Protokół Nr 32/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 11.08.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przesunięcie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 50%
– wprowadzenia aneksu do zasad rachunkowości Zakładowego Planu Kont
Zarząd Spółdzielni podpisał aneks nr 3/2009 do zasad (polityki) rachunkowości Zakładowego Planu Kont Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie (obowiązuje os stycznia 2007 r.)
– zapłatę za część wykonanych prac
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zapłatę częściową za ilość balkonów wyremontowanych w 100% – potwierdzonych protokółami odbioru, dwóm wykonawcom z osiedla „Skarpa”. Zła pogoda uniemożliwiła wykonywanie prac na rusztowaniach co zostało potwierdzone stosownymi wpisami w dziennikach budowy.
– zaliczenia wpłaty w dwóch ratach
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na uznanie korzystniejszej formy spłaty kredytu i odsetek ciążącego na mieszkaniu przy ulicy Watykańskiej – jako spłatę dwóch rat – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
- W trybie „zapytania o cenę” w dniu 27.08.2009 r. na prace związane z remontem tarasu nad garażami w budynku przy ulicy Watykańskiej 8. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- W trybie „zapytania o cenę” na prace związane z remontem elewacji pawilonu handlowego przy ulicy Dziewanny 3 w Osiedlu „Ruta”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- W trybie „zapytania o cenę” na wykonanie zatok parkingowych z płyt ekologicznych przy łączniku ulic Dziewanny i Rucianej w osiedlu „Ruta”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- W trybie „zamówienia z wolnej reki” na przeprowadzenie przetargu na wykonanie przebudowy instalacji wodociągowych w budynkach w osiedlu „Skarpa” (zgodnie z § 46 regulaminu). Wyraził zgodę na zawarcie umowy z firmą Inwestprojekt – Dźwig Sp. z o.o. oraz zgodę na zlecenie firmie Elektrołuk – Usługowy Zakład Instalatorstwa i Pomiarów elektrycznych wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilania zestawów hydroforowych.
– umowy na dzierżawę terenu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy dzierżawy terenu pod reklamę ze stawka 200 zł netto dla firmy – w tym miejscu w protokole umieszczono nazwę dzierżawcy.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– wycofał skierowane do Rady Nadzorczej wnioski o wykluczenie z rejestru spółdzielni 5 członków, którzy spłacili zadłużenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– wystąpił do Miejskiego Urzędu Pracy o zorganizowanie stażu w dziale księgowości na okres 3 miesięcy ze środków Miejskiego Urzędu Pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe stażystki.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni