z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 16.11.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech- ekspl. Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2011 r.
– 3 członkom w terminie do 31.11.2011 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 50% z tytułu nieterminowych wpłat normatywu
– 3 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 30%
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenie protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z II przetargu przeprowadzonego w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie dokumentacji projektowej zatoki parkingowej ul. Rycerska i parkingu przy ulicy Dragonów w osiedlu Błonie.
– wynajęcie miejsca parkingowego i pomieszczenia piwnicznego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę najemcy lokalu użytkowego przy ulicy Dziewanny na wynajęcie miejsca parkingowego oraz pomieszczenia piwnicy przypisanych do lokalu użytkowego – ustalił stawkę ryczałtową za wynajem – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu, stawkę najmu.
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie nowych uproszczonych inwentaryzacji budynków przy ulicy Fantastycznej 11, 19, 21 po przeniesieniu pomieszczeń przynależnych w związku z realizacją przebudowy węzłów RCO i pomieszczeń na hydrofory budynkowe w oparciu o wniosek z dnia 20.04.2010 r.
– obsługi parkingów strzeżonych w osiedlu „Skarpa”
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podjęcie działań mających na celu wyłonienie w drodze przetargu – zgodnie z obowiązującym w SM regulaminem firmy do obsługi i prowadzenia parkingów strzeżonych w osiedlu Skarpa.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– z dniem 15.11.2010 r. przyznał 2 pracownikom administracji osiedla Ruta limit w wysokości 30 zł netto oraz powierzył do używania telefony komórkowe – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni