Protokół nr 36/2013
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 27.08.2013 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
2. Sprawy finansowe,
3. Sprawy eksploatacyjne,
4. Sprawy pracownicze,
5. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zaległości
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków i mieszkańców SM „Czuby” umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka i osób zamieszkałych postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 osobie w terminie do 30.09.2013 r.
– 1 osobie w terminie do 31.12.2013 r.
– 2 osobom w terminie do 30.06.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.03.2014 r.
– skierowanie spraw na drogę postępowania sądowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie spraw do Sądu przeciwko 6 wymienionym w załączniku dłużnikom o zapłatę należności czynszowych za garaże: – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.
– odstąpienia od naliczenia odsetek
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka i mieszkańców SM „Czuby” , postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 osobom w wysokości 30%
– 2 osobom w wysokości 40%
– 1 osobie w wysokości 50% z tytułu nieterminowych wpłat normatywu
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot w kasie spółdzielni nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych u niej wymienionych osób:
1. osobie zam. przy ul. Tatarakowej w osiedlu Łęgi nadpłatę w wysokości: 816,81zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
2. osobie zam. przy ul. Różanej w osiedlu Ruta nadpłatę w wys. 7.711,50zł ( opłaty miesięczne dokonywane były przez właścicielkę mieszkania z konta oraz przez osobę zamieszkującą w lokalu w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
– plan mienia spółdzielni na 2014 r.
Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan mienia spółdzielni na 2014 r. zgodnie z załącznikami:
W tym miejscu w protokole umieszczono zestawienie:
Plan utrzymania mienia spółdzielni na 2014 r
Rzeczowy plan remontów mienia spółdzielni na 2014 r.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dot.
– dzierżawy terenu z przeznaczeniem na prowadzenie parkingu
Zarząd Spółdzielni unieważnił wybór ofert na dzierżawę terenu z przeznaczeniem na prowadzenie parkingu strzeżonego przy ulicy kawaleryjskiej , dokonanego w dniu 6.09.2013 r. w związku z nieuregulowaniem wszystkich spraw formalno – prawnych związanych z terenem przeznaczonym pod parking. Zawarł umowę na kontynuację dzierżawy z dotychczasowym dzierżawca .
– opłat za gaz
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmniejszenie opłat z tytułu braku dostawy gazu w lipcu br. o kwotę 9,35zł/osobę w mieszkaniach nr 46, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 ,64, 66 w budynku przy ulicy Romantycznej 12 w osiedlu Skarpa.
– zatwierdzenia protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na prace remontowe w osiedlu Ruta:
a) pokrycie dach papą termozgrzewalną budynku przy ulicy Różanej 1 i wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac z firmą wskazaną w protokole tj. CROM .
b) na remont czółek balkonowych w budynku przy ulicy Jutrzenki 10 i wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac z firmą wskazaną w protokole Zakładem Remontowo – Budowlanym Bekoniarstwo i Brukarstwo.
– budowy zespołu garażowo – usługowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na ponowne rozesłanie informacji o zamiarze rozpoczęcia budowy zespołu garażowo – usługowego przy ulicy Filaretów 52 w celu weryfikacji zainteresowania ofertą. Ogłoszenia należy umieścić na stronie internetowej, tablicach ogłoszeń w osiedlach, klatkach schodowych budynków w osiedlu Skarpa.
– pożyczki wewnętrznej na dofinansowanie remontu balkonów
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na udzielenie pożyczki wewnętrznej w wysokości 244 000,00 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie remontu balkonów w budynkach przy ulicy Tymiankowej 54,56,58 w osiedlu Łęgi . Wskazana nieruchomość kumuluje środki finansowe na funduszu remontowym z przeznaczeniem na powyższy remont od 2000 r.
– zlecenia wykonania robót
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie Spectrim Sp. .z o.o. w trybie zamówienia z wolnej ręki wymianę ślusarki drzwiowej – 4 szt. drzwi ewakuacyjnych w nieruchomości EW 02 ul. Szmaragdowa 30 i 34 w osiedlu Widok
– rozszerzenia umowy
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksu nr 9 z dnia 9.08.2013 r. do umowy rozliczeniowej zawartej z ISTA Polska S A – rozszerzenia umowy o wymianę podzielników wyparkowych w budynku przy ulicy Sympatycznej 4 w osiedlu Skarpa zgodnie z podjętą przez Radę Przedstawicieli Nieruchomości osiedla Skarpa uchwałą nr 14/2013 z dnia 27.06.2013 r. .
– zakupu podkrzesywarki
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup podkrzesywarki w Firmie Import – Eksport w cenie 3 000 zł. brutto na potrzeby administracji osiedla Skarpa.
Ad.4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– podjął jednomyślnie – 3 za uchwały następującej treści:
Uchwała nr 10/2013
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 27.08.2013 r.
w sprawie: wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2014 r.
Zarząd SM „Czuby” w Lublinie zmierzając do racjonalizacji zatrudnienia, oraz zapewnienia prawidłowego wykonywania statutowych zadań, uchwala co następuje.
§ 1
Wstępnie zatwierdza się strukturę organizacyjną Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2014 r. stanowiącą załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2
Powyższa struktura przedstawiona zostanie na posiedzenie Rady Nadzorczej celem ostatecznego jej zatwierdzenia zgodnie z kompetencjami.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
W tym miejscu w protokole umieszczono:
Struktura organizacyjna zarządu i administracji ogólnej spółdzielni mieszkaniowej”czuby” w Lublinie na 2014 rok.
Uchwała nr 11/2013
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 27.08.2013 r.
w sprawie: wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2014 r.
Zarząd SM „Czuby” w Lublinie zmierzając do racjonalizacji zatrudnienia, oraz zapewnienia prawidłowego wykonywania statutowych zadań, uchwala co następuje.
§ 1
- Wstępnie zatwierdza się strukturę organizacyjną Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2014 r. stanowiącą załącznik do niniejszej uchwały.
- Plan zatrudnienia w 2014 r. w stosunku do planu zatrudnienia w 2013 r. zmniejszył się o 10,25 etatu w związku z likwidacją 1 stanowiska pracy w administracji osiedla
„Łęgi” w grupie administratorów oraz z wydzierżawieniem parkingów w osiedlu „Skarpa” gdzie plan zatrudnienia wynosił 9,25 etatu.
§ 2
Powyższa struktura przedstawiona zostanie na posiedzenie Rady Nadzorczej celem ostatecznego jej zatwierdzenia zgodnie z kompetencjami.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
W tym miejscu w protokole umieszczono:
Struktura organizacyjna Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2014 r.
Ad.5
Zarząd Spółdzielni analizował wnioski zgłoszone na Walnym Zgromadzeniu 2013 r.
Na tym protokół zakończono.
Sporz. Zarząd Spółdzielni.