z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 03.08.2010 r.
Obecni:
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2011 r. z tytułu bieżących rat normatywu,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczenia odsetek za nieterminowe wpłaty normatywu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek naliczonych od nieterminowych wpłat bieżących rat normatywu:
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przedłużenia terminu wymiany okien
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przedłużenie terminu do dnia 15.09.2010 r. wykonania prac związanych z wymianą drzwi i okien do klatek schodowych w budynku przy ulicy Watykańskiej 6, 8, 10 oraz przy ulicy Jana Pawła II 9 w osiedlu „Ruta”.
– zatwierdzenie protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
- Na wymianę elementów odwodnienie połaci dachowej w osiedlu Widok oraz zawarcie umowy z wykonawcą wskazanym przez komisję.
- Na wymianę wodomierzy w osiedlu Widok oraz zawarcie umowy z wykonawcą wskazanym przez komisję.
– uzupełnienie oferty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na uzupełnienie dokumentów – oferty, złożonej na wymianę kanalizacji w osiedlu Widok i dostarczenie aktualnego zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej przez oferenta.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni