z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 27.10.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze .
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 01.05..2010 r.
– 2 członkom w terminie do 31.10.2010 r.
– skierowania pozwów o zapłatę należności
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie pozwów o zapłatę należności czynszowych przeciwko 18 dłużnikom wymienionym w załączniku, wobec których podejmowane przez Spółdzielnię działania okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.
– zawieszenie postępowania egzekucyjnego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawieszenie postępowania egzekucyjnego prowadzonego przeciwko członkowi spółdzielni pod warunkiem wpłaty 3 000 zł w terminie do 30.11.2009 r. i spłaty pozostałej kwoty w miesięcznych ratach po 500 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– wykonania zabudowy szaf wnękowych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę zlecenie w trybie przetargu z wolnej ręki wykonania i montażu zabudowy szaf wnękowych o drzwiach przesuwanych w pomieszczeniach Administracji osiedla „Widok”
– zwiększenia zakresu prac brukarskich
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwiększenie zakresu robót brukarskich zgodnie z protokołem konieczności przy ulicy Bursztynowa 32 w osiedlu „Widok” (wymianę nawierzchni z treliki na nawierzchnię z kostki betonowej z jednoczesna korektą spadków i regulacją studni).
– plan inwestycyjny na 2010 r.
Zarząd Spółdzielni wstępnie zatwierdził plan inwestycyjny na 2010 r. zgodnie z Załącznikiem – w tym miejscu w protokole umieszczono załącznik do uchwały Rady Nadzorczej, który zostanie przedłożony do uchwalenia na najbliższym posiedzeniu tj. w dniu 10.11.2009 r.
– ustalenie kosztów Zarządzania na 2010 r.
W tym miejscu w protokole umieszczono:
1. Projekt Plan kosztów zarządzania na 2010 który zostanie przedłożony do uchwalenia przez Radę Nadzorczą.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 6 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– przedłużył termin płatności rat na mieszkanie w budynku przy ulicy Dziewanny 14 2 członkom – do 15.12.2009 r. i do 31.12.2009 r.
– przedłużył terminu najmu lokalu przy ulicy na czas nieokreślony – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– zatwierdził wynik przetargu z dnia 26.10.2009 r. na ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokali mieszkalnych:
1. Radości 14/14 – 1 oferta zaoferowała cenę wywoławczą 190 892 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta
2. Bursztynowa 14/31 – wpłynęło 12 ofert, najwyższa cena 220 100 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął w sprawach pracowniczych poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– z dniem 01.11.2009 r. przyjął do pracy na czas nieokreślony na stanowisko specjalisty ds. technicznych w osiedlu Widok w wymiarze 1 etatu nowego pracownika – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 31.10.2009 r. rozwiązuje umowę o prace z pracownikiem w związku z upływem czasu na jaki została zawarta umowa o pracę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni