Protokół Nr 25/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 22.06.2010 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.


Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.


Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 30.09.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.10.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 30.11.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2011 r. oraz
– 1 członkowie w terminie do 30.04.2011 r. z tytułu bieżących rat normatywu.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r. z tytułu kosztów sądowych i zasądzonych odsetek

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 70%

odstąpienia od naliczenia odsetek za nieterminowe wpłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek naliczonych w kwocie do 25 zł od nieterminowych wpłat bieżących rat normatywu
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 100% (pozostałej części do spłaty z tytułu nieterminowej dopłaty do zaliczki na wkład budowlany)

umorzenia postępowania egzekucyjnego

Zarząd Spółdzielni wniosek dot. umorzenia postępowania egzekucyjnego przeciwko dłużnikowi zam. w osiedlu Ruta rozpatrzy po zapoznaniu się z opinią, że w przypadku zawieszenia postępowania egzekucyjnego komornik w dalszym ciągu prowadzi egzekucję wobec dłużnika a pozyskane w jej toku środki przekazywane są do depozytu s sądowego
– w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty w kwocie 119,18, – występującej na koncie opłat eksploatacyjnych byłego członka (zgodnie z zapisem w akcie notarialnym)- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

wykonania ekspertyzy technicznej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie Politechnice Lubelskiej wykonanie ekspertyzy technicznej polegającej na:

  1. Określeniu przyczyny powstania rys oraz odpadania tynku z elewacji budynków zlokalizowanych przy ulicy Bursztynowej 19, 21, 23, 25
  2. Określeniu sposobu zabezpieczeń oraz naprawy elewacji.

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargów:

  1. na prace remontowe w osiedlu Ruta:
    – docieplenie części stropodachu w budynku Stokrotki 3 – unieważniony, nowy przetarg,
    – remont balkono – tarasów i uszczelnienie gazonów Różana 12 – po dokonaniu korekty planu,
    – remont balkonów w całym osiedlu – po dokonaniu korekty planu,
    – remont pasa elewacji przy ulicy Jutrzenki 10 – po dokonaniu korekty planu.
  2. na wykonanie montażu zestawów hydroforowych i przebudowę instalacji wodociągowych w budynkach osiedla Skarpa przy ulicy Fantastycznej 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, oraz wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac z oferentem wskazanym przez komisję przetargową – Inwestprojekt – Dźwig Sp. z o.o.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na koszenie trawników w osiedlu Błonie. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– Zarząd uzależnił podjęcie decyzji o członkostwie i przyznaniu tytułu prawnego do lokalu przy ulicy Szmaragdowej od dostarczenia działu spadku po zmarłym członku – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osoby ubiegającej się o przyjęcie.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– przedłużył na czas określony od 22.06.2010 r. do 31.12.2010 r. umowę o pracę z pracownikiem gospodarzem rejonu mieszkalnego w osiedlu Skarpa w wymiarze 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 1.07.2010 r. zmienił pracownikowi zatrudnionemu w dziale finansowo – księgowym wymiar czasu pracy z 3/4 etatu na 1 etat – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przedłużył umowę o pracę na czas określony od z dniem 01.07.2010 r. do 31.08.2011 r. z pracownikiem zatrudnionym w charakterze dozorcy mienia w osiedlu Skarpa z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 1.06.2010 r. przeniósł pracownika zatrudnionego w kasie na stanowisko inspektora ds. finansowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 20:00, 11 maja 2016

Kategorie: 2010