Protokół Nr 26 /2009 
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego w dniu 02.07.2009 r.  

Obecni:  Prezes Zarządu                                          – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych     – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy      – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego  – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji             – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności                                  – Marta Rusinowicz
4. Kierownik  działu członkowsko-  mieszkaniowego                            – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. organizacyjnych i pracowniczych                    – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych                   – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy  prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też  kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na  spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi  w terminie do  31.08.2009 r.
– 1 członkowi   w terminie  do 30.09.2009 r.
– 2 członkom   w terminie do  30.06.2010 r.
– 1 członkom nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty i polecił wezwać do podpisania ugody na spłatę zadłużenia .

– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych , zgodnie z załączonym  wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 3 członkom    w wysokości      100%
– 4 członkom   w wysokości       75%
– 3 członkom    w wysokości      50%
– 4 członkom   w wysokości       40%

–  zwolnienia z opłat za lokal przy ulicy fantastycznej 6

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwolnienie z opłat za lokal przy ulicy Fantastycznej w osiedlu Skarpa  za okres trwania remontu lokalu  – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu

– umowy najmu lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zaproponowane we wniosku warunki najmu lokalu  przy ulicy Fantastycznej   w osiedlu Skarpa :
– rozłożenie kaucji na 3  raty
– zmianę zapisu § 14 umowy :
1. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
2. Rozwiązanie umowy może być dokonane przez każdą ze stron za uprzednim dwumiesięcznym wypowiedzeniem ,z tym ,że strony wynajmującego nie wcześniej niż 31 lipca 2012 r. z zastrzeżeniem treści 10 umowy.  W tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :

– przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni  wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu  w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie dokumentacji docieplenia budynków w osiedlu Poręba. Zatwierdził wykaz firm do których zostanie wysłane zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

– zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na sprzedaż blachy trapezowej, oraz na sprzedaż blachy trapezowej pochodzącej z demontażu ścian osłonowych, szczytowych budynku przy ulicy Dragonów 14 w osiedlu Błonie.

– zlecenie likwidacji awarii

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na  zlecenie w trybie „ zamówienia z wolnej ręki”

Zgodnie z § 46 pkt 2 regulaminu:

1. Firmie GAZ – SERWIS  zamówienia dotyczącego   likwidacji awarii przy ulicy Fantastycznej 15 – zgodnie z protokołem konieczności.
2. Firmie GAZ – SERWIS  zamówienia dotyczącego   likwidacji awarii przy ulicy Fantastycznej 5 – zgodnie z protokołem konieczności.

– wyrażenie zgody na zastosowanie „zamówienia z wolnej ręki”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zastosowania „zamówienia z wolnej ręki”

1. Na wykonanie instalacji odgromowej w budynku przy ulicy Romantycznej 6 w osiedlu karpa. – zgodnie z § 46 pkt 6 regulaminu , zlecenie firmie GAMA – SYSTEM  na wykonanie i zmontowanie instalacji odgromowej w  budynku.
2. Na zawarcie umowy z Zakładem Usługowo –  Handlowym EKSAM  na wykonanie remontu schodów przy ulicy Romantycznej 6 , Przytulnej 4, Romantycznej 10 , Fantastycznej 13.

– przebudowy pawilony handlowo – usługowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozbudowę pawilonu handlowo – usługowego przy ulicy Jutrzenki 5 zgodnie z załączoną opinią działu eksploatacyjno – technicznego.

– naprawy wentylacji

 Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie  w trybie awarii firmie Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. naprawę instalacji wentylacyjnej w mieszkaniu przy ulicy Tymiankowej 52 oraz zlecenie firmie ORION Zakład Usług Wysokościowych – naprawę uszkodzonej przez petardę elewacji budynku.

Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach   członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę  w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad.5 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych :

– z dniem 01.07.2009 r. do 30.08.2009 r. przyjął do pracy w wymiarze ½ etatu pracownika  w charakterze dozorcy mienia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 15.07.2009 r. powrócił do pracy po urlopie wychowawczym pracownik zatrudniony w charakterze gospodarza  rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane  osobowe pracownika .

– rozwiązał umowę o prace z niżej wymienionymi pracownikami:
1. Z  gospodarzem rejonu mieszkalnego w osiedlu Łęgi z  dniem 30.06.2009 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
2. Z  gospodarzem rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta z dniem 14.07.2009 r.  – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
3. Z instruktorem ds. społeczno – wychowawczych w klubie osiedla  Skarpa z dniem 30.06.2009 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

–  z dniem 01.07.2009 .  przedłużył umowę o pracę :
1. Z pracownikiem zatrudnionym w Administracji Łęgi  na czas nieokreślony  z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy W tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

2.Z pracownikiem zatrudnionym w klubie „Między Nami”  z dniem 01.07.2009 r. do czasu porodu z  zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy. W  tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

3. Z pracownikiem zatrudnionym w klubie „Między Nami” z dniem 01.07.2009 r. do 30.06.20-011 z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono

Sporz.                                                                                                   Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:08, 12 maja 2016

Kategorie: 2009