Protokół nr 43/2013
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 15.10.2013 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
2. Sprawy finansowe,
3. Sprawy eksploatacyjne,
4. Sprawy członkowsko mieszkaniowe,
5. Sprawy pracownicze,
6. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zaległości

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków i mieszkańców SM „Czuby” umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka i osób zamieszkałych postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 osobie w terminie do 31.12.2013 r.
– 1 osobie w terminie do 31.01.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.03.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.04.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.09.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.10.2014 r.
oraz
– 1 osobie w terminie do 31.12.20`13 r. za najem lokalu użytkowego
– 1 osobie w terminie do 31.10.2014 r. z tytułu bieżących rat normatywu

odstąpienia od naliczenia odsetek

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka i mieszkańców SM „Czuby”, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 1 osobie w wysokości 40%
– 1 osobie w wysokości 50%
– 1 osobie w wysokości 100%

oraz z tytułu nieterminowo wnoszonych rat normatywu
– 1 osobie w wysokości 50% z

składniki opłat za lokale i dzierżawę mienia

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wysokość składników opłat w lokalach użytkowych mienia Spółdzielni oraz dzierżawy terenu mienia zgodnie z załącznikiem

Stawki opłat eksploatacyjnych od 01.01.2014 r.

Lokale i dzierżawa terenu mienia Spółdzielni w nieruchomościach:

03ES, 11ES, 12ES, WER, 16ER, 21 ER, 22ER, 23ER, 29ER, 17EŁ, 14EB, 15EB, 18EW, 12EP
oraz poza nieruchomościami.

Lp.

Wyszczególnienie

Jedn. miary

Lokale użytkowe

Dzierżawa terenu

Stawka w zł

Stawka w zł

1

Ubezpieczenia

m2

0,07

2

Podatek od nieruchomości

m2

*

*

3

Wieczyste użytkowanie gruntu

m2

*

*

4

Konserwacja dźwigów
(tylko ul. Bursztynowa 17)

lokal

6,31

5

Konserwacja węzła cieplnego
(tylko Dziewanny 14)

lokal

11,95

6

Konserwacja c.o.

m2

0,06

7

Przeglądy techniczne obowiązkowe

m2

0,02

8

Eksploatacja podstawowa

m2

0,45

0,45

9

Konserwacja bieżąca

m2

0,05

10

Koszty zarządzania

m2

0,40

0,40

zgodnie z naliczeniami Urzędu Miasta na podstawie stawek uchwalonych przez Radę Miasta Lublin

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dot.

zatwierdzenie protokołu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na przebudowę instalacji gazu w budynku przy ulicy Tymiankowej 3 w osiedlu Łęgi. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z firmą wskazaną w protokole komisji tj. EKBUD Sp.z o.o.

zlecenie wykonania robót

Zarząd Spółdzielni na podstawie § 46 Regulaminu wyraził zgodę na zlecenie:

a) w trybie „zamówienia z wolnej ręki” Firmie Elwot Zakład Instalatorstwa Elektrycznego wykonanie montażu instalacji przeciwoblodzeniowej w koszach zbiorczych oraz w rurach spustowych na dachu budynku usługowo – handlowego przy ulicy Szmaragdowej 4/1a i 1b – mienie spółdzielni.

b) w trybie „zamówienia z wolnej ręki” Pracowni Projektowej „Dom i Wnętrza” wykonanie dokumentacji technicznej remontu balkonów przy ulicy Tymiankowej 54, 56, 58 w osiedlu Łęgi.

podpisania aneksu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie aneksu zmieniającego od dnia 1.10.2013 warunki konserwacji hydroforni przy ulicy Biedronki w osiedlu Łęgi – likwidacja hydroforni, powierzenie konserwacji zestawu hydroforowego.

rozwiązania umowy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozwiązanie umowy:

a) dzierżawy terenu przy ulicy Watykańskiej pod kiosk handlowy bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym z jednoczesnym wystawieniem faktur korygujących za przedmiotową dzierżawę od lipca do września br. Przedmiotowy kiosk został zlikwidowany, teren przywrócony do stanu pierwotnego a dzierżawca nie spłacił należności zasądzonych dwoma nakazami.

b) na najem lokalu użytkowego położonego przy ulicy Bocianiej w osiedlu Łęgi z miesięcznym okresem wypowiedzenia do 30.11.2013 r.

zakup prenumeraty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup zestawu informacji o cenach czynników produkcji budowlanej na 2014 r. wydawnictwa SEKOCEBNUD

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków

Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– na wniosek pracownika z dniem 30.09.2013 r. rozwiązał z nim umowę o pracę na stanowisku specjalisty ds. bhp i p.poż. w wymiarze 1/2 etatu na zasadzie porozumienia stron – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– z dniem 1.10.2013 r. zmienił warunki umowy o pracę zawartej z pracownikiem w dniu 1.07.1989 r. na stanowisku specjalisty ds. kontroli wewnętrznej – powierzył stanowisko specjalisty ds. bhp, p.poż i kontroli wewnętrznej w wymiarze 1 etatu- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

 

Sporz. Zarząd Spółdzielni.

Data opublikowania: 10:55, 11 maja 2016

Kategorie: 2013