Protokół Nr 38/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 27.09.2012 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko- mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.:
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 15.10.2012 r.
– 5 członkom w terminie do 30.09.2013 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużeniem spłaty zadłużenia
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 30% z tytułu normatywu
– 3 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 100%
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– uaktualnienia cen
Zarząd Spółdzielni zatwierdził nowy cennik typowych usług w zakresie robót elektrycznych, hydraulicznych, ogólnobudowlanych świadczonych przez konserwatorów administracji obowiązujących od 01.10.2012 r.
Cennik
za usługi wykonywane na rzecz lokatorów przez konserwatorów
zatrudnionych w S.M. Czuby w Lublinie.
Podane ceny usług nie zawieraj ą kosztów materiałów oraz podatku VAT. W przypadku wystąpienia usługi nietypowej, nie wyszczególnionej w cenniku, każdorazowo będzie ona wyceniana na podstawie obowiązującej roboczogodziny tj. 25,00 zł +VAT (dotychczas 19,00 zł. + VAT).
USŁUGI ELEKTRYCZNE |
CENA |
||
1 |
wymiana wkładki topikowej |
8.00 |
|
2 |
wymiana zabezpieczenia zalicznkiowego |
79.00 |
|
3 |
wymiana główki bezpiecznikowej |
8.00 |
|
4 |
wymiana osprzętu podtynkowego |
11,00 |
|
5 |
wymiana osprzętu nadtynkowego |
17,00 |
|
6 |
wymiana puszek podtynkowych |
17.00 |
|
7 |
usunięcie zwarcia w obwodzie elekt. |
24.00 |
|
8 |
wymiana opraw oświetleniowych |
18.00 |
|
USŁUGI HYDRAULICZNE |
CENA |
||
1 |
wymiana baterii wannowej |
40.00 |
|
2 |
wymiana baterii wannowej stojącej |
47.00 |
|
3 |
wymiana baterii zlewozmywakowej i umywalkowej |
29.00 |
|
4 |
wymiana baterii natryskowej ściennej |
33.00 |
|
5 |
wymiana syfonu zlewozmywakowego |
23.00 |
|
6 |
wymiana syfonu umywalkowego |
23.00 |
|
7 |
wymiana syfonu wannowego |
48.00 |
|
8 |
wymiana dolnopluka |
48.00 |
|
9 |
wymiana kompaktu |
136.00 |
|
10 |
wymiana miski ustępowej |
53.00 |
|
11 |
wymiana wanny wolnostojącej |
94.00 |
|
12 |
wymiana zlewozmywaka |
38.00 |
|
13 |
wymiana umywalki |
58.00 |
|
14 |
wymiana zaworu odcinającego do płuczki |
18.00 |
|
15 |
wymiana zaworu pływakowego |
10.00 |
|
16 |
wymiana lejka |
11.00 |
|
17 |
wymiana wężyka |
11.00 |
|
18 |
wymiana rury spłuczkowej z PCV |
14.00 |
|
19 |
udrożnienie umywalki |
25.00 |
|
20 |
udrożnienie wanny |
25.00 |
|
21 |
udrożnienie zlewozmywaka |
25.00 |
|
22 |
wymiana zaworu przelotowego |
20.00 |
|
23 |
wymiana głowicy /zaworu baterii/ |
10.00 |
|
24 |
wymiana uszczelki |
8.00 |
|
25 |
wymiana uszczelki pokrętła |
7.00 |
|
26 |
udrożnienie podejścia z demontażem sedesu |
50.00 |
|
27 |
udrożnienie podejścia bez demontażu sedesu |
30.00 |
|
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE |
CENA |
||
1 |
szklenie szkłem płaskim |
27,00 |
|
2 |
szklenie szkłem ornamentowym |
37,00 |
|
3 |
szklenie szkłem zbrojonym |
37,00 |
|
4 |
wymiana zamka wpuszczanego |
25,00 |
|
5 |
wymiana zamka nawierzchniowego |
37,00 |
|
6 |
wymiana wkładki bębenkowej |
11,00 |
|
7 |
pasowanie drzwi balkonowych |
36,00 |
|
8 |
pasowanie drzwi wewnętrznych |
17,00 |
|
9 |
pasowanie stolarki okiennej |
20,00 |
|
10 |
naprawa skobla w drzwiach do piwnicy |
10,00 |
|
11 |
wymiana klamki z szyldami |
11,00 |
|
12 |
odgrzybianie ścian – za m2 |
3,00 |
– unieważnienie przetargu
Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg na roboty związane z wykonaniem ekspertyzy technicznej określenia stanu technicznego instalacji gazowej w budynku przy ulicy Romantycznej 10, Przedwiośnie 1 w osiedlu Skarpa i budynku przy ulicy Biedronki 3 w osiedlu Łęgi – do przetargu ustalonego na dzień 20.09.2012 r. nie wpłynęła żadna oferta
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
– wycofał wniosek Zarządu skierowany do Rady Nadzorczej o wykluczenie ze spółdzielni członka zam. Bursztynowa w osiedlu Poręba w związku z dokonanymi przez w/w wpłatami na poczet zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia członkowi w związku z przepisaniem praw lokatorskich do mieszkania przy ulicy Husarskiej w osiedlu Błonie na syna – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– uzależnił decyzję przyjęcia w poczet członków osoby zam. przy ulicy Szmaragdowej w osiedlu Widok od zadeklarowania wymaganych przepisami Statutu kwot wpisowego i uzupełnienia udziału do wysokości w dacie podejmowania decyzji o członkostwie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– w związku z koniecznością usprawnienia pracy oraz zwiększenia jej efektywności i wydajności w grupach administratorów i gospodarzy rejonów zatrudnionych w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie oddelegowuje na mocy art. 42 § 4 k.p. do pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
– zatwierdził cenę 1 – go posiłku regeneracyjnego dla pracowników na okres zima 2012 – 2013 r. – 5,30 zł, puszka 300g na osobę na jeden dzień wydawane pomiędzy 3 – 4 godziną pracy. Nie wyraził zgody na odrębny zakup puszek przez pracownika administracji osiedla Widok.
Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni.