Protokół Nr 42/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 20.10.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– skierowania wniosków do komornika
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie wniosków do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec 10 dłużników wymienionych w załączniku, wobec których podejmowane przez Spółdzielnię działania okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 4 członkom w wysokości 70%
– 4 członkom w wysokości 40%
– 3 członkom w wysokości 30%
oraz z tytułu nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 100%
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wymianę wykładziny w holu budynku administracyjnego przy ulicy Dragonów 2 w osiedlu „Błonie” – unieważnił przetarg. Polecił wykonać remont podłogi – ułożyć terakotę przez pracowników administracji.
– podniesienie opaski
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie dodatkowych robót w osiedlu „Widok” przy budynku Bursztynowa 31 nie ujętych w kosztorysie przetargowym zgodnie z protokołem konieczności (zapadnięcie opaski po ostatnich opadach deszczu).
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– wyraził wstępną zgodę na wzajemną zamianę mieszkania członkowi spółdzielni z z osobą zam. przy ulicy Samsonowicza – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i osoby zamieniającej mieszkanie.
– wycofał wniosek skierowany do Rady Nadzorczej o wykluczeniu ze spółdzielni 1 członka w związku ze spłatą przez w/w zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka
– wyraził zgodę na przesunięcie do 18.11.2009 r. terminu wpłaty II i III raty na mieszkanie w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął w sprawach pracowniczych poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– wyraził zgodę pracownikowi na zawieszenie na okres trzech miesięcy spłaty pożyczki remontowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni