z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 01.12.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 31.12.2010 r. – z tytułu bieżących rat normatywu
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 75%
– 4 członkom w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 3 członkom w wysokości 30%
oraz z tytułu nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 5 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%
– rozliczenie wkładu mieszkaniowego
Zarząd Spółdzielni zaakceptował rozliczenie wkładu mieszkaniowego za mieszkanie przy ulicy Sympatycznej 14/19 przekazane do dyspozycji spółdzielni – 136 058,00 zł.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu w trybie zapytania o cenę:
1. Na wymianę wykładziny podłogowej w budynku Administracji Osiedla Błonie, wyraził zgodę na podpisanie umowy o wykonanie w/w pracy przez wybranego przez komisję przetargową wykonawcę.
2. Na wykonanie zieleni przy budynku Dziewanny 14
– zakupu mebli i sprzętu komputerowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup mebli i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla potrzeb biura Administracji Osiedla „Poręba” i obciążenia tym zakupem kosztów utrzymania mienia spółdzielni.
– rozwiązania umowy dzierżawy terenu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozwiązanie umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Jutrzenki za porozumieniem stron z dniem 30.11.2009 r. oraz na rozłożenie na raty zadłużenia z tytułu dzierżawy.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 7 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
– wyraził zgodę na przesunięcie terminu wpłaty kolejne raty na mieszkanie realizowane za środki własne w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – 1 członkowi w terminie do 31.01.2010 r.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– z dniem 1.12.2010 r. podwyższył płacę zasadniczą pracownikowi w związku z przejęciem obowiązku obsługi posiedzeń Rady Osiedla – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni