Protokół Nr 49/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 29
.11.2011 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
5. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2011 r.
– 2 członkom w terminie do 29.02.2012 r.
– 3 członkom w terminie do 31.03.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2012 r. i zawieszenie postępowania komorniczego,
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2012 r.
– 2 członkom w terminie do 30.11.2011 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty i polecił skierować wniosek do sądu o wydanie nakazu zapłaty
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty i polecił skierować wniosek do komornika o wszczęcie egzekucji należności.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 20%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 100%
Oraz
– 1 członkowi w wysokości 70% z tytułu nieterminowej wpłaty normatywu,
– 1 członkowi w wysokości 50% od nieterminowo uregulowanej wpłaty na wkład budowlany zasądzonych nakazem zapłaty.

rozwiązanie rezerwy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozwiązanie rezerwy na kwotę 5 640,84 zł zawiązana na lokal użytkowy przy ulicy Radości 11 w osiedlu Skarpa. Firma uległa likwidacji a syndyk nie widzi szans na odzyskanie przez spółdzielnię swoich wierzytelności – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe firmy wynajmującej lokal.

przeksięgowanie kwot z naliczeń

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeksięgowanie kwot z naliczeń pozostałych po rozliczeniu i przekazaniu do spółdzielni lokali użytkowych na osiedla w wysokości:
1. Ruta – w koszty 7,95 zł
2. Łęgi – w koszty 3,70 zł
3. Błonie – w przychody 109,66 zł

zatwierdzenie nowych stawek na podatek

Zarząd Spółdzielni w związku z uchwałą nr 253/XV /2011 Rady Miasta Lublin określającą roczne stawki podatku od nieruchomości na 2012 r., zatwierdził dla 125 nieruchomości (według załączonych wykazów dla poszczególnych osiedli) nowe stawki na podatek od nieruchomości od 1.01.2012 r.

zwrotu kosztów

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłacenie kwoty 20 076,60 zł najemcy lokalu przy ulicy Radości 11 z tytułu zwrotu kosztów wykończenia lokalu nr przy Dziewanny w osiedlu Ruta. Powyższa kwota zostanie doliczona do wkładu budowlanego ustalonego w końcowym rozliczeniu kosztów budowy- w tym miejscu w protokole umieszczono dane najemcy lokalu.

zawarcia umowy na najem

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy najmu pomieszczenia gospodarczego przy ulicy Romantycznej 12 z przeznaczeniem na magazynowanie drobnych przedmiotów – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zlecenie wykonania robót

Zarząd Spółdzielni na podstawie § 46 pkt 2 ppkt 2 regulaminu wyraził zgodę na zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki”:

a) firmie „Inwestprojekt – Dzwig Sp. z o. o. remontu kabin dźwigowych w budynkach przy ulicy Radości 9, 11, Romantyczna 15 w osiedlu Skarpa,

b) firmie Trade Projekt wykonanie przycinki drzew , likwidacji posuszu i połamanych gałęzi drzew na osiedlu Skarpa,
c) firmie ELPIKO wykonanie badań instalacji elektrycznej w budynkach osiedla „Błonie”.

uzupełnienie oferty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgoda na wystąpienie do firmy MARTOM o uzupełnienie oferty na wykonanie oświetlenia klatek schodowych w budynkach przy ulicy Radości 9, 11, Romantycznej 15, Sympatycznej 1, 3 oraz w wejściach do klatek budynku przy ulicy Radości 1, 3, 5 Romantycznej 17 i 19 w osiedlu Skarpa tj. dostarczenie aktualnego zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– podjął jednomyślnie uchwały następującej treści:

Uchwała nr 15/2011
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 29.11.2011 r.

w sprawie: wyznaczenia dodatkowych dni wolnych od pracy z tytuły 5 – dniowego tygodnia pracy w 2012 r., okresów rozliczeniowych w 2012 r. oraz limitów godzin nadliczbowych w 2012 r.

Zarząd SM „Czuby” w Lublinie w uzgodnieniu ze związkami zawodowymi działającymi w Spółdzielni działając na podstawie § 16 ust. 1, 2, 3, 9 oraz § 27 ust. 11 regulaminu pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. z późniejszymi zmianami, uchwala co następuje:

§ 1

Dla pracowników Spółdzielni dniami wolnymi od pracy z tytułu 5-dniowego tygodnia pracy w 2012 r. będą:

styczeń

7, 14, 21, 28

luty

4, 11, 18, 25

marzec

3, 10, 17, 24, 31

kwiecień

7, 14, 21, 28

maj

5, 12, 19, 26

czerwiec

2, 9, 16, 23, 30

lipiec

7, 14, 21, 28

sierpień

4, 11, 18, 25

wrzesień

1, 8, 15, 22, 29

październik

6, 13, 20, 27

listopad

3, 10, 17, 24

grudzień

1, 8, 22, 24, 29

§ 2

Ustala się następujące trzymiesięczne okresy rozliczeniowe dla:

a) wszystkich pracowników Spółdzielni oprócz dozorców mienia:

  1. 01.01. – 31.03.2012 r.
  2. 01.04. – 30.06.2012 r.
  3. 01.07. – 30.09.2012 r.
  4. 01.10. – 31.12.2012 r.

b) dozorców mienia:

  1. 14.03. – 09.06.2012 r.
  2. 10.06. – 02.09.2012 r.
  3. 03.09. – 26.11.2012 r.
  4. 27.11. – 21.02.2013 r.

§ 3

  1. Limity godzin nadliczbowych w poszczególnych okresach rozliczeniowych wymienionych w § 2 ust. 1 pkt a wynosić będą:
    a) okres 1 – 104 godziny pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy,
    b) okres 2 – 104 godziny pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy,
    c) okres 3 – 105 godzin pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy,
    d) okres 4 – 105 godzin pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy.
  2. Limit godzin nadliczbowych dla dozorców mienia w poszczególnych okresach rozliczeniowych wymienionych w § 2 ust. 2 pkt b wynosić będzie po 96 godzin pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania jej do wiadomości wszystkich pracowników Spółdzielni z mocą obowiązującą od 01.01.2012 r.

Uchwała nr 16/2011
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 29 listopada 2011 r.

w sprawie: odwołania Kierownikowi Działu Techniczno-Eksploatacyjnego Pani Bożenie Zielińskiej pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością gospodarczą Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, działając na podstawie art. 55 § 1 ustawy Prawo spółdzielcze i § 95 Statutu Spółdzielni, w związku z wyborem Pani Bożeny Zielińskiej z dniem 29 listopada 2011 r. na członka Zarządu Spółdzielni:

§ 1

Odwołuje pełnomocnictwo udzielone Kierownikowi Działu Techniczno-Eksploatacyjnego Pani Bożenie Zielińskiej do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością gospodarczą Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

– zawarł umowę zlecenie z nowym pracownikiem i powierzył do wykonania czynności polegające na otwieraniu i zamykaniu drzwi wejściowych do siedziby spółdzielni oraz uruchamianie systemu alarmowego zabezpieczającego siedzibę Spółdzielni w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.01.2011 r. przyjął do pracy nowego pracownika na trzy miesięczny okres próbny , w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Błonie w wymiarze 1 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przyznał 8 niżej wymienionym pracownikom ryczałty na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych w 2012 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 17:11, 11 maja 2016

Kategorie: 2011