z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 06.07.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 3 członkom w terminie do 31.07.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 31.08.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2011 r.
oraz
– 1 dzierżawcy w terminie do 30.09.2010 r.
– 1 najemcy lokalu w terminie do 31.12.2010 r.
– skierowania do egzekucji komorniczej niedoboru wkładu budowlanego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wstrzymanie skierowania do egzekucji komorniczej sprawy zapłaty niedoboru wkładu budowlanego po końcowym rozliczeniu mieszkania zajmowanego przez członka zamieszkałego przy ulicy Topazowej, który sprzedaje garaż w celu pozyskania środków na spłatę zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczenia odsetek za nieterminowe dopłaty do wkładu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek naliczonych za nieterminową dopłatę do wkładu po końcowym rozliczeniu w wysokości 70% mieszkania przy ulicy Topazowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– spisanie w koszty operacyjne osiedla
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na spisanie w koszty operacyjne osiedli kwot wskazanych w załączniku do wniosku, które nie zostały rozliczone po opuszczeniu lokali użytkowych i rozwiązaniu umowy o dzierżawę terenu.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zmiany zakresu robót
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę zakresu robót przy realizacji robót dociepleniowych w budynku przy ulicy Radości 3 w osiedlu Skarpa:
– montaż starych zdemontowanych rur spustowych zmienić na montaż nowych rur,
– izolacje pionowych szczelin dylatacyjnych kitem trwale plastycznym zmieni ć na izolację profitem dylatacyjnym.
– podpisanie aneksu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksu do umowy zmieniającego § 5 pkt 5.1 – podwykonawca robót dociepleniowych stropodachu będzie Korporacja Budowlano – Remontowa MARBUD.
– remontu podjazdu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podstawie § 46 ust.2 pkt 3 regulaminu na podpisanie aneksu do umowy nr 17/ER/10 w sprawie zwiększenia zakresu robót brukarskich o remont podjazdu do budynku przy ulicy Sasankowej 5 – w związku z dokonaną korektą planu finansowo – rzeczowego przez Radę Osiedla.
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie zapytania o cenę na zamontowanie nasad wentylacyjnych typu H w mieszkaniach osiedla „Błonie”, zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– jednomyślnie – 2 za podjął uchwałę nr 8 z dnia 30.06.2010 r. w sprawie:
ustalenia liczby członków przedstawicielstwa załogi oraz zatwierdzenia regulaminu wyborów – w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę wraz z regulaminem.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni