciach wodociągowych strefy hydroforowej i instalacjach elektrycznych w zasobach spółdzielni,
– wyraził zgodę na wybór oferty wskazanej przez komisję przetargową – podpisanie umowy na świadczenie usług przez firmę TOKA s.c. w Lublinie.
– aneksowania umowy zawartej z MARTEN – Bud Bis.
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na anektowanie umowy z dnia 18.03.2008 r. zawartej z MARTEN – BUD Bis na wykonanie remontu balkonów w osiedlu „Skarpa” – przesunięcie terminu zakończenia robót
– zmian zapisu § 4 regulaminu rozliczania zużycia wody
Aktualnie obowiązująca zasada nie sprawdza się.
– zatwierdzenia cennika za usługi wykonywane na rzecz lokatorów przez konserwatorów
Zarząd Spółdzielni zatwierdził poniżej przedstawiony cennik za usługi wykonywane na rzecz lokatorów przez konserwatorów:
Cennik za usługi wykonywane na rzecz lokatorów przez konserwatorów zatrudnionych w SM Czuby w Lublinie.
Do kalkulacji przyjęto średnią stawkę rob-godz. – 19,00 zł + Vat
USŁUGI ELEKTRYCZNE
1. |
wymiana wkładki topikowej |
– 8,00 zł |
/ szt + Vat |
|
2. |
wymiana zabezpieczenia zalicznikowego |
– 57,00 zł |
/ szt + Vat |
|
3. |
wymiana główki bezpiecznikowej |
– 8,00 zł |
/ szt + Vat |
|
4. |
wymiana osprzętu podtynkowego |
– 8,00 zł |
/ szt + Vat |
|
5. |
wymiana osprzętu nadtynkowego |
– 14,00 zł |
/ szt + Vat |
|
6. |
wymiana puszek podtynkowych |
– 14,00 zł |
/ szt + Vat |
|
7. |
usunięcie zwarcia w obwodzie elekt. |
– 24,00 zł |
/ obwód + Vat |
|
8. |
wymiana opraw oświetleniowych |
– 12,00 zł |
/ szt + Vat |
USŁUGI HYDRAULICZNE
1. |
wymiana baterii wannowej |
– 31,00 zł |
/ szt + Vat |
|
2. |
wymiana baterii zlewozmywakowej i umywalkowej |
– 21,00 zł |
/ szt + Vat |
|
3. |
wymiana baterii natryskowej ściennej |
– 25,00 zł |
/ szt + Vat |
|
4. |
wymiana syfonu zlewozmywakowego |
– 12,00 zł |
/ szt + Vat |
|
5. |
wymiana syfonu umywalkowego |
– 12,00 zł |
/ szt + Vat |
|
6. |
wymiana syfonu wannowego |
– 45,00 zł |
/ szt + Vat |
|
7. |
wymiana dolnopłuka |
– 48,00 zł |
/ szt + Vat |
|
8. |
wymiana kompaktu |
– 136,00 zł |
/ szt + Vat |
|
9. |
wymiana miski ustępowej |
– 41,00 zł |
/ szt + Vat |
|
10. |
wymiana wanny wolnostojącej |
– 89,00 zł |
/ szt + Vat |
|
11. |
wymiana zlewozmywaka |
– 32,00 zł |
/ szt + Vat |
|
12. |
wymiana umywalki |
– 53,00 zł |
/ szt + Vat |
|
13. |
wymiana zaworu odcinającego do płuczki |
– 15,00 zł |
/ szt + Vat |
|
14. |
wymiana zaworu pływakowego |
– 5,00 zł |
/ szt + Vat |
|
15. |
wymiana lejka |
– 9,00 zł |
/ szt + Vat |
|
16. |
wymiana wężyka |
– 9,00 zł |
/ szt + Vat |
|
17. |
wymiana rury spłuczkowej z PCV |
– 12,00 zł |
/ m + Vat |
|
18. |
udrożnienie umywalki |
– 5,00 zł |
/ szt + Vat |
|
19. |
udrożnienie wanny |
– 5,00 zł |
/ szt +Vat |
|
20. |
udrożnienie zlewozmywaka |
– 5,00 zł |
/ szt +Vat |
|
21. |
wymiana zaworu przelotowego |
– 9,00 zł |
/ szt +Vat |
|
22. |
wymiana głowicy (zaworu baterii) |
-7,00 zł |
/ szt +Vat |
|
23. |
wymiana uszczelki |
– 8,00 zł |
/ szt +Vat |
|
24. |
wymiana wylewki, pokrętła |
– 7,00 zł |
/ szt + Vat |
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
1. |
szklenie szkłem płaskim |
– 27,00 zł |
/ m2 + Vat |
|
2. |
szklenie szkłem ornamentowym |
– 37,00 zł |
/ m2 + Vat |
|
3. |
szklenie szkłem zbrojonym |
– 37,00 zł |
/ m2 + Vat |
|
4. |
wymiana zamków |
– 17,00 zł |
/ szt + Vat |
|
5. |
wymiana wkładki bębenkowej |
– 5,00 zł |
/ szt + Vat |
|
6. |
pasowanie drzwi balkonowych |
– 36,00 zł |
/ szt + Vat |
|
7. |
pasowanie drzwi wewnętrznych |
– 17,00 zł |
/ szt + Vat |
|
8. |
pasowanie stolarki okiennej |
– 20,00 zł |
/ szt + Vat |
|
9. |
naprawa skobli w drzwiach w piwnicach |
– 10,00 zł |
/ szt + Vat |
|
10. |
odgrzybianie ścian |
– 3,00 zł |
/ m2 + Vat |
|
11. |
wymiana klamki z szyldami |
– 6,00 zł |
/ szt + Vat |
– zlecenia opracowania koncepcji na zespół garażowy w osiedlu „Skarpa”.
– planu inwestycyjnego na 2009 r.
Zarząd Spółdzielni zatwierdził projekt planu inwestycyjnego na 2009 r. – zawierający cztery zadania inwestycyjne:
– Ruta ulica Dziewanny 14,
– Łęgi ulica Wiklinowa 1
– Skarpa ulica Filaretów 52
– Ruta ulica Stokrotki – zespół mieszkalno – usługowy
– unieważnienia przetargu
Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg na wykonanie projektów remontów balkonów w osiedlu „Skarpa” dla budynków przy ulicy Fantastycznej 8 i 13 – brak ofert.
– zatwierdzenia protokołu konieczności
– zmiany terminu zakończenia robót
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie aneksu do umów z firmą MATERN – BUD na zakończenie dociepleń ścian szczytowych budynków:
– Biedronki 5, 7, 11 do 29.11.2008 r.
– Kaczeńcowa 6, 8, Tatarakowa 6 – do 15.12.2008 r. tj. o czas występowania ciągłych opadów deszczu w trakcie realizacji.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru 1 członka z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia w związku z przepisaniem mieszkania przy ulicy Szmaragdowej na córkę wspólnie zamieszkałą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.
– wyraził zgodę spadkobiercy na przesunięcie terminu, który upłynął 30.09.2008 r. na załatwienie formalności związanych z uzyskaniem spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego przy ulicy Stokrotki – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe przyszłego członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni dokonał otwarcia 6 ofert, które wpłynęły w oznaczonym terminie na zbadanie sprawozdania finansowego SM „Czuby” za 2008 r.
PROTOKÓŁ
sporządzony w dniu 28.10.2008r. dotyczący wyboru Biegłego Rewidenta do zbadania sprawozdania finansowego za 2008r w Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie.
Komisja w składzie; | |
1. Prezes Zarządu | – Ryszard Burski |
2. Z-ca Prezesa d/spraw ekspl. | – Anna Urbanek |
3. Z-ca Prezesa d/spraw finans.Gł. Księg. | – Adam Ziółek |
4. Specjalista d/s samorządowych | – Anna Korzonek |
przeanalizowała 6 ofert, które wpłynęły do Spółdzielni w zakreślonym terminie związku z ogłoszeniem w prasie.
W tym miejscu w protokole umieszczono – Zestawienie ofert na badanie bilansu za 2008 r. w Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni