Protokół Nr 42/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 28
.10.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 2 członkom w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.

– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty z tytułu rozliczenia zużycia energii cieplnej 1 osobie, która sprzedała mieszkania w zasobach SM „Czuby” i zwróciła się z prośbą o zwrot nadpłaty, (akt notarialny zawiera stosowny zapis).

zatwierdzenia planu gospodarczego na 2009 r. osiedla „Niska Skarpa”

Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan gospodarczy na 2009 r. dla osiedla „Niska Skarpa” – sporządzony dla nieruchomości: Gościnna 60 – 76, Przytulna 8 – 30 oraz dla budynków w nieruchomościach wyodrębnionych, których właściciele są członkami Spółdzielni.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził:
– protokół z przetargu na świadczenie usług pogotowia technicznego w instalacjach wodociągowo – kanalizacyjnych, sieciach wodociągowych strefy hydroforowej i instalacjach elektrycznych w zasobach spółdzielni,
– wyraził zgodę na wybór oferty wskazanej przez komisję przetargową – podpisanie umowy na świadczenie usług przez firmę TOKA s.c. w Lublinie.

aneksowania umowy zawartej z MARTEN – Bud Bis.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na anektowanie umowy z dnia 18.03.2008 r. zawartej z MARTEN – BUD Bis na wykonanie remontu balkonów w osiedlu „Skarpa” – przesunięcie terminu zakończenia robót

zmian zapisu § 4 regulaminu rozliczania zużycia wody

Zarząd Spółdzielni postanowił rozważyć propozycję i przekazać do konsultacji Rad Osiedli zmianę zapisów § 4 Regulaminu rozliczania zużycia wody wodociągowej w budynkach i lokalach Spółdzielni oraz użytkowania indywidualnych wodomierzy i ustalania opłat za wodę w SM „Czuby” – zaliczki na wodę ustalane są co rok na podstawie wskazań wodomierzy z ostatnich czterech okresów rozliczeniowych.
Aktualnie obowiązująca zasada nie sprawdza się.

zatwierdzenia cennika za usługi wykonywane na rzecz lokatorów przez konserwatorów

Zarząd Spółdzielni zatwierdził poniżej przedstawiony cennik za usługi wykonywane na rzecz lokatorów przez konserwatorów:

Cennik za usługi wykonywane na rzecz lokatorów przez konserwatorów zatrudnionych w SM Czuby w Lublinie.
Do kalkulacji przyjęto średnią stawkę rob-godz. – 19,00 zł + Vat

USŁUGI ELEKTRYCZNE

1.

wymiana wkładki topikowej

– 8,00 zł

/ szt + Vat

2.

wymiana zabezpieczenia zalicznikowego

– 57,00 zł

/ szt + Vat

3.

wymiana główki bezpiecznikowej

– 8,00 zł

/ szt + Vat

4.

wymiana osprzętu podtynkowego

– 8,00 zł

/ szt + Vat

5.

wymiana osprzętu nadtynkowego

– 14,00 zł

/ szt + Vat

6.

wymiana puszek podtynkowych

– 14,00 zł

/ szt + Vat

7.

usunięcie zwarcia w obwodzie elekt.

– 24,00 zł

/ obwód + Vat

8.

wymiana opraw oświetleniowych

– 12,00 zł

/ szt + Vat

USŁUGI HYDRAULICZNE

1.

wymiana baterii wannowej

– 31,00 zł

/ szt + Vat

2.

wymiana baterii zlewozmywakowej i umywalkowej

– 21,00 zł

/ szt + Vat

3.

wymiana baterii natryskowej ściennej

– 25,00 zł

/ szt + Vat

4.

wymiana syfonu zlewozmywakowego

– 12,00 zł

/ szt + Vat

5.

wymiana syfonu umywalkowego

– 12,00 zł

/ szt + Vat

6.

wymiana syfonu wannowego

– 45,00 zł

/ szt + Vat

7.

wymiana dolnopłuka

– 48,00 zł

/ szt + Vat

8.

wymiana kompaktu

– 136,00 zł

/ szt + Vat

9.

wymiana miski ustępowej

– 41,00 zł

/ szt + Vat

10.

wymiana wanny wolnostojącej

– 89,00 zł

/ szt + Vat

11.

wymiana zlewozmywaka

– 32,00 zł

/ szt + Vat

12.

wymiana umywalki

– 53,00 zł

/ szt + Vat

13.

wymiana zaworu odcinającego do płuczki

– 15,00 zł

/ szt + Vat

14.

wymiana zaworu pływakowego

– 5,00 zł

/ szt + Vat

15.

wymiana lejka

– 9,00 zł

/ szt + Vat

16.

wymiana wężyka

– 9,00 zł

/ szt + Vat

17.

wymiana rury spłuczkowej z PCV

– 12,00 zł

/ m + Vat

18.

udrożnienie umywalki

– 5,00 zł

/ szt + Vat

19.

udrożnienie wanny

– 5,00 zł

/ szt +Vat

20.

udrożnienie zlewozmywaka

– 5,00 zł

/ szt +Vat

21.

wymiana zaworu przelotowego

– 9,00 zł

/ szt +Vat

22.

wymiana głowicy (zaworu baterii)

-7,00 zł

/ szt +Vat

23.

wymiana uszczelki

– 8,00 zł

/ szt +Vat

24.

wymiana wylewki, pokrętła

– 7,00 zł

/ szt + Vat

USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE

1.

szklenie szkłem płaskim

– 27,00 zł

/ m2 + Vat

2.

szklenie szkłem ornamentowym

– 37,00 zł

/ m2 + Vat

3.

szklenie szkłem zbrojonym

– 37,00 zł

/ m2 + Vat

4.

wymiana zamków

– 17,00 zł

/ szt + Vat

5.

wymiana wkładki bębenkowej

– 5,00 zł

/ szt + Vat

6.

pasowanie drzwi balkonowych

– 36,00 zł

/ szt + Vat

7.

pasowanie drzwi wewnętrznych

– 17,00 zł

/ szt + Vat

8.

pasowanie stolarki okiennej

– 20,00 zł

/ szt + Vat

9.

naprawa skobli w drzwiach w piwnicach

– 10,00 zł

/ szt + Vat

10.

odgrzybianie ścian

– 3,00 zł

/ m2 + Vat

11.

wymiana klamki z szyldami

– 6,00 zł

/ szt + Vat

zlecenia opracowania koncepcji na zespół garażowy w osiedlu „Skarpa”.

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zlecenia opracowania koncepcji na zespół parkingowo – garażowy w osiedlu „Skarpa” przy ulicy Filaretów 52 na działce 24/7 w trybie „zapytania o cenę”- zgodnie z § 45 Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane, inwestycyjne i remontowe oraz usługi finansowane ze środków spółdzielczych.

planu inwestycyjnego na 2009 r.

Zarząd Spółdzielni zatwierdził projekt planu inwestycyjnego na 2009 r. – zawierający cztery zadania inwestycyjne:
– Ruta ulica Dziewanny 14,
– Łęgi ulica Wiklinowa 1
– Skarpa ulica Filaretów 52
– Ruta ulica Stokrotki – zespół mieszkalno – usługowy

unieważnienia przetargu

Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg na wykonanie projektów remontów balkonów w osiedlu „Skarpa” dla budynków przy ulicy Fantastycznej 8 i 13 – brak ofert.

zatwierdzenia protokołu konieczności

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół robót dodatkowych na budynkach Tymiankowa 54, 56, 58, Biedronki 5, 7, 9, 11, Kaczeńcowa 6, 8, Tatarakowa 6 polegających na podmurowaniu ogniomurów i dodatkowym uszczelnieniu z dachem, a w dylatacjach wykonanie profili dylatacyjnych i nowych rur spustowych

zmiany terminu zakończenia robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie aneksu do umów z firmą MATERN – BUD na zakończenie dociepleń ścian szczytowych budynków:
– Biedronki 5, 7, 11 do 29.11.2008 r.
– Kaczeńcowa 6, 8, Tatarakowa 6 – do 15.12.2008 r. tj. o czas występowania ciągłych opadów deszczu w trakcie realizacji.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru 1 członka z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia w związku z przepisaniem mieszkania przy ulicy Szmaragdowej na córkę wspólnie zamieszkałą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

– wyraził zgodę spadkobiercy na przesunięcie terminu, który upłynął 30.09.2008 r. na załatwienie formalności związanych z uzyskaniem spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego przy ulicy Stokrotki – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe przyszłego członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni dokonał otwarcia 6 ofert, które wpłynęły w oznaczonym terminie na zbadanie sprawozdania finansowego SM „Czuby” za 2008 r.

PROTOKÓŁ

sporządzony w dniu 28.10.2008r. dotyczący wyboru Biegłego Rewidenta do zbadania sprawozdania finansowego za 2008r w Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie.

Komisja w składzie;
1. Prezes Zarządu – Ryszard Burski
2. Z-ca Prezesa d/spraw ekspl. – Anna Urbanek
3. Z-ca Prezesa d/spraw finans.Gł. Księg. – Adam Ziółek
4. Specjalista d/s samorządowych – Anna Korzonek

przeanalizowała 6 ofert, które wpłynęły do Spółdzielni w zakreślonym terminie związku z ogłoszeniem w prasie.
W tym miejscu w protokole umieszczono – Zestawienie ofert na badanie bilansu za 2008 r. w Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:35, 13 maja 2016

Kategorie: 2008