z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 21.12.2010 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech – eksp. – pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.0.2011 r.
– 2 członkom w terminie do 31.03.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2011 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2011 r.
– zawieszenia dochodzenia należności
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zawieszenia dochodzenia należności – nie kierowania sprawy do komornika, wobec członka zam. w osiedlu Poręba, któremu wyraził zgodę na spłatę zaległości bieżących w ratach w terminie do 31.05.2011 r. W/w regularnie na konto spółdzielni przekazuje 940 zł miesięcznie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 4 członkom w wysokości 40%
– 3 członkom w wysokości 30%
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot w kasie spółdzielni nadpłaty w kwocie 1 161,90 zł występującej na koncie opłat eksploatacyjnych członka zam. w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– opłat za dzierżawę terenu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zaniechane opłat za dzierżawę terenu kiosku typy „szczęki” – sprzedaż owoców i warzyw w osiedlu Łęgi za okres grudzień 2010 – marzec 2011r. – w tym miejscu protokole umieszczono dane dzierżawcy.
– zmiana najemcy lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego w osiedlu Skarpa. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany. (podstawa §1 pkt 4 lit. b regulaminu najmu lokali i dzierżawy terenu) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje.
– powierzył pracownikowi stanowisko st. referenta ds. człon – mieszk. w okresie od 1.01.2011 r. do 30.04.2011 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane
osobowe pracownika.
– przedłużył umowę o pracę w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r. z pracownikiem na 1/2 etatu z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 01.01.2011 r. powierzył pracownikowi stanowisko gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Widok – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– przedłużył z dniem 1.01.2011 r. umowę o prace na czas określony do 30.03.2011 r. z pracownikiem w wymiarze 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– powierzył w okresie od 1.01.2011 r. do 30.08.23011 r. pracownikowi stanowisko insp. ds. społ – wych. w Domu Kultury Błonie w wymiarze 1 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 1.01.2011 r. rozwiązał umowę o pracę z pracownikiem na zasadzie porozumienia stron. Z dniem 3.012011 r. zatrudnił w/w na czas nieokreślony na stanowisku insp .d/s fina – księg. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 1.01.2011r. przedłużył umowę o prace na czas określony do 31.12.2011 r. z pracownikiem na stanowisku administratora w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r. powierzył pracownikowi stanowisko kierownika administracji osiedla Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– jednomyślnie podjął uchwałę następującej treści:
Uchwała nr 21/2010
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 21.12.2010 r.
w sprawie: zmiany regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. – tekst jednolity z dnia 14.12.2010 r.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, w uzgodnieniu z działającymi w Spółdzielni związkami zawodowymi, uchwala co następuje:
§ 1
W regulaminie pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.2010 r.- tekst jednolity z dnia 14.12.2010 r. w § 18 dodaje się ust. 4 o następującym brzmieniu”
„4. W razie potrzeby, przyjęcia interesantów w czwartki odbywać się będą do godz. 17:00.”
§ 2
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania jej do wiadomości wszystkim pracownikom Spółdzielni.
Ad 6. Nie rozpatrywał spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni