z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 22.12.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2010 r.
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 7 członkom w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%
oraz
– 2 członkom w wysokości 70% od nieterminowej wpłaty normatywu
– 1 członkowi w wysokości 100% od nieterminowej wpłaty części V raty na mieszkanie przy ulicy Dziewanny.
– rozliczenia wkładu mieszkaniowego
Zarząd Spółdzielni zatwierdził propozycję rozliczenia wkładu mieszkaniowego ze spadkobiercami:
„spadkobiercom zmarłego małżonka przysługuje roszczenie o zapłatę określonej sumy tytułem spłaty za wkład mieszkaniowy wyłącznie od małżonka, któremu przypadło prawo do lokalu”
– ujęcia w planie na 2010 r. montażu domofonów
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę ujęcie dodatkowo w planie gospodarczym na 2010 r. osiedla Skarpa, montażu domofonów w nieruchomości ES 018 jako realizacja uchwały nr 66/2009 Rady Osiedla Skarpa z dnia 17.12.2009 r.
– zmiany terminu wpłaty kolejnej raty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę. na przesunięcie do dnia 25.01.2010 r. terminu wpłaty ostatniej raty na mieszkanie w budynku przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zlecenia w trybie zamówienia z wolnej ręki
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie zamówienia z wolnej reki:
1. W osiedlu Skarpa montaż kompletnej instalacji domofonowej w budynkach przy ulicy Przedwiośnie 7 i Radości 14 firmie PHU VENTA (zgodnie pkt 2 § 46 regulaminu).
2. W osiedlu Skarpa wykonanie projektu remontu i docieplenia prześwitu w budynku przy ulicy Romantycznej 15.
3. W osiedlu Skarpa wykonania montażu 3 sztuk drzwi (drzwi wejściowych do biura administracji, na korytarz do części socjalnej, kuchni, wejście z korytarza głównego) fabryce Okien SPECTRUM.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczano dane osobowe członka
– Zatwierdził wyniki przetargu z dnia 21.12.2009 r. na ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokalu mieszkalnego przy ulicy Sympatycznej 14/19. Cena wylicytowana 161 500 zł.
– wyraził zgodę członkowi na wystąpienie z rejestru z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia w związku z przepisaniem mieszkania na syna wspólnie zamieszkałego. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– zawarł umowę – zlecenie na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru robót drogowych realizowanych w ramach inwestycji Spółdzielni w okresie od 01.01.2010 r. do 30.06.2010 r.- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– podjął uchwałę następującej treści:
Uchwały Nr 12/09
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
Z dnia 22.12.2009 r.
W sprawie: zatwierdzenia wykazu cen odzieży roboczej stanowiącej podstawę do wyliczenia ekwiwalentu oraz zatwierdzenia załączników Nr 1 i Nr 2 INSTRUKCJI BHP NR 1/99 z dnia 1 lipca 1999 r. Prezesa Zarządu dot. ekwiwalentu pieniężnego za i naprawę odzieży roboczej
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie postanawia co następuje:
§ 1
Zatwierdza do stosowania ceny odzieży ochronnej zawarte w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2
Zatwierdza do stosowania stawki ekwiwalentu pieniężnego na pranie i naprawę odzieży roboczej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej uchwały.
Ceny zawarte w w/w wykazie stanowią podstawę do wyliczenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego pracownikom SM „Czuby” za I półrocze 2010 r.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą od 01.01.2010 r.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni