Protokół Nr 34/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 28.08.2012 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2013 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu i polecił skierować wniosek do sadu o wydanie nakazu zapłaty
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 4 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji rodzinnej i finansowej rodziny byłego użytkownika lokalu usługowego przy ulicy Przytulne w osiedlu Skarpa, posiadającego zobowiązania wobec Spółdzielni w wysokości 16 712,52 zł, wyraził zgodę na zawieszenie postepowania egzekucyjnego i rozłożenie spłaty zadłużenia na rat przez żonę w/w – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– uzupełnienie oferty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie do oferentów biorących udział w przetargu nieograniczonym na remont budynku przy ulicy Tatarakowej 28 w osiedlu Łęgi o uzupełnienie brakujących referencji.
– zakup huśtawek
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup w trybie „zamówienia z wolnej ręki” w firmie AVIS, ekologiczne place zabaw trzech huśtawek na place zabaw w osiedlu Łęgi.
– wykonanie robót dekarskich
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie TEKAM System Sp.z o.o. wykonanie robót dekarskich polegających na montażu brakujących desek czołowych stanowiących oparcie dla rynien ciągnionych z blachy powlekanych w budynku mieszkalnym przy ulicy Bursztynowej 31.
– rozszerzenie działalności dzierżawcy
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie działalności dzierżawcy terenu przy ulicy Jutrzenki – Różanej o wyroby garmażeryjne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dzierżawcy.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:
– wyraził wstępną zgodę na wzajemną zamianę lokalu mieszkalnego członkowi zam. Bursztynowa w osiedlu Poręba z osoba posiadającą lokal mieszkalny przy ulicy Widok w Lublinie- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe zamieniających lokale.
– anulował zgodę z dnia 17.07.2012 r. członkowi na rezygnację z członkostwa ze skróconym okresem wypowiedzenia w związku z przepisaniem praw do lokalu przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
– przyjął w poczet członków 3 osoby: w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– nie przedłużył umowy o pracę z pracownikiem zatrudnionym w charakterze dozorcy mienia na parkingu strzeżonym do dnia 2.09.2012 r.
– na wniosek pracownika osiedla Łęgi rozwiązał z w/w umowę o pracę z dniem 31.08.2012 r. na zasadzie porozumienia stron.
– z dniem 1.09.2012 r. zmienia pracownikowi – gospodarzowi rejonu mieszkalnego w os. Łęgi wymiar czasu pracy z 1/2 etatu na 1 etat – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni.